Esential
250.000 | de euro a costat investiţia showroom-ului Mini din Piteşti. |
Modelele MINI au început să prindă bine la publicul din România, iar interesul a crescut nu numai în Bucureşti ci şi în provincie. Drept urmare era doar o chestiune de timp până la extinderea acoperirii brandului şi dincolo de graniţele capitalei.
Motor AG, cel mai imprortant dealer BMW din provincie, a decis să se implice direct în promovarea brandului în Piteşti şi nu numai. Aşa a luat naştere primul showroom Mini din provincie, al doilea din ţară, găzduit de un complex integrat a cărui investiţie s-a ridicat la 250.000 de euro. Amenajat conform standardelor internaţionale de brand, cu un stoc dedicat şi cu o echipă specializată, noul showroom Mini din Piteşti a fost ianugurat cu fast în prezenţa pasionaţilor brandului, posesori ale modelelor constructorului britanic.
Unul dintre punctele de atracţie ale evenimentului a fost şi prezenţa celui mai nou produs al brandului: noul Mini Coupe. Echipat cu cea mai nouă tehnologie Connected Drive şi cu trei verisuni de motorizare deja cunoscute fanilor, Mini Coupe vine să cucerească şi publicul din România.
Alexandru Manole, director vânzări al Motor AG, a declarat: “Deschiderea centrului Mini din Piteşti vine într-un moment oportun, vânzările mărcii în România, în primele 7 luni ale anului, depăşind cu peste 70% numărul de unităţi livrate în perioada similară a lui 2010.
Suntem încrezători în performanţele viitoare ale acestui brand, bazându-ne pe o gamă de modele deosebit de atractivă şi specială. Modelul MINI Countryman, lansat în 2010, a fost extrem bine primit de piaţă (35% din vânzările mărcii din acest an), iar portofoliul extins de modele va susţine dezvoltarea acestui brand în România”.
Pitesti-ul e aproape si nu e sub gheara indolenta si aroganta a serviceului de tarani bavarezi din Baneasa...!
Daca macar stiu sa vorbeasca respectuos, cred ca vor avea mare succes.