Salonul Auto de la Geneva se află în plină desfășurare. Cei prezenți au ocazia să vadă, pe viu, cele mai noi modele, dar și să afle informații despre subiectele importante din industrie, direct de la oamenii implicați.
În cadrul unei conferințe de presă, Luca de Meo, directorul general Renault și președintele ACEA, a vorbit despre momentul 2035, adică anul în care motoarele termice ar urma să fie interzise în Uniunea Europeană.
Potrivit acestuia, producătorii auto din Europa nu vor contesta interzicerea motoarelor diesel și pe benzină, în UE, din 2035. Indiferent de cine va câștiga alegerile pentru Parlamentul European, care au loc în acest an.
"Nu contestăm 2035. Acum trebuie să ne apucăm de treabă," susține Luca de Meo. Mai mult, oficialul este de părere că interzicerea motoarelor termice în 2035 "este potențial fezabilă, dar trebuie create condiții favorabile."
Prin aceste condiții favorabile, se înțeleg mai multe subvenții guvernamentale și mai multe investiții în infrastructura de încărcare.
Numai în acest fel, clienții vor fi încurajați să se îndrepte către mașinile cu zero emisii.via Economica
Declarativ ar parea ca au inteles ca satarul chinezesc a ajuns la os
Se pare si ca subventiile vor continua. Asa cum era de asteptat.
Si dupa cate se pare, baiatu asta nici acum nu isi da seama unde e problema electrificarii in masa adica productia de baterii care este cvasiinexistenta in Europa. Pedaleaza in continuare pe subventii la cumparator si pe infrastructura de incarcare. De parca ar avea capacitate de productie a bateriilor pentru 5 milioane de masini dar nu le face petnru ca nu sunt suficiente statii de incarcare.
...Să vedem cum va evolua economia după scumpirile de după alegeri...
...Să vedem cum va evolua războiul din Ucraina în următorii ani...
...Să vedem cum va face față industria auto europeană în fața concurenței mașinilor chinezești...
...Se pot întâmpla multe până în 2035. Vom trăi și vom vedea ce va fi.
Luca de Meo este un top manager care trebuie să știe să facă mai ales politică și asta face. Zici DA, dar de fapt înseamnă NU.
Dacă nu s-ar opune nimeni și lucrurile ar merge în direcția corectă, discuția sau declarația nu ar mai avea sens.
Cum spuneam… orice schimbare majoră ar trebui să aibă un plan concret. Care este situația astăzi și ce trebuie făcut (industrie, tehnologie, infrastructură etc,) pentru a putea implementa o asemenea mega schimbare.
Pe principiul facem, dregem… eu unul știu bănuiesc unde se ajunge, adică nicăieri.
PS nu se poate crede ca subvențiile în produs pot ajuta… prostie curată. Subvențiile in dezvoltarea tehnologiilor in schimb este altceva… dar de ce sa investim când putem arunca banii la gunoi???
Dar la mașini electrice sunteti toti experti si va dati cu parerea.
Poate ati ratat articolul, va ajut cu un link:
https://www.automarket.ro/stiri/mai-multe-suv-uri-bmw-descoperite-cu-dispozitive-ilegale-pentru-emisii-in-117067.html
Poate vreti sa stiti si cum sta Romania la recall:
https://business-review.eu/business/romania-registers-lowest-recall-rate-of-volkswagen-cars-in-dieselgate-scandal-177130
Cica putoarea de la motorina afecteaza gandirea si plamanii: la voi se vede.