Cea de-a opta generație Volkswagen 8 va fi lansată în cursul anului viitor, însă până în prezent constructorul german este zgârcit în informații oficiale.
În așteptarea primelor imagini cu Golf 8, producătorul din Wolfsurg a prezentat o schiță cu forma generală a caroseriei. Imaginea a fost făcută publică în această săptămână în cadrul conferinței anuale Volkswagen Brand Annual Session 2018 care a fost transmisă în direct pe internet.
Producția lui Volkswagen Golf 8 va începe în luna iunie 2019, iar nemții au oferit deja câteva informații de natură tehnică. Astfel, hatchback-ul va avea un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V care îi va permite să ruleze cu motorul oprit în regim de croazieră. Același sistem va fi utilizat în momentul plecării de pe loc și promite un consum de carburant redus cu 0.3 litri/100 de kilometri.
De asemenea, Volkswagen susține că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.
În plus, interiorul va fi unul "complet digital", potrivit directorului de design Klaus Bischoff, care afirmă că ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente.Cu ocazia conferinței din această săptămână, Volkswagen a oferit detalii și despre alte lansări programate în 2019. Pentru piața europeană, lista include lansarea comercială a SUV-ului T-Cross în prima parte a anului, în timp ce Passat facelift și T-Cross Cabrio sunt așteptate în a doua jumătate a anului. La fel ca și Golf 8, finalul anului va aduce și lansarea comercială a lui Volkswagen ID, primul model electric de sine-stătător al germanilor.
Via Motor1
- asta nu imi place; mi se pare mai la indemana sa rotesc de un buton fizic decat sa fac scroll pe un ecran.
si conectat la net prin?
Chiar crezi că cei de la VW sunt idioți ? ID/ Neo va fi un început, dar nu va îngropa Golf 8, totul este calculat. Știrea de acum câteva zile a fost înțeleasă puțin greșit, că după 2026 VW nu va mai oferi motoare cu ardere internă, în prezent se lucrează la ultimele generații de motoare, după 2026 vor renunța la dezvoltarea unor noi generații, asta înseamnă că vor trage de ele până prin 2030.