La începutul lunii aprilie, Administrația Fondului de Mediu (AFM) a decis să adopte o serie de măsuri prin care toate documentele necesare pentru accesarea programelor Rabla Clasic și Rabla Plus să se depună prin internet, în contextul restricțiilor de circulație.
Ulterior, după eliminarea restricțiilor, s-a revenit la procedurile anterioare, însă AFM a anunțat că va adopta o nouă procedură.
Astfel, începând din 24 iulie, dosarele de validare depuse de producători și dealeri, precum și dosarele de acceptate depuse de persoanele juridice se vor transmite exclusiv prin internet.
"Având în vedere perioada pe care o traversăm, ne-am dorit simplificarea procesului de validare a producătorilor și de înscriere pentru programele Rabla Clasic și Rabla Plus. Fac precizarea că dosarele vor fi trimise exclusiv prin intermediul poștei electronice numai începând cu data de 24 iulie 2020", a precizat preşedintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.
De asemenea, în cazul dosarelor respinse, documentele necesare pentru completarea dosarului vor fi transmise tot prin internet, iar aceasta măsură se va aplica și în cazul contestațiilor.
În cazul producătorilor, cererea de decontare se va semna prin utilizarea unei semnături electronice calificate.Via AFM
Comentarii (3)