Producătorul croat Rimac inaugurează o nouă linie de asamblare: livrările hypercar-ului electric C_Two, amânate pentru 2021

de Daniel Popescu, Foto: Rimac
Vineri, 19.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producătorul croat Rimac a inaugurat o nouă linie de producție, însă livrările hypercarului electric C_Two au fost amânate pentru 2021.

Producătorul croat Rimac a prezentat în martie 2018 prototipul hypercarului electric C_Two cu intenția de a începe livrările versiunii de serie până la sfârșitul anului 2020.

Constructorul a inaugurat acum o nouă linie de producție la uzina din Croația, însă chiar și așa nu va putea respecta planul anunțat anterior.

Până acum, Rimac a produs doar patru dintre cele 17 prototipuri necesare pentru a trece testele de omologare, la care se vor adăuga ulterior alte 10 unități de pre-serie. Prototipurile și unitățile de pre-serie vor fi finalizate în cea mai mare parte în acest an, ceea ce înseamnă că versiunile de serie vor fi produse abia în cursul anului 2021. 

La capacitate maximă, Rimac va putea produce patru hypercar-uri electrice pe lună.

Hypercar-ul electric Rimac C_Two este echipat cu patru motoare electrice care generează în total 1914 cai putere și un cuplu de 2300 Nm. Pe baza acestor specificații, hypercar-ul ajunge de la 0 la 100 km/h în numai 1.85 secunde.

Rimac a confirmat anterior că versiunea de serie a hypercar-ului electric va primi un nume nou, iar designul final va fi dezvăluit până la sfârșitul acestui an.

Via Motor1

Comentarii (1)

  • Nu mai repet că-i de admirat croatul cu gene de Tesla (ăl pe bune) dar și restul de veritabili inovatori din firma care-i poartă numele.
    Nu degeaba bagă-n ei capital de la Audi la Pininfarina (primii joacă la mai multe BEV-capete de fapt, inclusiv cu Hyundai.)

    Interesantă mi-a părut însă declarația simpaticului Mate Rimac toamna trecută, când l-a șocat pe omu de la TopGear spunându-i că el nu își permite să-și tragă un Rimac C-Two !!! (sau cum l-or boteza si re-machia, că are chiar nevoie.)

    Trecând peste detaliul că Mate nu-i vreun mare acționar al propriei firme (deși aproape doar cu numele a lui), rămâne plutind undeva într-un ocean de minciună găunoasa promisiune a *celui mai bun sistem dintre cele rele* -- știu mai ales haștagiștii care.
    ...Aia cu recompensa creatorilor de plus-valoare inventivi și bla-bla cu hălăi-șa.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru