Problemele par să nu se mai oprească pentru constructorii auto japonezi. Ministerul Transporturilor din Țara Soarelui Răsare a cerut controale interne la toți producătorii autohtoni după ce, luna trecută, Nissan a recunoscut încălcări ale procedurilor de inspecție a mașinilor produse și vândute în Japonia.
Compania a chemat atunci în service 1.2 milioane de mașini produse în ultimii trei ani și a suspendat activitatea fabricilor sale din Japonia. Acum, producătorii niponi primesc o nouă lovitură de imagine. Subaru a anunțat că a permis unor persoane neautorizate să facă inspecția finală a mașinilor sale la o fabrică în apropiere de Tokyo.
“Inspecția finală este un proces foarte important și suntem conștienți că nu am respectat procedurile. Am folosit aceleași proceduri pentru mai mult de 30 de ani fără să ne dăm seama că ele nu respectă cerințele impuse de autorități”, a declarat șeful Subaru, Yasuyuki Yoshinaga, într-o conferință de presă.
În schimb, Toyota și Honda au transmis către autorități că n-au găsit probleme în urma controalelor interne din cele două companii.
Cei de la Nissan au dat asigurări că mașinile lor de la export nu au probleme de siguranță și că acest incident s-a produs ca urmare a cerințelor mai exigente ale autorităților japoneze.
Via Reuters
Adica, in loc ca nenea cu ecusonul X in piept verificarea o facea nenea care avea Y pe ecuson. Nu scrie nicaieri ca aceste companii nu au respectat cerintele legate de calitate, siguranta, PSI, numarul de boabe de orez din farfurie ori culoarea cosurilor de gunoi din incinta unitatii.
despre "colegii" din Europa.... nu e nevoie sa-ti mai spun ca stii foarte bine da' te faci ca nu pricepi.
Nissan si Subaru FAC controalele finale ale masinilor foarte bine si exigent, dar oamenii care trebuiau sa faca acest lucru trebuiau sa aiba si o anumita calificare, fapt care nu il stiau producatorii auto !
Este o masura pur birocratica, legala, care nu are legatura cu procesul in sine !!
Supiditatea situatiei o reprezinta faptul ca producatorii auto japonezi nu este ca au incercat sa eludeze legea sau normele (NU este nici-o asemanare cu scandalul VAG) pentru ca pur si simplu fac asta de 30 de ani , iar statul japonez in mod tamp abia acum a descoperit acest lucru !!!
Adica cum au controlat statul japonez pana acum, daca si-au dat seama de problema abia dupa 30 de ani ???
Oricum cu un curs de calificare intern / extern si cu aceiasi oameni la verificarile de calitate finale, lucrurile vor reintra in legalitate..
atata tot
http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2015/nov/17/viral-image/viral-graphic-says-japan-keeps-out-radical-islam-t/