Faptul că îți cumperi o mașină foarte scumpă (adică foarte-foarte-foarte scumpă) nu-și garantează faptul că vei fi ferit de potențiale probleme care te trimit pentru scurte vizite la service pentru reparații. Este și cazul lui Bugatti Veyron, vârful tehnologic al Grupului Volkswagen până la lansarea din această primăvară a urmașului Bugatti Chiron. Modelul care a ținut timp de 10 ani prima pagină a publicațiilor auto de profil este rechemat în service în SUA pentru trei potențiale probleme legate de indicatoare și de coroziunea unor subansamble.
Evident, faptul că Bugatti vinde puține mașini transformă un recall într-o afacere mai degrabă intimă între clienți și service. De exemplu, problema care afectează cele mai multe unități Veyron - 72 la număr - vizează faptul că indicatorul de combustibil ar putea induce în eroare șoferul arătând o autonomie mai mare decât cea reală. În condițiile în care rezervorul lui Veyron tinde să se termine destul de repede (la viteză maximă, rezervorul de 100 de litri al lui Veyron se termină în 12 minute), problema poate duce chiar la o nedorită pană de benzină.
Mașinile afectate de această problemă au fost asamblate între 2006 și 2010.A doua problemă semnalată de autoritățile americane vizează o posibilă coroziune la nivelul cablurilor care leagă bateria de alternator. În condiții extreme, acesta s-ar putea supraîncălzi și poate chiar duce la un incendiu. Deși nu a fost înregistrat niciun astfel de caz până astăzi, cele 13 exemplare Veyron produse între 2006 și 2008 afectate de această problemă sunt chemate la verificări pentru schimbarea cablurilor și înlocuirea gratuită a alternatorului.
În sfârșit, ultima problemă sesizată este una care afectează suportul de cric care este montat pe șasiu în cazul a 40 de mașini produse între 2006 și 2010. Acestea pot să se desfacă atunci când mașina este ridicată din cauza coroziunii. Bugatti va izola părțile cu probleme și va repara potențiala defecțiune.
Comentarii (3)