Pandemia și problemele legate de scandalul Dieselgate au afectat profitul gigantului Volkswagen în 2020, însă nemții sunt optimiști privind evoluția din 2021.
Volkswagen a anunțat un profit operațional de 10 miliarde de euro pentru anul trecut, aproape la jumătate față de nivelul înregistrat în 2019.
Nemții transmit însă că livrările din ultimele trei luni ale anului au fost pe un puternic trend ascendent, în creștere față de trimestrul al treilea.
Volkswagen a transmis că a ratat “la limită” respectarea normelor de emisii în 2020 și se așteaptă la o amendă de cel puțin 100 de milioane de euro la nivel de grup.
Via Reuters
Profitul Tesla de cat a fost, ca pe bursa valoreaza un catralion.
Şi, iarăşi, să mai plătească VAG amenzi, ca să nu investească respectivele sume în glumele electro-autonome. Fiindcă, în momentul de faţă, s-a scindat (obligat de împrejurări) în VAG al firii (axat pe M.A.I.) şi VAG al ruşinii (atras de orice altceva…). Eu fiind, indiscutabil, fanul primei entităţi (başca pe viaţă).
Cel mai mare grup auto, nu reuseste sa atinga niste norme de poluare si isi ia iar amenda :))
Cat despre profit...doar sa fii retard sa nu vezi si partea interesanta:
https://www.carscoops.com/2020/07/vw-becomes-the-worlds-most-indebted-company-owes-more-than-south-africa/
Deci din profitul ala supra mega interesant, da deoparte datoriile de 192 miliarde si vezi ce ramane:))
Dar cand stai la garsoniera si iei BMW sh in rate, mai greu cu logica :))
Deci sa curga amenzilleee, ca asta e de bine, asa vede dan_grc concurenta.
Cand reusesti sa faci calculele astea 10 miliarde profit - 192 MILIARDE datorii ma anunti.
E ca si cum te duci la banca sa iei credit de nevoi personale sa iei o coaja de BMW ca sa te lauzi la prieteni, dar nu ai bani de motorina :))
Totuşi, pe cât pui rămăşag că VAG se va măguli pe prima treaptă a celui mai important clasament auto şi peste zece, şi peste 15, şi peste 20 de ani? Hai, n-ar fi exclus (teoretic) ca vreo vicisitudine destul de severă şi imprevizibilă să-l tragă, inevitabil, în jos, dar tot n-ar părăsi “podiumul” suprem. Nu l-a doborât ditamai Dieselgate-ul…
Aaa, da, menţionezi (mai precis: baţi monedă cu) datoriile acelea fluviale. Şi ce dacă?! Mulţi agenţi economici dorm efectiv pe ele şi, de obicei, transpiră, dar Statul le face răcoare cu evantaiul. Nu uita de expresia “too big to fail”, care nu trebuie percepută ca o butadă. Nici chiar GM n-a picat “de tot”, ci s-a mizat pe principiile reorganizării juridice, chiar dacă, de fapt, a avut loc o naţionalizare în cel mai pur stil socialist. Ruşinoasă, desigur (ba chiar cea mai greu de digerat: cum să concepi pomană – şi încă de proporţii; zeci de miliarde de dolari – pe spinarea contribuabililor în “cea mai avansată democraţie din lume” ?!), dar…sănătoasă (pentru tot ansamblul cu implicaţii politice, sociale, economice şi chiar culturale care nu poate permite deznodământul fatal al entităţii în cauză).
La urma urmei, “mecanismul” vieţii este de aşa natură, încât, dacă ţi se înfundă, n-ai altă şansă la îndemână decât compromisul, chit că-l deteşti la nivelul conştiinţei tale…Altfel am fi întocmai ca Dumnezeu!!! Adică fără de păcat, fără slăbiciuni, fără fisuri, fără îndoieli…Frumoasă utopie, dar stupidă în esenţa ei!
Si vezi ca Toyota are vreo 140 miliarde datorii, si astia traiesc pe datorie ? Cand o sa mai cresti vei intelege, incearca sa fii mai decent cand plangi.
Deci una e sa te imprumuti ca sa faci ceva bun, alta e sa iei amenzi.
Si sa revenim, daca tu ii sustii, atunci insemna ca amenzile ti se par normalitate.
Cica prin alte tari, cei cu BMW, Mercedes si Tesla au categorii speciale de asigurari pentru ca sunt mai prosti si cocalari.
Cand ziceai ca iti tragi un furtun de la esapament in interiorul masinii ca sa ne zici cat de curate sunt noxele de diesel?
Daca ai prieteni cu VAG bluemotion si cu Mercedes Cleartech, sa faca la fel, ca au zis producatorii ca au emisii foarte mici. Si voi puteti demonstra ca e asa.
Daca la tine amenzile= premii, iti doresc sa fii premiant:))
https://youtu.be/J8lqgbrR9vs
Cand zici fiabilitate la masini premium zici Lexus hibrid.
De partea germana de vreo 5 ani auzi de amenzi pentru minciuni legate de Dieselgate, in care implicate au fost VAG, Mercedes si BMW.
Zici amenzi pentru asocieri ilegale pentru pretul otelului, zici amenzi pentru intarzierea implementarii adblue.
La BMW zici amenzi pentru nechemare la recall pentru masini care iau foc.
Pricepi cam unde e diferenta intre hibridizare de peste 10 ani la toata gama si mintit ca dieselurile sunt curate?
Tot nu vrei sa raspunzi de ce si-au luat 40 miliarde amenzi (si inca mai iau) daca au facut ceva corect.
Nu inteleg de ce le tot luati atat apararea?
Si nu inteleg de ce altii ii dau in judecata.
https://www.industryweek.com/leadership/companies-executives/article/22025378/bmw-sued-by-us-diesel-drivers-over-emissionstest-cheating
https://www.theguardian.com/business/2019/apr/05/bmw-daimler-and-vw-charged-collusion-clean-emissions-tech
Si cu celelalte amenzi? Pentru cartel si stabilirea pretului otelului, pentru nefacut recall la masini care iau foc?
Tot are lumea cam are ceva cu ei, si politia ii cam amendeaza pe soferi si asigurarile au tarife speciale pentru smecheri, vatmanii dau peste ei, soferii de autobuze la fel. S-a cam saturat lumea sa ii vada pe plaja sau pe partii, sau parcati la handicapati.
Nu ti se pare cam ciudat?
Măi pieliţă de peruş, nu-i mai scoate ochii lui Dan că nu-ţi răspunde la întrebări. Tu când te vei sinchisi de ale mele??? De fapt, n-ai ce să răspunzi la acelea, căci ele te închid ca la Fazan. Acum sări degrabă în Toyota, care nu vrea să fie “full electrică” (deci nu-i pasă de mediu), şi arată-ne cum iubeşti toate japele, fără nicio discriminare. Sau, mă rog, în Lexus-ul lui tătuţu’, cu care ai promis că mă plimbi şi…promisiune te-ai făcut.
PS. Bag-o p-aia cu “@inexorabil” (în loc de nick), că-mi place mucho. Adică strănută în front, ca să te recunoască inamicul.