Protectie maxima cu Picasso
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A venit momentul sa va prezentam detaliat si cel mai entuziasmant rezultat de la testele EuroNCAP. Citroen C4 Picasso a reusit cel mai mare punctaj din istorie pentru MPV-uri.
Noul Citroen C4 Picasso a reusit un rezultat senzational la testele EuroNCAP. Picasso a reusit cel mai bun punctaj pentru segmentul MPV din toata istoria testelor.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)