Esential
13.3 | miliarde de dolari este venitul inregistrat de Porsche in anul fiscal 2007. |
17 | miliarde de dolari este profitul companiei germane in anul fiscal 2007. |
13.3 | miliarde de dolari este venitul inregistrat de Porsche in anul fiscal 2007. |
17 | miliarde de dolari este profitul companiei germane in anul fiscal 2007. |
Porsche a inregistrat in anul 2007 venituri de 13.3 miliarde de dolari. In ciuda acestui lucru, compania germana va raporta un profit de 17 miliarde de dolari pentru anul financiar 2007.
In aceste conditii, Porsche castiga practic mai mult decat decat vinde. Castigul efectiv al companiei este mai mare decat venitul datorita reevaluarii actiunilor detinute in cadrul grupului Volkswagen.
Profitul operational al companiei aferent actualului an fiscal, care se incheie la Porsche pe data 31 iulie, este estimat la 1.86 miliarde de dolari.
Castigurile producatorului de modele sport vor creste si mai mai mult in urmatorul an, pe fondul viitoarei achizitii pe care Porsche o va efectua in cadrul Grupului VW.
Via | MotorAuthority
La performante echivalente si fiabilitate superioara lu` Ferrari (de exemplu), masinile Porsche sunt si mai ieftine...Faptul ca au marje de profit atat de mari denota faptul ca au si o eficienta beton...reusesc sa faca o masina buna foarte usor...Bravo lor!
Daca ti se pare ca masinile Porsche sau VW sunt scumpe...nu le cumpara...nu uita ca nu mai suntem in comunism...nu te obliga nimeni sa-ti cumperi asa ceva...esti liber sa te inscrii la Logan...or whatever...
Marea parte a castigului lor a fost pur financiar, din cresterea pretului actiunilor vw.
Apropos, profitul net este mai mic decat cel operational, insa se foloseste cel operational ca sa ai comparatie "mere cu mere" - pentru a nu avea influenta "financial profit/loss" gen cea a ratelor de schimb etc.
Si, cum a scris George, porsche este total superior lui ferrari, mai ales ca fac masini sport ce pot fi folosite zilnic, asa ca merita sa aiba profit mare datorita eficientei.
1. ai tradus direct din Motor Authority si atunci ai preluat integral ideile lor, fara sa verifici;
2. te-ai gandit (si nu esti "oracolul din Ohama" :o) ca daca Porsche mai cumpara o bucata din vw inseamna ca vor face si mai multi bani din aprecierea actiunilor - fara sa te gandesti insa ce se poate intampla daca scade pretul actiunilor vw (chiar daca au devenit #3) ...
... iar asta se poate intampla din multiple motive: cresterea pretului materiilor prime fara cresterea preturilor masinilor produse, cresterea costurilor salariale (recte profit mai mic), scaderea burselor etc.
Toate informatiile de mai sus sunt aferente anului fiscal 2007 - care se inchide la Porsche astazi - in 31 iulie! - asta trebuie luat de la inceput in calcul!
preturile la materiile prime au tot crescut in ultima perioda, este foarte putin probabil ca trendul sa se mentina, mai ales pe fondul reducerii productiei de pe piata americana. In plus, nu trebuie sa uitam un fapt extrem de important: o achizitie de asemenea amploare aduce de cele mai multe ori un impact pozitiv pe bursa.
Desigur, ceea ce spuneti dvs. se poate intampla - asa cum se pot intampla multe - dar sunt mai multe sanse (la aceasta ora) ca Porsche sa castige si mai mult in 2008.
Si fie vorba intre noi doi - nu i-am vazut pe cei de la Porsche sa piarda bani- orice au facut ei, au castigat, cel putin in ultimul timp!