Producatorii auto folosesc componente ale concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Directorii de achizitii, reprezentand principalii constructori auto la nivel international, au adoptat o pozitie favorabila fata de utilizarea unor componente auto produse de concurentii lor, pentru a scuti costurile unui program propriu de dezvoltare.
Bo Andersson, vicepresedintele diviziei General Motors pentru achizitii, a declarat: "discutam frecvent cu concurenta despre ceea ce putem intreprinde impreuna. Astfel, GM a dezvoltat, in parteneriat cu Ford Motor, un sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si a utilizat, la modelul HHR, un cadru pentru scaune proiectat initial pentru Toyota", a mai exemplificat Andersson.
Tony Brown, vicepresedintele diviziei de achizitii a grupului Ford, a aratat ca acest tip de colaborare poate conduce la diminuarea costurilor, cheltuielile asociate investitiilor fiind impartite de mai multi producatori. "In situatiile in care o astfel de actiune are sens din punct de vedere strategic pentru doi, trei sau patru dintre noi, atunci vom profita de aceste oportunitati", a declarat Brown.
Utilizand componente auto comune, producatorii au posibilitatea de a economisi sume importante, prin reducerea costurilor asociate activitatilor de design, dezvoltare si testare, in special in cazul acelor elemente care nu sunt usor vizibile clientului. Reprezentantii Toyota si Chrysler au aratat ca sunt de asemenea interesati de utilizarea unor componente auto impreuna cu concurentii lor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)