La trei ani de la prima prezentare oficială sub forma unui concept, producătorul britanic a lansat oficial modelul Range Rover Evoque Convertible, care devine astfel primul SUV compact decapotabil din segmentul premium.
Aşa cum sugerează şi numele, noul model păstrează caracteristicile estetice ale lui Range Rover Evoque, însă beneficiază de un plafon textil integral retractabil care se închide în 21 secunde şi se deschide în numai 18 secunde. Plafonul poate fi operat la viteze de cel mult 48 km/h şi oferă o izolaţie acustică similară cu cea a modelului de bază.
Ca măsură de siguranţă, Land Rover a creat un sistem prin care, în cazul unei rostogoliri, două bare de aluminiu ţâşnesc în numai 90 de milisecunde pentru a genera un spaţiu protector pentru pasageri.Motorizare şi interior similare cu Range Rover Evoque
Motorizările lui Evoquet Convertible au fost preluate de pe modelul-mamă. Astfel, există un motor turbo pe benzină în 4 cilindri de 2 litri care generează 240 CP care atinge 100 km/h în 7.8 secunde prin intermediul unei cutii de viteze automate în 9 trepte. Acesta este acompaniat de un propulsor diesel cu capacitatea de 2 litri. În ambele variante, maşina include sistemul Terrain Response cu patru moduri distincte de condus, în funcţie de teren: general, noroi, nisip şi, nu în ultimul rând, macadam şi zăpadă.În timpul aventurilor extreme, Evoque Convertible luminează drumul cu blocuri optice cu halogen (standard), xenon sau LED (opţional).
Interiorul păstrează de asemenea caracterul de pe Evoque şi include conexiune la internet printr-un hotspot Wi-Fi şi compatibilitate cu sistemele Android Auto şi Apple CarPlay.Informaţiile acestora sunt afişate pe un ecran standard de 8" sau, opţional, pe un sistem InControl Info Touch Pro de 10.2". În portbagaj, pasagerii pot transporta bagaje de până la 251 de litri.
Range Rover Evoque Convertible va apărea pe piaţa în primăvara 2016 şi va fi produs în serie limitată. Preţurile pentru România nu sunt încă cunoscute, însă orientativ îţi putem spune că maşina va avea un preţ de pornire de 50.475 de dolari în Statele Unite şi de 47.500 de lire sterline în Marea Britanie.
Via Land Rover
Pana acum raman la parerea ca pentru un SUV decapotabil cel mai fain e un Jeep nepretentios. Cel mult un G Class pentru cei cu dare de mana. Dar sa iei un SUV de oras, sa-l faci decapotabil si sa-l scoti in salbaticie, mi se pare o idee cam proasta. O masina de fite, da. Dar nu mai mult.
http://www.caradisiac.com/Le-Nissan-Murano-CrossCabriolet-tire-sa-reverence-96033.htm