Promotie Ford: Volvo este de vanzare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Surse din cadrul Grupului Ford au declarat ca marcile Mercury si Volvo vor fi vandute in viitorul apropiat.
Ford intentioneaza sa vanda marca suedeza Volvo, conform unor surse apropiate directorului Alan Mulally.
Americanii au achizitionat Volvo in 1998, pentru 6.45 miliarde de dolari. In plus, Grupul Ford intentioneaza sa renunte si la marca Mercury care inregistreaza serioase dificultati financiare. In aceste conditii, gigantul american ar urma sa ramana doar cu doua marci, Ford si Lincoln, si cu o participatie la Mazda.
Grupul american a vandut in ultimul an brandurile britanice de lux Aston Martin, Land Rover si Jaguar.
“Avem multe mecanisme la care putem recurge pentru a reduce costurile", a declarat Mulally, refuzand sa comenteze in privinta vanzarii Volvo, sustine Mediafax.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)