Primul teaser care anunţă Bugatti Super Veyron, o posibilă versiune de 1600 cai putere

de Bogdan Mirică
Luni, 08.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bugatti a publicat astăzi un teaser care anunţă debutul unui model misterios în următoarele zile. Ar putea fi vorba despre un Super Veyron de 1600 de cai putere.

Bugatti a publicat astăzi pe contul său de Facebook un teaser misterios. Imaginea nu trădează intenţiile constructorului de automobile exotice, însă anunţă o surpriză în viitorul apropiat.

Mai multe surse din presa de specialitate s-au şi grăbit să speculeze pe marginea fotografiei, care a fost însoţită de o scurtă declaraţie: ”Scena este pregătită. Se apropie momentul în care vă vom oferi cel mai nou exemplu al performanţei excepţionale marca Bugatii. Ţineţi ochii aţintiţi pe Facebook în zilele următoare”.

Se vorbeşte deja despre un Super Veyron, o versiune absolută a supercarului, capabilă să recucerească titlul de cel mai rapid automobil de serie, pierdut săptămâna trecută în faţa lui Hennessey Venom GT.

Esential 1600 de cai putere ar putea avea Bugatti Super Veyron.
1600 de kilograme ar putea avea Bugatti Super Veyron.
1.8 secunde ar putea fi timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h pentru Super Veyron.
Primele speculaţii anunţă o modificare intensă a motorului W16 , modificare ce ar urma să aducă o putere totală de 1600 de cai.
Nivelul puterii va fi identic cu cel al kilogramelor. Super Veyron va fi supus unei diete stricte şi va renunţa la 249 de kilograme, pentru a ajunge la o masă totală de 1600 kg. Se vor folosi multe componente din fibră de carbon şi aluminiu pentru a asigura această performanţă.

Această combinaţie ideală de resurse şi masă redusă va garanta un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 1.8 secunde. Performanţa absolută va fi însă viteza maximă, care va urca la 463 de km/h, suficient pentru a detrona orice record.

Aşteptările de preţ vor fi şi ele pe măsură, primele indicii anunţând o etichetă ce ar putea sări de 1.5 milioane de euro. Producţia va fi şi ea extrem de limitată.

via wcf

Comentarii (16)

  • incet da sigur se va ajunge si la 500km/h:))))))
    33 2
  • BaditzaEx
    @mafiosso-partzossooo, nu exista marca mai indreptatita ca Bugatti de a pastra recordul Guiness Book la cea mai rapida masina ( de serie ) VAG prin Bugatti in ciuda politicii lor generale ( ale concernului ) totusi prin Bugatti au investit fff mult si au creat o super masina, cei de la hanesi sau GaT-Rupt prin compratia au facut un tuning ieftin
    32 7
  • mafalda, felicitari! Te apropii cu succes de prostie pura 100%.
    30 7
  • antiqua
    bine,bine...totusi,unde-i teaseru?!
    5 0
  • Pinguin nuclear (lol) ce tot spui ?
    http://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI
    dai la 3:03 si numai debita tot felul de baliverne , mai bine iti faci un control la psiholog ca spui numai aberatii
    6 1
  • @Pinguinule.........probabil ca GT-R face ce face si Veyron-ul in proportie de 60-70% maxim........insa nul detroneaza la nici un capitol.........
    e de laudat ce poate sa faca GT-R la bani lui insa ramane sub Bugatti...cu mult
    25 6
  • inexorabil
    Mai baieti, eu cred ca vorbesc la pereti......Asta nu-i o comunitate de fani auto, ci un K1 ieftin si epuizant nervos......Fiecare tine cu dintii de cal de "dreptatea" lui si pedaleaza senin pe moralizarea cu ghioaga virtuala. Dar, daca asa consideram ca trebuie "dialogat", n-avem decat! Eu voi incerca intotdeauna sa concep raporturi cordiale cu fiecare dintre voi, cei cu care ma inteleg bine la nivel individual. In loc sa ne unim si sa ne concentram eforturile pentru a-i tine la distanta pe capcauni (se stiu ei care), ne "epitetizam" intr-o veselie intre noi. Si daca tot va place polemica, va furnizez eu un subiect care, de fapt, n-are ce polemica sa intretina, deoarece adevarul este inalienabil: cineva, nu spun cine, a ajuns pana la aproape 450 km/h uzand de un motor inline-4 turbo de doar 2.2 litri si 900 CP, nu W16, nici 8 litri, nici 1200 CP.

    On topic: se pare ca toata magia Veyron-ului sta in lacomia benzinofaga a lui W16. Iar sfertul de mila editia Super Sport (1200 CP si 1500 Nm) nu-l poate parcurge mai repede de 9.1 sec; in comparatie, GN-ul lui Don Cruz, cu "numai" 1053 CP si 1097 Nm la 3.8 litri V6, scoate 8.06 sec! Veyron este "strong" si la alte capitole: este mostenitor al fostei carcase si al fostului motor al conceptului Audi Rosemeyer si este dotat cu transmisie automata de origine americana si tractiune integrala de la suedezi. Vorsprung durch (deutsche) Technik......De-abia astept Super Veyron-ul. Sau Hiper Veyron-ul, care probabil va acoperi "plaja" sub zero secunde. Nu te superi pe mine, Baditza, nu? Stai linistit, este vorba numai despre ceea ce fabulez eu; adevarul o fi altul :)
    7 11
  • @pinguinule .......mie mila de tine....dute la doctor
    16 5
  • Mai sunt si eu.Unul dintre prostii satului.Cand va vad pe toti cum "comentati" pe aici,parca vad o gramada de porci intr-o cocina plina de "fecali", gitand si dand cu ratul la o parte materia reziduala, pentru a ajunge la bucatica de sushi aruncata de un jap milostiv.Chiar ca mi-e mila de voi.Ce laturi preferati astazi?
    8 2
  • "guitand".Oink,oink.....
    5 3
  • Mii de aprecieri pentru Bugatti. Chiar daca Bugatti nu are performante cum au BMW si PORSCHE merita toate aprecierile rationale. Bugatti este un hyper-bolid care chiar nu are rival. Desi ar fi Alpina BMW B6 Bi-Turbo Coupe, ati auzit bine ? B6 Bi-Turbo oameni buni. Mult peste Saaburile lui Laucalin si Cuantic . Cand Legsug si Volvo vor produce macar cat B6 Bi-Turbo Alpina, atunci se va clasa aproape de Veyron.
    @zarnesteanu mi-ai luat vorba din gura.
    @inexorabil ( baiatul pocit ) sustii atat de mult canapelele americanilor incat nu iti dai seama ce vorbesti. Omule tu stii ce inseamna CALITATE ? CALITATE=BMW SI PORSCHE asta inseamna. Unde ai vazut tu Cadillac si Biuci ( Buick ) pe strada ? Nu vezi ! Europenii , delegatii , managerii merg numai cu masini MADE IN GERMANY , nu Made in Japan/Sweden or USA.....Ai inteles ? MADE IN GERMANY.
    4 11
  • inexorabil
    Avea dreptate @Octav72: "inexorabil" este o eticheta grandilocventa, deci va trebui sa renunt la ea si sa ma imbrac cu un nick mai smerit, inspirat din limba romana culta, si, de aceea, in prima instanta, m-am gandit la urmatorul: @chiar-nu-are-rival-desi-ar-fi-unul. Vi se pare cam lung? Atunci mai slefuiesc: @lexus-si-volvo-se-va-clasa. Neaaah, nu-mi prea imi place mie. Gata, m-am hotarat: @europenii-sunt-una-delegatii-si-managerii-alta. AM, care este numarul maxim de caractere admis la crearea nick-ului?
    1 0
  • inexorabil
    Sau pot sa-l aleg pe asta: @nu-mi-prea-imi-place-mie :D :)))
    1 2
  • bugata japoneza
    s-au intalnit mascaricii fanatizati pro si contra VAG

    nici unii nici altii n-au treaba cu Bugatti, nu vor calca in veci nici macar pe urmele lasate de cauciucurile modelului asta....dar se vede treaba ca Veyron s-a transformat pentru unii in Dumnezeu si pentru altii in Belzebuth si exact ca fanaticii religiosi si voi nu aveti decat argumentul ragetului bovin.

    mi-ar place sa va intalniti fesa tu fesa...sa va scoateti ochii si sa mai scapam de voi ca nu faceti altceva decat sa improscati cu noroi.
    9 5
  • inexorabil
    Nu vom calca, desigur, atata timp cat aproape toti am ales sa ramanem "saraci si cinstiti" ca nea Nelu Kaghebelu. Aveam si noi o ultima placere si desfatare pe lume si imediat ne "desteapta", cu ghioaga lor virtuala "avizata la zi", psihologistii "echidistanti" care --- nu-i asa? --- "prezinta realitatea fara sa o judece". Prin urmare: s-au intalnit si capcaunii cu omniscientii, iar acestia din urma poate vor afla si ei ca "echivalentul" lui Beelzebul - "capetenia demonilor", subordonata conducatorului suprem al raului, Lucifer - nu este ditamai Dumnezeu, ci Mihail, primul dintre arhangheli si "voievodul ostirilor ceresti". OK, toata lumea pune parul pe toata lumea, dar sa stim si noi care-i slova, bre! Noapte buna!
    4 4
  • mai egzact... ce ar trebuii sa fie ca io nu vad nici o masi acolo
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru