Protectie maxima cu Picasso
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
A venit momentul sa va prezentam detaliat si cel mai entuziasmant rezultat de la testele EuroNCAP. Citroen C4 Picasso a reusit cel mai mare punctaj din istorie pentru MPV-uri.
Noul Citroen C4 Picasso a reusit un rezultat senzational la testele EuroNCAP. Picasso a reusit cel mai bun punctaj pentru segmentul MPV din toata istoria testelor.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Astfel, Picasso a primit in urma testelor cinci stele. Pe categorii, noul Citroen a reusit rezultate mai putin impresionante la protectia pietonilor (doua stele) sau a copiilor ( trei stele), dar trebuie luat in considerare ca pentru acest gen de protectie rezultatele sunt foarte bune, fiind foarte greu de obtinut un punctaj maxim.
Modelul este dotat cu sapte airbag-uri, patru scaune de copii prevazute cu sistem Isofix si sistem ESP pentru controlul stabilitatii.
In cazul impactului frontal, modelul a fost prevazut cu airbag pentru protectia genunchilor ceea ce a dus la demostrarea unei protectii foarete bune in aceasta zona.
La impactul lateral s-au inregistrat un punct mai slab in zona pieptului soferului, dar rezultatul final a fost de 18 puncte, maximul posibil.
Depunctarea pentru protectia copiilor pasageri s-a facut din cauza impactului suferit de copilul mic in zona capului, dar masina a fost apreciata pentru folosirea sistemului Isofix.
In ceea ce priveste protectia pietonilor, bara din fata a primit punctajul maxim dar au existat depunctari la nivelul capotei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Renault a anunțat că pune la dispoziție propria sa tehnologie de stingere a incendiilor bateriilor de mașini electrice pentru toți producătorii. Noua tehnologie Fireman Access este prezentă la toate modelele electrice și hibride plug-in actuale ale mărcii. (18.02)
-
Un studiu realizat de mai mulți cercetători din Țările de Jos arată că pilotul automat adaptiv poate să producă mai multe accidente. Utilizarea sistemului sporește mai multă neatenție din partea șoferilor. (11.02)
-
Mercedes-Benz este brand-ul cu cele mai multe rechemări în service din Europa, în 2024, potrivit unei noi statisticilor dezvăluite de site-ul car-recalls.eu. Pe primele 3 locuri sunt două mărci germane și una franceză. (28.01)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)