Producătorii de automobile chinezi continuă ofensiva. De această dată nu prezintă un model de familie, ci un supercar cu zero emisii. De fapt, vorbim despre primul supercar electric, de serie, venit din China.
Numele său este GAC Aion Hyper SSR și este versiunea de producție a conceptului Enpulse, prezentat în urmă cu 3 ani.
Mașina are o caroserie confecționată în totalitate din fibră de carbon, iar ușile sunt cu deschidere verticală. Avem un eleron activ și câteva elemente de design care ne duc cu gândul la supercar-urile europene. Inclusiv la Ferrari 458.
La interior regăsim scaune sport, încălzite și ventilate, un display central de 14.6 inch și un instrumentar de bord digital, cu ecran de 8.9 inch.
GAC Aion Hyper SSR oferă 1.224 de cai putere și 1.230 Nm, iar versiunea de bază este capabilă să atingă 100 de km/h în doar 2.3 secunde. Prețul acesteia pornește de la 1.386.000 de yuani, sau echivalentul a 166.000 de euro.
Versiunea de mijloc, denumită SSR Speed, are tot 1.224 CP, dar sprintează până la 100 de km/h în 1.9 secunde.
Versiunea de top are aceleași performanțe, dar șasiul a fost reconfigurat pentru a fi mai rapidă pe viraje.Această versiune de top pornește de la 218.200 de euro.
Este încă incert dacă supercar-ul cu zero emisii va fi exportat în afara Chinei. Dacă se va întâmpla acest lucru, va fi un rival de temut pentru Rimac Nevera, Pininfarina Battista sau Lotus Evija. Mai ales dacă luăm în considerare prețul de pornire.
via Carscoops
Când conduci un Ferrari sau un Porsche, nu trebuie sa explici la nimeni nimic este clar ce ai. Când conduci o mașină fără nume, istorie, imagine etc (chiar cu performante si preț mai bune)… trebuie să te explici, iar bogaților nu le place asta, nu o sa facă ei efortul.
Bogații sunt conservatori, le place să rămână bogați ;))
Sunt masini facute low cost, si asta trebuie sa se traduca in pretul de vanzare. Nu facem cu putin si videm mult, adica teapa pt clienti.