În urmă cu câteva săptămâni, Stellantis a anunțat construirea unei rețele europene de puncte de încărcare AC și DC. Acum, Grupul a revenit cu informații suplimentare despre stațiile de încărcare rapidă (DC) pe care urmează să le dezvolte în Europa.
Rețeaua va cuprinde, până în 2025, 5.000 de puncte de încărcare rapidă. Acesta vor fi instalate în 4 țări (Italia, Franța, Spania și Portugalia), în cadrul proiectului Atlante. Acesta este realizat în parteneriat cu NHOA și Free2Move eSolutions (joint-venture între Stellantis și NHOA).
Construcția primei stații, din Italia, a început deja. Primele 70 de puncte de încărcare rapidă vor fi operaționale în următoarele șase luni, potrivit celor de la Electrive.com. Până în 2030, rețeaua va integra 35.000 de puncte de încărcare rapidă.
Fiecare charger va avea o putere cuprinsă între 100 kW și 175 kW. Stellantis intenționează să instaleze punctele de încărcare pe principalele coridoare rutiere, la o distanță de 60 de kilometri unul de altul.
De asemenea, acestea vor fi instalate și în orașele aglomerate din cele 4 țări.Ulterior, punctele de încărcare vor fi integrate în rețeaua electrică națională. În funcție de locație, vor fi instalate panouri solare și sisteme de stocare a energiei cu baterii.
via Electrive
- Romania;
- Republica Moldova (Basarabia)
Nu, nu m-am țăcănit, sunt versurile unui cântecel compus de o învățătoare.
Fără s-o oblige nimeni, din convingere deci se fac și pentru țânci ode planului de auto-distrugere a omenirii, ca să n-o ard prea filosofic.
Nu mai prezic că jdemiile de prize proiectate cincinalist rămân pe hârtie că n-ar avea nici curent, dar nici utilizatori destui în 10 ani când f. probabil ne întoarcem cu tehnica prin secolul XVIII cu mult elan.
Aștept însă replica lui Edikkk e-Manikk.