Proprietarii de SUV-uri Toyota din Beijing vor despagubiri de la compania japoneza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Clientii Toyota din Beijing, indeosebi cei care au achizitionat SUV-uri Toyota RAV4, doresc sa ceara despagubiri de la Toyota deoarece japonezii i-au despagubit deja pe clientii lor din provincia Zhejiang. Despagubirile din provincia respectiva au fost acordate in premiera mondiala de cei de la Toyota si au fost stabilite dupa doua runde de negocieri cu reprezentantii locali Toyota si reprezentantii clientilor de RAV4.
Chinezii din provincia Zhenjiang care au cumparat un Toyota RAV4 vor primi fie o compensatie in bani, fie un vehicul de schimb pe perioada recall-ului, fie o reparatie extrem de rapida sau alte beneficii. Compensatia oferita de cei de la Toyota pentru clientii sai de RAV4 este prima de acest gen din China. Oficialii Toyota din China nu au anuntat numarul de clienti care au fost despagubiti de noua campanie, dar exista posibilitatea ca aceasta sa ia amploare.
Oficialii Toyota estimeaza ca toate vehiculele afectate de recall de pe piata din China vor fi reparate pana la sfarsitul lunii aprilie, iar proprietarii lor vor fi despagubiti.
Secretarul general adjunct al Asociatiei de Consumatori din Beijing considera ca Toyota ar trebui sa-si trateze toti clientii in acelasi mod, sugerand astfel ca japonezii ar trebuie sa se poarte la fel cu toti clientii sai din China. Daca Toyota nu va trata toti clientii in mod egal, Qu Jianhui – reprezentantul Asociatiei de Consumatori din Beijing – considera ca reputatia Toyota va fi compromisa daca nu va fi corecta cu toti clientii sai din China si nu numai. Provincia Zhejiang din China are o serie de reglementari inca din anul 2000 care protejeaza consumatorii si obliga vanzatorii sa repare, inlocuiasca sau chiar sa dea banii inapoi daca produsul are probleme de calitate.Via | Gasgoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Nu ma refer numai la despagubirile care trebuie sa le faca, ci si la pierderile survenite din degradarea imaginii si reputatiei marcii.
daca s-ar lua la bani marunti toate marcile produse in China (incepand cu WV si terminand cu BMW) sa vezi atunci despagubiri!
Nu cred ca masinile toyota sunt mai rele decat ale celorlalti producatori. Modelele pentru piata chineza au mari lacune in ceea ce priveste calitatea fabricatiei, normele de poluare si siguranta. Oare de ce oferta auto poarte sigla "exclusiv pentru China"?
Dar chinezii se dovedesc ca romanii: daca e pomana si i-au prin in usa pe japonez (vezi scandalul mondial) atunci sar cu totii la ciolan, doar e moca, nu?