- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
- Prima imagine cu viitorul SUV de performanță electric Mercedes-AMG
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Primul SUV decapotabil din lume a debutat în LA: Nissan Murano CrossCabrio
Sa-i satisfaca pe meltenii de pretutindeni. Pt ca meltenii s-au plictisit de SUV si, mai nou, de coupe SUV (X6).
Si daca vine cineva sa spuna ca "e buna sa mai iesi cu ea pe offroad", probabil cel in cauza habar n-are ca majoritatea covarsitoare a SUV-urilor n-a vazut niciodata altceva decat asfaltul.
Ideea de SUV in general este de a satisface niste frustrari, niste orgolii si pentru a conferi utilizatorului o imagine, cica, de om avut si puternic (si nu, nu sunt un frustrat fara bani cu invidie pe cei bogati, bravo lor, dar am vazut si bogati cu bun gust care stiu sa aleaga si altceva decat SUV).
Pentru oamenii normali care doresc spatiu in plus, exista combi-uri, van-uri sau mini van-uri.
Ideea de SUV in general este de a avea o masina mare in care sa intre bagajele a 5 persoane dotata cu tractiune 4X4 ca sa poti iesi cu ea de pe asfalt, sa mergi cu ea fara probeleme la munte pe drumuri mai neumblate sau care sa nu iti faca figuri daca sunt 10 cm de zapada pe sosea. Din pacate fenomenul a scapat de sub control in Europa de Est si nu numai, multi cumparandu-si SUV si folosindu-le tot timpul (in Viena m-am chinuit sa vad vreun suv deabia cu chiu cu vai am vazut un X5 in rest pustiu). Intr-adevar si daca ai o masina cu garda la sol joasa e sinucidere curata pe drumurile din ro. Cel mai bun compromis 4X4 dupa mine sunt crossover-ele gen Ford Kuga, Nissan X-Trail, Mitsubishi ASX,etc.
IN NICI UN CAZ PENTRU: siguranta in caz de accidente, spatiu, siguranta in condus, liniste sufleteasca legata de bai de ulei ce se sparg la borduri in .ro, posibilitatea de a merge iarna pe unde vor in siguranta.
Nu, clar sunt niste cocalari infecti frustrati majoritatea.
(sper ca s-a detectat ironia)
Greu pe criza asta.
Totusi cred ca titlul e corect! E vorba de primul suv decapotabil PE PLATFORMA MURANO!
De ce trebuie sa exagerati titlurile?