Producatorii auto folosesc componente ale concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii de achizitii, reprezentand principalii constructori auto la nivel international, au adoptat o pozitie favorabila fata de utilizarea unor componente auto produse de concurentii lor, pentru a scuti costurile unui program propriu de dezvoltare.
Bo Andersson, vicepresedintele diviziei General Motors pentru achizitii, a declarat: "discutam frecvent cu concurenta despre ceea ce putem intreprinde impreuna. Astfel, GM a dezvoltat, in parteneriat cu Ford Motor, un sistem de transmisie cu sase trepte de viteza si a utilizat, la modelul HHR, un cadru pentru scaune proiectat initial pentru Toyota", a mai exemplificat Andersson.
Tony Brown, vicepresedintele diviziei de achizitii a grupului Ford, a aratat ca acest tip de colaborare poate conduce la diminuarea costurilor, cheltuielile asociate investitiilor fiind impartite de mai multi producatori. "In situatiile in care o astfel de actiune are sens din punct de vedere strategic pentru doi, trei sau patru dintre noi, atunci vom profita de aceste oportunitati", a declarat Brown.
Utilizand componente auto comune, producatorii au posibilitatea de a economisi sume importante, prin reducerea costurilor asociate activitatilor de design, dezvoltare si testare, in special in cazul acelor elemente care nu sunt usor vizibile clientului. Reprezentantii Toyota si Chrysler au aratat ca sunt de asemenea interesati de utilizarea unor componente auto impreuna cu concurentii lor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (2)