Protectie maxima cu Picasso
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
A venit momentul sa va prezentam detaliat si cel mai entuziasmant rezultat de la testele EuroNCAP. Citroen C4 Picasso a reusit cel mai mare punctaj din istorie pentru MPV-uri.
Noul Citroen C4 Picasso a reusit un rezultat senzational la testele EuroNCAP. Picasso a reusit cel mai bun punctaj pentru segmentul MPV din toata istoria testelor.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Organizația germană ADAC a elaborat un studiu și a concluzionat că mașinile cu zero emisii sunt mai fiabile decât mașinile echipate cu motoare termice. (14.04)
-
În cea mai nouă sesiune de teste Euro NCAP, Cupra Terramar și Polestar 3 au primit punctajul maxim de 5 stele. Modelul suedez a stabilit un nou standard pentru protecția oferită pasagerilor copii. (10.04)
-
Tesla anunță o rechemare în service care afectează toate exemplarele Cybertruck comercializate până acum. Din cauza unui adeziv problematic, un element de caroserie, de la nivelul plafonului, se poate desprinde în timpul condusului. (21.03)
-
UE ia în considerare să elimine taxele vamale pentru mașinile electrice din China
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Primele imagini cu noua Mazda EZ-60, un SUV electric cu origini din China
-
Uniunea Europeană vrea să interzică fibra de carbon din mașini
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)