După ce Toyota, Nissan, Honda şi Mazda au anunţat un defect pe airbag-urile produse între 2002 şi 2004 pe unele dintre modele lor, BMW anunţă că are airbag-uri comandate de la acelaşi furnizor. Rezultat: recall pentru Seria 3.
Esential
220.000
de exemplare Seria 3 E46 produse între 2001 şi 2003 sunt afectate de rechemarea în service a celor de la BMW.
Problema pe care producătorul japonez de airbag-uri Takata
a sesizat-o în cazul a 3.4 milioane de maşini produse de mărcile Toyota, Nissan, Honda şi Mazda se răsfrânge şi asupra altor mărci care au contractat subansamble produse de compania din Ţara Soarelui Răsare.
Iar primul producător european care a anunţat un recall în acest caz este BMW, bavarezii fiind nevoiţi să aducă în service pentru verificări şi modificări la nivelul airbag-ului nu mai puţin de 220.000 de exemplare din gama Seria 3 E46 (foto) produse între decembrie 2001 şi martie 2003.
Conform celor de la BMW, circa 180.000 de maşini din totalul celor 220.000 vizate se află încă în circulaţie, iar proprietarii acestora vor fi chemaţi în service pentru ca piesa defectă - modulul de explozie - să fie schimbată gratuit.
Takata anunţase luna trecută că problemele legate de airbag se referă doar la cel frontal al pasagerului din dreapta şi că, în cazul unui accident, airbag-ul s-ar putea umfla incorect.
"Nu ne-a fost raportat niciun incident pe maşinile noastre, însă confirmăm că este vorba de aceeaşi problemă pe care au anunţat-o luna trecută producătorii japonezi", a declarat Julian Arguelles, unul dintre purtătorii de cuvânt ai celor de la BMW.
via A-P.de
Ca si fapt divers, singura problema care am avut-o cu masina personala (Nissan Qashqai) in 5 ani au fost amorizoarele spate Sachs (AG), pe care le-am schimbat dupa 30k km.
Restul, e cancan.
In clipa in care ti-ai pus numele pe un produs, esti raspunzator dpdv legal pentru el. Nu stim ce e in spatele istoriei, cine a facut designul, cine l-a aprobat, asamblat, etc. Cert este ca japo platesc peste tot in lume si prea putine mai sunt facute de ei si la ei acasa in ziua de azi. Iar ca intotdeauna, cand nu mai au mana americana/europeana sa-i indrume, si raman de capul lor, incep sa faca prostii. Rezultatele se vad si se vor vedea tot mai mult.
Daca ai avut masina in garantie nu cred c-ai avut probleme sa iti schimbe amortizoarele. Daca Sachs facea amortizoare care picau in 30k km nu mai erau demult pe piata.
Da...sunt masini fiabile si de calitate. Totusi sa nu facem sin seria 3 masina masinilor ca nu e.