Producatorii auto folosesc componente ale concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Directorii de achizitii, reprezentand principalii constructori auto la nivel international, au adoptat o pozitie favorabila fata de utilizarea unor componente auto produse de concurentii lor, pentru a scuti costurile unui program propriu de dezvoltare.
Bo Andersson, vicepresedintele diviziei General Motors pentru achizitii, a declarat: "discutam frecvent cu concurenta despre ceea ce putem intreprinde impreuna. Astfel, GM a dezvoltat, in parteneriat cu Ford Motor, un sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si a utilizat, la modelul HHR, un cadru pentru scaune proiectat initial pentru Toyota", a mai exemplificat Andersson.
Tony Brown, vicepresedintele diviziei de achizitii a grupului Ford, a aratat ca acest tip de colaborare poate conduce la diminuarea costurilor, cheltuielile asociate investitiilor fiind impartite de mai multi producatori. "In situatiile in care o astfel de actiune are sens din punct de vedere strategic pentru doi, trei sau patru dintre noi, atunci vom profita de aceste oportunitati", a declarat Brown.
Utilizand componente auto comune, producatorii au posibilitatea de a economisi sume importante, prin reducerea costurilor asociate activitatilor de design, dezvoltare si testare, in special in cazul acelor elemente care nu sunt usor vizibile clientului. Reprezentantii Toyota si Chrysler au aratat ca sunt de asemenea interesati de utilizarea unor componente auto impreuna cu concurentii lor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Comentarii (2)