Problema taxei auto revine
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Romania va transmite Comisiei Europene in aceasta saptamana, o noua scrisoare de raspuns privind taxa auto, care va include si doua studii realizate de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor si Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare, anunta Mediafax.
Reprezentantii Directiei Taxe a Comisiei Europene au solicitat, la jumatatea lunii iulie, oficialilor romani, in discutiile de la Bruxelles privind taxa auto, noi date privind piata, bazate pe surse precum cataloagele de preturi ale firmelor de asigurare, pentru a clarifica grila de depreciere a vehiculelor.
In scrisoarea ce va fi transmisa la Bruxelles, oficialii romani vor solicita expertilor Comisiei Europene sa formuleze ultimele observatii legate de taxa de prima inmatriculare, avand in vedere ca din studiile realizate de asiguratori nu rezulta diferente semnificative fata de ultima varianta a grilei prezentata de autoritatile romane.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
APROPO "DILER" SE SCRIE DEALER...
ESTI PRAF....
cunosc destul de bine cum sta treaba cu nemtii...simplul fapt ca sunt nemti le "da dreptul" sa emita si sa sustina pana in panzele albe aproape orice enormitate...
nu mai e nici un secret pentru nimeni ca nemtii (ma rog, nu toti) sunt incuiati...vecinii lor de la vest au o taxa de inmatriculare (NL), la fel si cei de la nord (DK, si inca una inspaimantator de mare) si, de asemenea si cei de la sud (A)...
ca respectivul nu stia, mai inteleg...dar sa nu priceapa nici dupa o ora de explicatii...inseamna ca era de-a dreptul idiot...
Bai, tu platesti euro la curs stabilit de guvern? Apai da, tu chiar esti prost :D
Oricum e clar ca din partea guvernului (cu "g" mic) nu exista interesul de a reduce taxa (daca vroiau asta o puteau face de mult). Cei care spera in caderea guvernului actual sa-si aduca aminte ca interdictia de a importa masini sub Euro3 exista de pe timpul lui Bombonel. Pana sa se mai nasca un Vlad Tepes strangem din dinti. De aia suntem o tara de prosti (cum zicea cineva mai sus), pentru ca induram bataia de joc si cumparam in continuare Dacia, Renault si Citroen de la cei care iau pielea de pe noi.
@Zoho corect restrictia de a aduce masini sub euro 3 e de pe vremea lu bombonica nastase dar odata cu aderarea la UE s-a liberalizat piata. de ce a fost luata masura de infrigement? pt ca taxa ingradea libera circulatie a bunurilor. inca ceva cumparam doar dacia si renault. citroen nu are nici o treaba cu grupu nissan renault. peugeot sunt impreuna cu citroen nu renault cu citroen
@EU ne bucura nespus ca sti engleza mai bine decat noi... aici nu e forum si nu primesti stelute ca ai multe posturi asa ca nu mai fii off-topic
si acu parerea mea... sincer nu inteleg ce legatura au societatiile de asigurare si reasigurare in aceastra problema. ele oricum o sa incaseze big time daca scot astia taxa. "noi date privind piata, bazate pe surse precum cataloagele de preturi ale firmelor de asigurare, pentru a clarifica grila de depreciere a vehiculelor" adica cat scade valoarea asigurarii pentru a masina veche sau ce? pai cum la noi toti sunt hoti cum sa aiba asigurarile preturi care sa fie elocvente?
sincer sunt inca stresat de faptul ca nu au facut publica grila de calcul a taxei care a fost respinsa ultima oara. stiu ca e aproape de 3 ori mai mica pt euro1 sau non-euro parca dar nu vreau sa imi iau caruta ci masina... (da stiu ford mustang- inteleg.. nu toate sunt carute.. dar sincer cine si-ar aduce un vw passat primu model? te costa mai mult drumu decat masina)
@K hai sa meigram in bulgaria :D ar fi o varianta.. ma gandeam sa le iau alor mei o casa in ruse... e si aproape de bucuresti pot sa ma duc in vizita daca vreau... dar nu prea des... si imi inmatriculez si masinile acolo.. ma apuc sa vand cu procura pe numele lor;) bafta ppl si nu mai fiti asa rai cu ceilalti
la bulgari e cam 100euro cu tot cu asigurare.
(pt george - apai tu esti prost!), mai intai documenteaza-te si apoi vorbeste, la noi se plateste taxa de poluare la cursul euro stabilit de guver in sensul ca se ia cursul BNR din 1 octombrie din anul PRECEDENT.
ca sa nu mai zic ca te invarti de la un birou la altul, cozi peste tot, si la politie mai stai o zi 2 3 pana verifica actele, si normal ca stai pe dreapta ca nu ai nr cu care sa circuli. pot sa va dau dovezi de prostie intalnite pe parcursul inscrierii unei masini venite de afara de o sa va minunati. daca problema ar sta doar in bani nu ar fii o mare tragedie (romanul e prost si da fara sa ceara explicatii - ganditi-va cate taxe dati pt drumuri, AVEM DRUMURI IN ROMANIA????) INSA problema sta in timpul care il pierzi asteptand la cozi ca sa dai bani statului sau sa intrii cat mai repede in posesia unor acte care sa iti foloseasca
AndreiM, Renault nu e cu Citroen in PSA, insa pe Citroen il vinde in Romania un anume Moliceanu, acelasi care are inca gasca sudata pe interese la Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Autovehicule (a se vedea reactiile unui oarecare Brent Valmar, care apara taxa de parca i s-a calcat pe portofel).Si daca vedem si cite marci aduce si Tiri, ne dam seama usor de ce nu vor sa se impiedice de Golfuri, Astra si alte masini aduse in loc sa ne vinda superbele Clio, C3 sau Accenturi.
inca odata - JOS TAXA! (max. 1000 pentru vechituri)