Primul VW Golf electric: blue-e-motion
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Volkswagen au prezentat conceptul primului Golf electric in cadrul unei ceremonii speciale din Germania. Modelul este echipat cu un motor electric de 115 CP alimentat de baterii litiu-ion. Acesta ofera un cuplu motor de 270 Nm inca de la prima rotatie, in timp ce bateriile ii confera o autonomie de 150 kilometri. Viteza maxima este limitata la 140 km/h pentru a conserva autonomia acestui model.
Dupa cum a anuntat saptamana trecuta, Volkswagen va produce primele Golf-uri electrice de serie in 2013. Pana atunci insa, VW va produce 500 de prototipuri de test pe care le va imparti in diverse zone ale Europei. Prin acest test, cei de la Volkswagen vor sa afle mai multe despre modul in care vor fi utilizate aceste vehicule in viata de zi cu zi. Odata cu debutul lui Golf blue-e-motion pe piata, Volkswagen va crea si o versiune electrica a lui Jetta. Ambele modele vor debuta la un an de la prezentarea lui Up blue-e-motion.
Guvernul german vrea sa puna un milion de masini electrice pe sosele pana in 2020. Cei de la Volkswagen spera sa fie principalul furnizor de asemenea vehicule pana in acel moment, in speranta de a detine monopolul pe o piata noua si inovatoare. Producatorul din Wolfsburg va trebui sa se lupte insa cu Renault, Citroen, Peugeot, Nissan si Opel, constructori care au anuntat deja modele electrice de productie care vor debuta in urmatorii ani.
Via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
-
Kia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. (20.11)
-
Jaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. (11.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
By the way, stii cate avione se ridica la sol intr-o zi in intreaga lume?
Cat consuma?
Eu am o alta intrebare, de ce nu s-au pus norme de poluare la avioane? Kerosenul este mai poluant decat benzina roz95.
Au de unde mulge astia, la avioane ar dura o vesnicie sa le faca eco, asa ca scot astia norme doar de acolo unde se pot trage banuti. Restul e gargara.
Motoarele pe combustie nu vor dispare niciodata, punct.
150km autonomie e jenant, poate 300 de km suna mai bine, dar nicidecum ideal, ideal era cat mergi cu un plin, adica minim 500 de km.
Nu e exclus sa vezi un avion functionand cu biodiesel sau cu hidrogen.
E fantastic faptul ca toti marii producatori in curand vor avea in oferta o masina electrica si ca le vom putea incarca pe toate de la priza ca pe mobile. Problema este totusi, cat CO2 si alti poluanti se produc pentru generarea curentului ce va fi folosit la aceste masini?
Probabil tarile arabe vor finanta primele proiectele care sa ne raspunda...
Ca orice lucru care e controlat de politic si politici, sfarseste prin a deveni complicat si impovarator...