Primul teaser cu Honda Accord Crosstour
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Honda a inceput o campanie de teasing pentru modelul Accord Crosstour, care va fi dezvaluit in data de 1 septembrie. Campania a inceput prin prezentarea unei imagini cu grila fata a noului model si prin intermediul unui cronometru amplasat pe site-ul Honda. Dupa cum puteti observa, grila fata a lui Accord Crosstour este diferita de cea gasita pe versiunile Sedan si Coupe ale lui Accord, elementul din imaginea alaturata fiind ceva mai mare decat grilele fata folosite la versiunile existente ale lui Accord.
Noul CUV bazat pe Accord ar putea fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, dar prezenta acestuia nu a fost nici confirmata, dar nici infirmata de catre oficialii Honda. Exista posibilitatea ca viitorul model Honda sa beneficieze de anumite elemente de design sau elemente tehnice de la proaspat-lansatul Acura ZDX, dar nu exista informatii solide in acest sens. Aceasta posibilitate exista deoarece Acura este divizia de lux de la Honda, iar producatorul japonez ar putea imparti solutii tehnice intre cele doua pentru a reduce pe cat posibil costurile de dezvoltare si productie.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Cele mai originale?!? Cele mai dotate?!?!?! Cele mai exclusiviste?!?!?!?!?!?! Cand ati aterizat pe aceasta planeta baieti? Azi pe la pranz? Asteptati si voi sa vedeti ce se intampla pe aici si dupa aia vorbiti. Adica peste vreo 30 de ani...
Ca sa nu mai vorbiti prostii ca niste cowboy autohtoni, puteti sa-mi spuneti si mie in ce tara se construieste Maybach? Sau Audi A8? Sau BMW seria 7?
Nu se spune AUDi, ci HAUDI :)
nemtii au mari probleme de calitate, ii intereseaza acum cantitatea, si atunci CAL:ITATEA scade de vreo 10 ani...............pacat, ca au si masini bune.
In schimb, coreenii mai au putin si-i bat de-i asculta cu urechea, iar chinezii au 8-10 ani si-i ajung :)
asa ca, draga george, in 30 de ani s-ar putea ca poporul chinez sa fie patron peste marcile germane !!!
ha ha ha
Rodallega , vorbeai cumva de lexus , ala cu masinile hibride care nu valoreaza nici doi bani? , acura care nici in asia nu e cunoscuta , infiniti care e detinut de renault? , si ar mai fi o intrebare , de cat timp saab-ul e marca asiatica?
@ YoZ
Greu cu cititul, huh? Limba asta rumaneasca e belea mare pe capu` tau...Ma intreb cat de greu ti-o fi fost sa scrii...
In comentariul de mai sus eu am raspuns unui specialist in tehnologia productiei de vata pe bat care s-a apucat sa abereze din senin...Cele mai DOTATE SI MAI EXCLUSIVISTE masini sunt inca cele germane. Daca tu poti sa-mi dai exemplu de masina japoneza (sau de oricare alta origine) care e mai EXCLUSIVISTA si mai DOTATA decat Maybach, atunci mai vorbim. Pana atunci, ia te rog o pauza de respiratie...de vreo 10 ani ca ai nevoie de mult oxigen...
@ LEE
Speaking of reliability, Porsche a condus topurile de fiabilitate vreo 3 ani de zile iar azi e pe 2, la mica distanta de Lexus dar peste toate celelalte japoneze. In cazul unora, MUUUULT peste...cum ar fi ACURA...Ai auzit de marca asta in viata ta, nu? Si tot la capitolul asta, ai auzit ce vorbeste lumea pe la colturi, nu? Honda a avut recent un recall de vreo 500.000 de bucati...Ce s-a intamplat, a facut vaselina cocoloase?
Cat despre ce se va intampla in viitor, hai sa mai lasam si cifrele sa vorbeasca. Nu exclud ca poporul chinez sa inghita industria auto mondiala. Sansele sunt minime dar e bine sa tinem cont de acest aspect. Dar daca as fi in locul tau, mi-as face griji mai degraba pentru japonezi, nu pentru nemti. Toyota are o pierdere cat China, Nissan si Mitsubishi sunt si ele pe pierdere...Doar Honda are ceva profit pe care insa il va spulbera pe repararea greselilor facute de managementul anterior. Si, cu mari sanse, si ale celui actual fiindca si nea asta care a venit are o mica problema de viziune...
@illy - te referi la lexus-urile alea care sunt cam (zic cam, fiindca dupa testul facut de Fifth Gear cu BMW M3 si Lexus ISF, Lexus-ul a fost mai lent cu doar cu 0.14s) la fel de bune ca un M3, nu?
Mda...Lamborghini e o masina "italiana" facuta de grupul VAG. Adica Friti. Thanks man.
McLaren e si nu prea e. Adica a fost masina de serie scurta si astazi, din cate stiu, nu mai e in fabricatie...Si oricum, nu e japoneza...Ca asta era, de fapt, problema...
Am mai vazut asa ceva la unii fani Honda. Vreo 2 dintre ei au postat si mai sus...
Cand astfel de baieti incep sa toarne gugumanii si baliverne la stiri despre nemtoaice, nu ai nici o problema. Cand respectivii spun brasoave si aiureli despre japoneze si cineva incearca sa-i trezeasca la realitate (cu sanse minime de reusita) sesizezi ca se incalca grosolan niste principii morale extrem de sanatoase...N-am nimic impotriva sa lucrezi cu 2 standarde...Dar daca faci asta, te rog sa nu-ti mai pui problema moralitatii...Nu prea e moral...
PS. Cand vorbesti de "argumente de rahat", am rugamintea sa precizezi la cine te referi. Argumentele mele sunt de bun simt...Spre deosebire de unii fani VAG dar si de unii fani japoneze...
ce faceau japonizii?
exista modele nemtesti si japoneze de o calitate indoielnica, dar voi nu percepeti politica fiecarui constructor si va aruncati in argumente demne de coltul blocului
Newsflash Automarket: de cand e Acura pe pamant, nu a facut decat sa imparta platforma tehnica de la Honda, cu foarte mici diferente. Deci chestia asta nu s-ar putea intampla, ci se intampla de mai bine de 20 ani (cu rezultate cat de cat ok pana acum 4-5 ani). Cu o singura exceptie: prima Acura Legend a avut platforma proprie, cu V6 longitudinal. In rest, 4 si 6 cilindrii transversal imprumutate de la Honda plus sasiu de Accord si Odyssey/Pilot.
Din punctul meu de vedere, in lupta asta surda intre fani nemtoaice vs. fani japoneze nu mai are nimeni dreptate: ambele natii au ajuns sa faca automobile de toata jena comparativ cu ce faceau acum 10-15-20 ani sau mai mult. Viitoarea alianta Mercedes-Renault va pune capac si ultimei, din punctul meu de vedere, marci cu adevarat exclusiviste.
Cine e de vina? Globalizarea atat de mult dorita si dorinta acerba de a taia din costuri in prostie pentru un profit cat mai gras.
Cine pierde? Noi, utilizatorii. Pun pariu pe orice ca in 20 ani n-o sa mai existe decat 2-3 platforme tehnice impartite la maxim 7-8 marci.