De la haine la cafea, clienţii BMW care ar avea această funcţie activată ar putea să vadă oferte peste oferte, personalizate, într-o oarecare măsură, pentru ei.
În prezent, sistemul este testat pe un Seria 7 în versiune prototip, pentru a descoperi cât de util este, când devine enervant, în ce măsură încurcă/deranjează şoferul şi cum poate fi folosit înspre binele clientului şi al companiei. Americanii de la General Motors au luat şi ei în considerare un asemenea sistem, furnizat odată cu internetul 4G de la bord. În cazul GM, CEO-ul companiei se întreba în cadrul unei conferinţe cât de des ar apărea reclamele, cum ar putea fi afişate/prezentate şi ce venituri ar putea fi obţinute prin această metodă şi de la cine. Mai mult decât atât, ce ar primi utilizatorii în plus în schimbul reclamelor, se întreba Dan Akerson, CEO-ul GM, în 2012.În Statele Unite ale Americii, colaborarea dintre Pandora şi Harman a adus deja reclamele în maşini.
Acestea sunt prezentate celor care au integrare nativă Pandora, respectiv un lot de 130 vehicule. O serie de mărci precum BP, Ford, State Farm şi Taco Bell s-au înscris în program, fiecare având dreptul la un spot de 15 până la 30 secunde. Singura şoluţie pentru evitarea reclamelor prin Pandora este un cont premium Pandora One, care costă 36 de dolari pe an. Cel de la Pandora folosesc o cantitate limitată de date personale, în timp ce sistemul celor de la Harman, integrat prin aplicaţia Aha Radio, prezintă vârsta, localizarea, dispozitivul şi contextul înregistrării utilizatorului către cumpărătorii de publicitate, ceea ce permite reclame ”ţintite”.Via BMW
Aceasta obiectie o am si eu. Sa auzim numai de bine !
Ador expresia asta" sa auzim numai de bine" .Este originala!
Sanatate maxima! Si asta e originala .