Pe fondul discuțiilor privind posibila interzicere a motoarelor tradiționale și suplimentarea fondurilor pentru combaterea poluării, producătorii auto europeni vin cu o nouă propunere.
Aceștia susțin reducerea cu încă 20% a emisiilor de CO2 până în 2030 și să se țină cont de cererea cumpărătorilor pentru mașinile electrice.
Industria are nevoie de un “interval de timp clar și previzibil” pentru obiectivele privind emisiile dincolo de anul 2021, când intră în vigoare o nouă limită medie de 95 de grame de CO2 pe kilometru, potrivit lui Dieter Zetsche, șeful Daimler și actualul președinte al ACEA (Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile).
Dacă propunerea ACEA va fi aprobată, atunci limita menționată mai sus ar ajunge la 76 de grame de CO2 pe kilometru.
Amintim că Angela Merkel s-a întâlnit săptămâna trecută cu producătorii auto din Germania și le-a cerut să își repare erorile și să recâștige clienții. În plus, Guvernul de la Berlin a decis recent să aloce un miliard de euro pentru combaterea poluării produse de motoarele diesel.
Fondurile sunt destinate localităților deosebit de afectate de poluarea aerului și pentru ca acestea să amelioreze infrastructura pentru mașinile electrice și transportul în comun.Via Reuters
Dacă nu era Tesla (poate şi Nissan) care a(u) crezut în maşina electrică Germania nu făcea o ceapă degerată
Niste mincinoşi şi nişte nemernici !!
Au devenit conservatori IN ceea ce priveste DOMENIUL AUTO ?!
Pai nu ei au descoperit Lumea Noua si au ocupat trei sferturi din lume ....America de Nord Centrala si de Sud, Africa, Asia, Australia....
II SPERIE PROGRESUL, nu prea cred ....NU LE STA IN CARACTER.........Trebuie doar sa-si puna capetele la contributie, sa face INFRASTRUCTURA ELETRICA necesara si .....VOR DOMINA DIN NOU LUMEA.
Don`t stop dreamin !!!!
Motoarele de 4L-5L.....nu-si mai au rostu....
Producatori germani premium vand in prostie motoarele astea trebe facut ceva....taiati din cilindree
2L 6 cilindri in linie(sau V6)
3L v8-urile
un Exemplu la BMW ar fi ca in urmatori 2-3 ani vanzarile de motoare V12 vor creste de 3 ori ca pana acuma gandindune ca modele ca seria 8 si X7 se vor lansa si vor avea asemenea motoare....
pt un seria 3 un sedan normal nu e nevoie de motor de 3L.....un 2L bine lucrat si gandit e suficient de mare si potent....fie el benzina sau diesel...
Un seria 5 poate avea si un V8 de 3L.....
BMW chiar a avut aceasta reteta in ani 90'.....si sar putea intoarce la ea..
Motoarele de 4L-5L.....nu-si mai au rostu....
Producatori germani premium vand in prostie motoarele astea trebe facut ceva....taiati din cilindree
2L 6 cilindri in linie(sau V6)
3L v8-urile
un Exemplu la BMW ar fi ca in urmatori 2-3 ani vanzarile de motoare V12 vor creste de 3 ori ca pana acuma gandindune ca modele ca seria 8 si X7 se vor lansa si vor avea asemenea motoare....
pt un seria 3 un sedan normal nu e nevoie de motor de 3L.....un 2L bine lucrat si gandit e suficient de mare si potent....fie el benzina sau diesel...
Un seria 5 poate avea si un V8 de 3L.....
BMW chiar a avut aceasta reteta in ani 90'.....si sar putea intoarce la ea..
se pare ca exista ceva miscari rebele in USA, cateva state dandu-i cu flit clovnului trist si analfabet de la Casa Alba si hotarand ca este de datoria lor sa continue un plan interstatal ce vizeaza reducerea gazelor cu efect de sera.
Chiar daca USA are de gand sa iasa din tratatul de la Paris lucrurile nu vor fi chiar atat de rele
si te-ai sifonat inutil in legatura cu Madalaescu. Nu merita