Esential
130.000 | de unităţi intenţionează să vândă cei de la Porsche într-un an până în 2013. |
Matthias Mueller, noul şef al mărcii Porsche, se va ocupa în primă fază de noul model entry-level al constructorului din Stuttgart. Scopul modelului respectiv este de a reînvia modelele Porsche ieftine, care au ajutat constructorul în vremuri mai grele şi au dus la creşterea popularităţii mărcii din Stuttgart. Chiar şi astăzi, modelele 924 şi 944 pot fi văzute în continuare pe străzi, în timp ce omologii lor 911 şi 928 sunt mai dificil de "zărit".
Tocmai de aceea, Porsche a introdus un model în gamă care avea un preţ de pornire de numari 53.100 de euro – Boxster Spyder. Acest model nu este suficient pentru a creşte vânzările atât de repede pe cât vor directorii Grupului VAG, aşa că Porsche va realiza un model şi mai ieftin. Cel mai probabil, discutăm de o versiune Porsche a celebrului concept Bluesport al celor de la Volkswagen. Modelul va fi echipat cu un motor cu patru cilindri supraalimentat şi va furniza peste 200 CP.
După cum ştiţi, Porsche vrea să vândă 130.000 de unităţi pe an până în 2013.
Acest lucru înseamnă nu numai să-şi păstreze actualul ritm de vânzări, ci să vândă încă 30.000 de unităţi pe an pe lângă actualele modele. Matthias Mueller a fost şeful dezvoltării produselor al mărcii Audi până în 2007 şi a trecut apoi la planificarea produselor în cadrul Grupului Volkswagen.Via | WorldCarFans
Comentarii (3)