Propuneri radicale pentru Euro 7: noul standard ar putea obliga producătorii să introducă sisteme hibride pe toate motorizările diesel și pe benzină

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Marti, 24.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primele studii pentru standardul Euro 7 care ar putea intra în vigoare în 2025 arată că producătorii vor fi practic obligați să introducă sisteme hibride pe toate motoarele diesel și pe benzină.

Uniunea Europeană intenționează să introducă standardul de poluare Euro 7 în preajma anului 2025 și a început deja să lucreze la viitoarele reglementări pentru emisii.

Pentru început, Comisia Europeană a solicitat un studiu pe acest subiect, iar una dintre ideile care a apărut în urma studiului ar putea avea un efect major asupra industriei. Concret, studiul propune ca producătorii să fie obligați să obțină în testele Real-Driving Emissions (RDE) aceleași emisii ca în testele standard WLTP.

În prezent, în cadrul testelor reale RDE desfășurate pe șosele în anumite condiții standard, emisiile pot depăși de 2.1 ori valorile din testele WLTP.

Asociația Germană a Industriei Auto (VDA) susține că implementarea unei astfel de reguli va avea ca efect direct imposibilitatea producătorilor să ofere motoare diesel și pe benzină fără utilizarea unui sistem hibrid, cel puțin de tip mild-hybrid.

Cu alte cuvinte, motorizările clasice diesel și pe benzină, fără sisteme de hibridizare, vor dispărea.

"Va veni o zi când motoarele termice 100%, fără micro-hibridizare, nu vor mai trece standardele de emisii", a declarat recent Grégoire Ginet, directorul de marketing al Renault.

Până la implementarea standardului Euro 7, Uniunea Europeană se pregătește pentru introducerea standardului Euro 6d la 1 ianuarie 2021. Principala noutate este că emisiile în cadrul testelor RDE vor putea depăși de numai 1.5 ori valorile testelor WLTP, comparativ cu valoarea de 2.1 din prezent.

Principalul efect va fi o reducere semnificativă a ofertei de motoare diesel, în special în segmentul subcompact, așa cum au anunțat deja producători precum Renault, Volkswagen sau Nissan.

Via Caradisiac

Comentarii (11)

  • Deci se da un standard de emisii, dar toata lumea stie ca omologarea masinilor dupa acest standard este o pacaleala. Si apoi se mai da un standard care spune ca se poate depasi de 1.5 - 2 ori valoarea din primul standard, "in viata reala". Pai, sa fim seriosi, nimeni nu conduce pana la munca, sau pana la supermarket pe bancul de probe....
    25 3
  • Vad ca baietii cu echerul si compasul sunt pe repede inainte cand e vorba de interzis si implementat solutii asa zise eco. Fac pariu ca viitorul nu e verde decat atunci cand e vorba de taxe ai impozite si implementat solutii "verzi" pentru plebei. Ghinionul lor e ca Europa a devenit prea nesemnificativa ca sa mai dea tonul la ceva,doar gargara birocratica si taxare +plus ca nu isi da corporatia singura cu sutul in dos,din contra.
    24 6
  • Pai mild hibrid pe diesel exista astazi la destui constructori, filtre de particule la benzina exista de doi ani, intrebarea ar fi, ce rost mai are Euro7, daca din 2030 se vorbeste de interzicerea vanzarilor de motoare cu ardere interna ? Vom vedea in cativa ani, daca prin 2025 vanzarile de electrice vor fi aproape la fel de modeste ca astazi, cred ca 2030 se va prelungi la 2040.
    19 3
  • cea mai mare prostie cu normele astea. nu le vad rostul. stiti ca o masina polueaza cel mai mult cand este motorul rece, cand este abia pornita si cele mai multe masini, in ro, merg cativa km si atat. deci polueaza cu toate normele lor. doar ca sa mai scumpeasca masinile...(ca si start &stop, etc)
    17 4
  • Anonim
    Nu stim la anul ce va fi exact dar astia stiu ce va fi in 2025 ! Normele astea sunt doar pentru a genera noi taxe platite de noi toti . UE este o adunatura de nulitati plina de interese obscure in care fiecare incearca sa ii fure caciula celuilant
    26 4
  • producatorii pot investi bani si timp ca sa respecte normele euro 7 la ice, ( motoare care oricum vor tine si se vor vinde pe piata doar cativa ani; vezi ce zice dan cu 2030 ) sau , ceva mai simplu si eficient pt ei si pt noi, sa o faca Tesla Style.
    8 2
  • pai da
    Incepand cu 2021 in Europa se aplica standardul EU6D Full , si asta presupune ca limitele legale de emisii (nu CO2 caci este alta treaba) se aplica aproape in orice conditii de utilizare client (inclusiv pe strada). Oricum asa ceva se stia de ceva vreme, legislatia Europeana o zice de 2 ani parca: https://fr.wikipedia.org/wiki/Normes_europ%C3%A9ennes_d%27%C3%A9missions
    3 1
  • mircea badea
    bemzinarele deja respecta..

    ar trebui sa fie numit euro 6e si sa vizeze diesel practic, ca si 6d.

    ca sa fie euro 7 trebuie sa mai scada din noxe, sa le extermine eventual.
    3 13
  • netam-nissan
    nu stiu daca extermina cineva noxele, dar dvs dle mircea-badea exterminati cu succes limba romana.
    17 2
  • inexorabil
    M-hm! Dar pe când şi obligativitatea protejării fondului forestier din absolut toate statele-membre, care să fie impusă de acquis-ul comunitar? Oficial, la nivelul PE, se specifică doar că “UE nu dispune de o politică forestieră comună. Prin urmare, politica forestieră rămâne în primul rând o competență națională”. Adică UE s-a înfiinţat efectiv în urmă cu 27 de ani, dar cică ori nu s-a găsit timp, ori problema în cauză a intrat la capitolul “şi altele”. Oricum, băieţii dăştăpţi (evident, bucurându-se de “jurisdicţie” continentală) exploatează “scăparea” cum vor şi cum nu vor, pricinuind cu adevărat şi adevărate catastrofe ecologice, dar aparatcicii de la Bruxelles şi-au blocat emisferele cerebrale pe “criminalele” motoare cu ardere internă. Aşa că ce să ne mai mirăm? Şi pe plan naţional, şi pe plan continental, avem fix conducătorii pe care ni-i merităm…
    1 0
  • FărăNume
    Vorbiți aici de electrice și achiziții noi in 2030 , până atunci o să fiți și voi da-ți afară din chirie ca americanii , nici bani de motorină sau ulei nu o să mai aveți . Ne mai vorbind de mașini noi, fondrui pentru întreținere(impozit,asigurare,rovinetă) sau piese de schimb la cele deja existente... Gândiți înainte să vorbiți. Va fi foarte bine dacă nu ajungem ca mare parte din orientul mijlociu sau săracii din USA ... ”in disarray”
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru