Bugatti a publicat astăzi pe contul său de Facebook un teaser misterios. Imaginea nu trădează intenţiile constructorului de automobile exotice, însă anunţă o surpriză în viitorul apropiat.
Mai multe surse din presa de specialitate s-au şi grăbit să speculeze pe marginea fotografiei, care a fost însoţită de o scurtă declaraţie: ”Scena este pregătită. Se apropie momentul în care vă vom oferi cel mai nou exemplu al performanţei excepţionale marca Bugatii. Ţineţi ochii aţintiţi pe Facebook în zilele următoare”.
Se vorbeşte deja despre un Super Veyron, o versiune absolută a supercarului, capabilă să recucerească titlul de cel mai rapid automobil de serie, pierdut săptămâna trecută în faţa lui Hennessey Venom GT.
Primele speculaţii anunţă o modificare intensă a motorului W16 , modificare ce ar urma să aducă o putere totală de 1600 de cai. Nivelul puterii va fi identic cu cel al kilogramelor. Super Veyron va fi supus unei diete stricte şi va renunţa la 249 de kilograme, pentru a ajunge la o masă totală de 1600 kg. Se vor folosi multe componente din fibră de carbon şi aluminiu pentru a asigura această performanţă.Această combinaţie ideală de resurse şi masă redusă va garanta un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 1.8 secunde. Performanţa absolută va fi însă viteza maximă, care va urca la 463 de km/h, suficient pentru a detrona orice record.
Aşteptările de preţ vor fi şi ele pe măsură, primele indicii anunţând o etichetă ce ar putea sări de 1.5 milioane de euro. Producţia va fi şi ea extrem de limitată.
via wcf
http://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI
dai la 3:03 si numai debita tot felul de baliverne , mai bine iti faci un control la psiholog ca spui numai aberatii
e de laudat ce poate sa faca GT-R la bani lui insa ramane sub Bugatti...cu mult
On topic: se pare ca toata magia Veyron-ului sta in lacomia benzinofaga a lui W16. Iar sfertul de mila editia Super Sport (1200 CP si 1500 Nm) nu-l poate parcurge mai repede de 9.1 sec; in comparatie, GN-ul lui Don Cruz, cu "numai" 1053 CP si 1097 Nm la 3.8 litri V6, scoate 8.06 sec! Veyron este "strong" si la alte capitole: este mostenitor al fostei carcase si al fostului motor al conceptului Audi Rosemeyer si este dotat cu transmisie automata de origine americana si tractiune integrala de la suedezi. Vorsprung durch (deutsche) Technik......De-abia astept Super Veyron-ul. Sau Hiper Veyron-ul, care probabil va acoperi "plaja" sub zero secunde. Nu te superi pe mine, Baditza, nu? Stai linistit, este vorba numai despre ceea ce fabulez eu; adevarul o fi altul :)
@zarnesteanu mi-ai luat vorba din gura.
@inexorabil ( baiatul pocit ) sustii atat de mult canapelele americanilor incat nu iti dai seama ce vorbesti. Omule tu stii ce inseamna CALITATE ? CALITATE=BMW SI PORSCHE asta inseamna. Unde ai vazut tu Cadillac si Biuci ( Buick ) pe strada ? Nu vezi ! Europenii , delegatii , managerii merg numai cu masini MADE IN GERMANY , nu Made in Japan/Sweden or USA.....Ai inteles ? MADE IN GERMANY.
nici unii nici altii n-au treaba cu Bugatti, nu vor calca in veci nici macar pe urmele lasate de cauciucurile modelului asta....dar se vede treaba ca Veyron s-a transformat pentru unii in Dumnezeu si pentru altii in Belzebuth si exact ca fanaticii religiosi si voi nu aveti decat argumentul ragetului bovin.
mi-ar place sa va intalniti fesa tu fesa...sa va scoateti ochii si sa mai scapam de voi ca nu faceti altceva decat sa improscati cu noroi.