Autorităţile afirmă că vor încerca să îmbunătăţească programul, însă nu exclud nici varianta ca acesta să dispară în cazul în care analizele vor demonstra că nu a fost eficient.
"Trebuie văzut ce s-a dorit iniţial, care au fost eventualele piedici în calea celor care ar fi putut să acceseze un astfel de program şi dacă putem să aducem schimbările necesare în direcţia respectivă. Dacă da, îl putem menţine, desigur mult îmbunătăţit", a declarat Eugen Teodorovici, ministrul Finanţelor Publice.
În 2015, statul a acordat 25.000 de tichete de câte 6.500 lei, dintre care 5.000 pentru persoane juridice.
În prezent mai sunt disponibile 500 de tichete pentru persoane fizice şi 2.100 de tichete pentru persoane juridice.Informaţiile anunţate de autorităţi vin în aceeaşi zi în care Dacia a solicitat mărirea numărului de tichete pentru anul viitor, în condiţiile în care programul se dovedeşte a fi unul de succes. "Am lansat programul Rabla, care aşa cum este el se apropie de vreo 20.000 de maşini vândute. Deci avem un program care îşi face efectul", a precizat Constantin Stroe, preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România.
Via Economica
Nu urmaresti discount-ul, ci pretul final.
Tot nu-i inteleg pe cei de la Dacia - pilot si navigatie optional si la modelul de varf ? Aaaa ... stai ... la modelul de varf , nu poti pune decat motorizari de baza ?! CE ?
Au malai in cap sau tarate ?! Am avut Logan din 2008 si a fost o masina buna , insa pretul stabileste achizitia , mai ales daca e noua - iar daca ai ajuns sa compari intre un lowcost si o alta cu discout si alta e mai ieftina - eu zic ca alegerea este deja facuta .