Proiectul Ionity a ajuns la 100 de stații de încărcare rapidă: Norvegia, Danemarca și Germania, țările cu cele mai multe stații

de Daniel Popescu
Marti, 28.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Proiectul Ionity dezvoltat de BMW, Daimler, Ford și Volkswagen a ajuns la 100 de stații de încărcare rapidă în Europa, cele mai multe fiind inaugurate în țări precum Norvegia, Danemarca sau Germania.

Cu circa un an și jumătate în urmă, BMW, Daimler, Ford și Volkswagen au pus bazele unei rețele de stații de încărcare rapidă de până la 350 kW pe teritoriul Europei, în special pe autostrăzi.

Proiectul prevede instalarea a circa 400 de stații până la sfârșitul anului 2020, iar consorțiul a anunțat acum atingerea pragului simbolic de 100 de stații de încărcare. Stația cu numărul 100 a fost inaugurată în localitatea Rygge din Norvegia și include 6 puncte de încărcare de 350 kW, cu posibilitatea de a extinde stația la 12 puncte de încărcare.

"Suntem încântați că am atins un nou prag important pentru Ionity. Ultima generație de stații de încărcare oferă 350 kW și, în funcție de capacitatea bateriei, șoferii pot beneficia de timpi de încărcare semnificativ mai mici", a precizat Marcus Groll, COO-ul Ionity.

Cele mai multe stații de încărcare au fost inaugurate în țări precum Norvegia, Danemarca și Germania, iar în prezent alte 51 de stații sunt în faza de construcție.

Printre ele se numără inclusiv o stație de încărcare în Ungaria, una în Austria sau două în Spania.

Potrivit unor informații neoficiale anterioare, producători precum Volvo, Tesla, Fiat-Chrysler, Peugeot-Citroen și Jaguar Land Rover poartă discuții pentru intrarea în proiectul Ionity.

Via Electrek

Comentarii (2)

  • De BMW si VW nu ma mir. Sunt usor mirat de Ford si mai ales de Daimler. Mai ales ca individul pe care l-au pus la carma cica voia sa taie costuri.
    De BMW nu ma mir pt ca numai ei puteau sa ia o marca (Rover), sa bage in ea 3 MILIARDE si apoi s-o inchida. Management german :) Iar VW... dupa ce a facut marele Winterkorn, astia ar fi capabili sa-si electrizeze pana si capacele de WC.
    In fine, gaura neagra numita "masini cu baterii" o sa inghita in continuare bani pana cand vreo companie o sa reuseasca ceva revolutionar in domeniul Hidrogenului. Dupa care germanii din nou vor dori sa tina capul de afis cu noua "descoperire", pe care au facut-o altii. :)
    7 10
  • Edikkk
    Hidrogenul este foarte nociv !!!

    1. As of 1999, the majority of hydrogen (∼95%) is produced from fossil fuels by steam reforming or partial oxidation of methane and coal gasification with only a small quantity by other routes such as biomass gasification or electrolysis of water.[5] 

    CH4 + H2O ---> CO + 3 H2 !!

    2. Presiuni foarte mari pentru al menţine lichid

    Şi atunci dacă hidrogenul NU ESTE ECOLOGIC şi foarte scump ca tehnologie, te întrebi dacă se merită???

    Mai degrabă gaz metan ,unde costurile sunt infinit mai mici şi tot hidrocarbură şi noxe mult mai mici datorită lipsei efortului de extragere a hidrogenului.
    7 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru