Primul Volkswagen Golf VII R din România a fost livrat unui client din Bucureşti

de Sebastian Toma
Miercuri, 15.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Golf VII R a ajuns în România, primele două exemplare fiind livrate în aceeaşi zi de dealerii Midocar Vitan şi Midocar Otopeni.

Esential 38.515 euro este preţul de pornire al lui Volkswagen Golf VII R DSG 4Motion în România.
Volkswagen Golf VII R, versiunea de performanţă a compactei din Wolfsburg, a ajuns şi pe mâinile clienţilor din România. Dealerul Midocar Vitan este responsabil de prima livrare de Golf VII R în ţară, urmată la doar câteva ore de cea de-a doua livrare, realizată de Midocar Otopeni. Livrarea primului Golf VII R din ţară a fost realizată sub forma unei surprize pentru proprietarul acestuia, primul client al compactei de performanţă fiind invitat la un test drive fără ca acesta să ştie că îşi conduce noua maşină. Surpriza proprietarului a putut fi imortalizată fără a fi dezvăluit secretul, deoarece clientul a acceptat să fie filmat în timpul testului, sub pretextul că va fi vedeta unui spot de promovare a noului Golf R.

Primul Golf VII R din ţară are transmisie DSG. Timpul 0-100 km/h este de 4.9 secunde.

Primul Volkswagen Golf VII R din România are transmisie DSG, este albastru şi beneficiază şi de dotarea opţională "Car-Net", care reprezintă pachetul de servicii online Google.

La fel ca orice Golf VII R, modelul are o motorizare TSI de 2.0 litri, care asigură 300 CP şi 380 Nm. Vorbim despre 30 CP şi 30 Nm în plus faţă de precedesorul său, totul fără a schimba cilindreea. Motorizarea este preluată din gama Audi S3, iar Golf VII R cu transmisie DSG este chiar mai rapid decât "donatorul" său la accelerarea de la 0 la 100 km/h, cu o zecime de secundă, valoarea fiind de 4.9 secunde. În compania transmisiei DSG, VW Golf VII R anunţă 6.9 litri la sută în regim mixt, în timp ce versiunea cu transmisie manuală anunţă 7.1 litri la sută.

Foto: Vlad Grigore | Video: Midocar

Comentarii (30)

  • as prefera sa aud de primul Tesla din Romania, da'....
    41 29
  • @ vianu

    Sa zicem ca isi deschide Tesla un showroom in Romania. Tu te duci primul, sa faci un drive test. Dealer-ul iti spune ca e o surpriza si primesti o masina gratis. Apoi ce faci cu ea in Romania? Tragi un cablu de 100m pe geamul de la bloc sa ajunga pana in parcare, sa poti sa incarci masina?
    57 12
  • @Shelby

    Asemanarea situatiei cu Golful e usor fortata. Golful a fost livrat unui client si nu cu titlul de gratuitate (cel putin asa am inteles) Livrarea a fost surpriza si nu lipsa platii.

    Daca mi s-ar da mie un Tesla gratis? Cat se poate de OK. Ar fi un motiv in plus sa ma mut mai repede la casa. Doar n-am muncit 5 ani la ea degeaba. :))
    20 17
  • am uitat sa scriu ce era mai important

    livrarea unui Tesla ar fi un lucru cu adevarat important in tara asta. Ca ceva se misca, ca exista indivizi care vad putin mai departe.....
    28 15
  • HECTOR
    oricum,cred ca e un mare,mare fan....vw,daca un 1,4 tsi (140cp) e la peste 27000...asta cred ca bate catre 40000 lejer,deci....fiecare cu pasarica lui.cat despre consum...e peste poate.remarcabila e si deprecierea rapida a acestor modele.
    16 10
  • Dacia Plant
    De ce trebuie mereu sa fiti ,,gica contra" si sa vreti x sau y cand este vorba de ceva care se putea intampla in orice alt loc, cu orice alta masina ? Aici nu este vorba de ce iti puteai cumpara in suma X sau daca merita sau nu merita achizitia.
    Este vorba despre o surpriza bine organizata care mi-a placut foarte mult si as mai vrea sa vad asemenea gesturi si de la ceilalti. Imi place foarte mult mediul lor de lucru.
    Se vede ca, Cosmin este o persoana inteligenta care stie sa vorbeasca si care se pricepe la vorbit mult mai bine ca unii politicieni care se incurca in exprimare.
    Un singur lucru am de obiectat. Cred ca ii pare cam rau ca i-a dat ceva ture la turometru. Daca stia ca e masina lui poate se comporta astfel macar in prima 1000km. :))
    35 2
  • @ vianu

    Exact la acelasi lucru ma refeream si eu: pana sa se miste ceva in Romania mai trec 138 de ani si vreo 4 luni.
    17 8
  • Superb! E singura masina pe care mi-as dori-o intr-un buget de 40.000 euro.
    20 17
  • razvanis
    Sunteti cu capul daca ati da 40mii euro pe un Golf , fie el si triplu R. Pentru o compacta e prea mult, sunt masini adevarate si motoare calumea la 40-45 mii.
    28 34
  • O sa-i iasa lui pe nas numai VW cand or sa inceapa sa pice una alta pe la ea.
    22 42
  • pana sa pice una alta un VW GOLF face suta in 4.9!
    38 14
  • Dacia Plant
    Mai da frustrati mai sunteti unii, in special SJHGFJHGV(vezi ca din respect ti-am scris fiecare litera scrisa aiurea). Este norocul lui ca are bani ca i-a facut ilegal sau ca i-o cumparat parintii masina. Si eu as vrea sa imi cumpere parintii masina asta. Ca se da mare cu masina, eu zic ca are cu ce. Am vazut o multime cu bmw pisicuta ca sa nu mai vorbesc dupa ce au trecut de la e36 la e46 care faceau orice sa impresioneze cu bmw-u femeile si sa recunoastem ca si noi mai avem intentia sa mai facem cateodata acest lucru. Daca cumpara un Logan, Cielo, gata, nu mai era baiat cu fite de club ? Asta pentru ca era situat mai jos ca voi pe scara ierarhica a masinilor (dupa pret).
    27 4
  • ionică
    Mașina e frumoasă și mi-ar plăcea să dispun de banii dați pe ea.
    Totuși...
    1. Ce-o fi în capul dealerului care face publică filmarea unui test-drive la 180 km/h pe drum public?
    2. Oare VW nu specifică rularea cu o anumită viteză/turație pt primele sute de km? Sau asta se va spune doar în caz de reparații pe garanție: Domnule, mașina nu a fost folosită conform specificațiilor din manual.
    18 0
  • a fost livrata mai devreme decat era clientul asteptat. :D Asta fu surpriza ...
    12 0
  • Haideti sa ne calmam putin. De acord cu ce spune Dacia Plant despre cei doi agarici de sus. Ce-i drept eu in locul lui Cosmin as fi ales TEDEI 4MOUSAN , as fi tractat chiar si tractoare cu performantele care le are. Oricum baiatul trebuie de aplaudat ca a cumparat un Golf R cu DESEGE, si apreciat de faptul ca face profituri unor oameni exceptionali ca germanii, cu transmisii exceptionale ca DESEGE. Adica DESEGE -urile nu sunt elemente care să afecteze siguranţa celui de la volan, Chinezii au fost niste mincinosi. Cum si-au permis ei sa se lege de un constructor ''j(eg)os palaria '' ca VW pt aceste transmisii ? Minciuni peste minciuni. Calitatea germana se simte de la o posta, chiar si martorul ''chek engine'' care se aprinde la Passat-uri pe bord imi ''licare'' a calitate germana. Deci bravo Cosmine tata, acum poti omora oamenii nevinovati care circula regulamentar....la naiba are ESP .
    19 32
  • O masina cu traditie, insa un XF-R la acelasi pret da de pamant cu el.
    12 28
  • Foarte faina surpriza. :) Bravo lui, s-o foloseasca sanatos si fara incidente. Pare un tip de treaba si se pare ca asta e tipul de client VW pentru care a fost facuta masina asta.
    14 9
  • sa lasam masina si posesorul ei in pace, e jenant ca dintr-o chestie fireasca s-a facut ditamai stirea, mai rau ca la pro tv.
    17 6
  • Excelenta masina din punct de vedere ingineresc, dar complet inutila pe la noi. Si extrem de periculoasa pentru ce se petrece pe strazile din Romania.
    9 7
  • 1.Marketingul functioneaza la Midocar
    2.Masina e o bijuterie tehnologica
    3.Multi din care comenteaza nici macar nu viseaza.
    4.Sunt foarte multi prosti conectati la internet in ziua de azi.
    30 8
  • Scrooge
    S-o stapaneasca sanatos. Pacat ca detine o super masina intr-o tara fara drumuri adecvate.
    22 4
  • Marketing-ul si reclama pe care Midocar a vrut sa si-o faca a devenit o...antireclama facuta consilierului de vanzari...neangrijit,molfaind ciunga in zeflemea...Daca stii ca e un eveniment filmat menit sa te promoveze,esti atent la detalii...Mai mult...intelegem ca la drive test putem incalca lejer regulile de circulatie conducand cu mult peste limita de viteza admisa...ca doar tre sa probam pe drum public cei ...300 de cai...
    20 1
  • gun cometa
    Am avut de-a face cu Midocar. Nu va recomand.
    10 4
  • am fost un popor de majoritate saraci in Europa si asa vom ramane mult timp. cand te nasti sarac, sarac mori chiar daca ajungi sa castigi peste medie. ne roade invidia enorm, ne place sa judecam enorm, avem o mie de motive ca nu ne permitem o masina de 40000 ,dar nici o scuza.( nu discutam de o masina de 400000 care e cu adevarat pentru oameni bogati). un super baiat tanar cu o super masina tinereasca.
    18 0
  • asa e @danielr1

    sunt sigur ca cei mai multi dintre noi considera ca, in Romania, pentru o masina de 40.000Eu si la varsta banuita a o avea Cosmin banii au fost castigati numai prin munca lui de-o viata (cum ar zice romanu'). La fel si G5-ul cumparat acum 9 ani (parca asa am inteles)
    2 3
  • ma rog,lasind la o arte circotelile (specifice poporului roman),ideea a fost alta...a fost amuzant
    4 0
  • Asa e, romanii sut saraci si in buzunar si la creier.
    Mai sus de VW nu pot sa vada.
    12 11
  • daniel
    Parerea mea este ca masina asta este foarte fada! Tehnic este foarte ok poate chiar impresionanta dar estetic nu spune nimic, nu are pic de agresivitate! Intrebarea este, de ce ai da atatia banii pe cea mai comuna masina din lume?? Parerea mea este ca cea mai buna alegere in banii astia este un Mitsubishi EVO X care este cu totul altceva!
    8 5
  • Da, nu prea poti sa compari trabantelul asta cu un EVO, oricare ar fi acesta.
    5 7
  • Toyota e mult mai trabantel,garantat!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru