Primul showroom comun Mitsubishi şi Hyundai s-a deschis în Bucureşti

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 16.06.2010
Mitsubishi şi Hyundai au deschis primul showroom comun în Bucureşti. Acesta este localizat pe strada Turnu Măgurele numărul 2 şi nu beneficiază de un service integrat.

Ţiriac Auto a deschis primul showroom comun care îmbină mărcile Hyundai şi Mitsubishi. Această reprezentanţă a fost inagurată prin intermediul companiilor M Car Distribution şi Romcar Motors. Showroom-ul are o suprafaţă desfăşurată de aproximativ 1.200 metri pătraţi, dispusă pe două nivele şi este situat în cartierul Berceni, pe strada Turnu Măgurele numărul 2-10.

Noua amplasare a showroom-ului corespunde intenţiilor de dezvoltare geografică ale reţelei naţionale TiriacAuto, acoperind sudul Capitalei şi fiind situată într-o zonă comercială cu trafic intens şi vizibilitate foarte bună. Showroom-ul nu integrează un service pentru niciuna din cele două mărci pe care le reprezintă, dar se află la doar câteva sute de metri de cele două service-uri Mitsubishi şi Hyundai din zona respectivă. Aşadar, clienţii Hyundai şi Mitsubishi din sudul Bucureştiului vor putea beneficia de servicii de vânzare şi post-vânzare specializate şi standardizate în imediata apropiere de casa acestora.

O altă noutate adusă în cadrul companiei Ţiriac Auto este sistemul Auto Avantaj, care este prezentat în acest show-room într-un spaţiu special. Auto Avantaj este un serviciu propriu de comercializare a autovehiculelor noi prin metodele trade-in şi buy-back, implementat recent la nivelul întregii reţele naţionale de distribuţie şi service Ţiriac Auto.

Cei de la Ţiriac Auto reprezintă nouă mărci în România şi au o reţea de 14 dealeri care îşi desfăşoară activitatea în peste 65 de locaţii mono-marcă sau multi-marcă de tip 2 S sau 3 S (showroom,service şi piese de schimb).

Odată cu noul showroom, cei de la Mitsubishi au anunţat că vor prezenta luna viitoare modelul ASX în cadrul acestei reprezentanţe. Deşi ASX este deja disponibil pentru comandă pentru clienţii nerăbdători, curioşii şi potenţialii clienţi vor putea observa modelul "pe viu" în reprezentanţa repectivă şi în alte reprezentanţe din ţară în luna iulie. Data exactă a apariţiei lui Mitsubishi ASX în showroom-uri nu a fost dezvăluită, cei de la Mitsubishi urmând să facă acest anunţ în perioada imediat următoare.

Via | ŢiriacAuto

Comentarii (3)

  • Carlos
    mda
    nu e cine stie ce... masinile nu au destul spatiu la interior... par destul de inghesuite, mai alers la hyundai... clientii se vor agata de portiere, de standurile cu brosuri etc. Service-ul separat de showroom este iarasi o idee proasta...
    1 1
  • mihai2001
    Solutie de criza...
    Am lucrat in dom auto si a fost o supriza pentru mine cand au inghesuit o marca low-cost langa cea premium comercializata de mine. Da asta e....ce sa-i faci....tr sa vand 1 din 2.
    1 0
  • Viorel
    Am habar
    Chiar stiu cu ce se mananca aceasta afacere vorbiti doar din punctul unui client cu fite , mergeti incepand din Ungaria si pana la capatul lumii sa vedeti ce jeguri de showroom sunt si acolo pot sa fie 5(cinci ) marci intr-un spatiu de 300 mp . In Romania sau facut aceste grandioase investitii si acuma pica pe capete , datorita acestor impunerii de asa zise ,,standarde de marca" . Sa ne auzim de bine .
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru