Primul motor V6 din istoria BMW debutează pe viitorul M3 F30
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Următoarea generaţie BMW M3 va renunţa la motorul V8 aspirat în favoarea unui propulsor supraalimentat cu şase cilindri. Dacă până aici nu avem nicio surpriză, BMW va introduce primul său motor V6 pe noua generaţie M3, iar unitatea va fi supraalimentată cu ajutorul a două turbocompresoare. Motorul va avea o cilindree de 3.3 litri, apropiată de cea a lui M3 E46 şi a ultimei încarnări a lui M3 E36, iar puterea va atinge o valoare apropiată de 440 CP. Graţie arhitecturii cu şase cilindri, motorul va fi mai uşor decât unitatea actuală, iar supraalimentarea va oferi un nivel ridicat al cuplului motor.
În timp ce puriştii BMW vor privi cu scepticism apariţia acestui model, performanţele de care viitorul M3 va da dovadă ar trebui să închidă gura celor mai aprigi critici. La fel ca în cazul generaţiilor precedente ale lui M3, modelul nou va fi mai rapid pe circuit, dar diferenţa va fi că generaţia F30 va fi mai uşoară decât predecesoarea sa. Actualul M3 are o masă de 1.655 kilograme şi este echipată cu un motor V8 de 3.999 cmc care emite 290 grame CO2 pe kilometru.
BMW M3 E92 accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 250 km/h. motor aspirat cu patru cilindri în linie şi 16 supape. Modelul respectiv era cunoscut pentru legătura strânsă dintre şofer şi maşină şi lipsa tuturor dispozitivelor electronice de ajutor ale şoferului. Următoarea generaţie a lui M3 este aşteptată să debuteze în 2012.
Viteza maximă a modelului este limitată electronic la pragul respectiv. Prima generaţie a lui M3 era echipată cu unVia | Autospies
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
cat despre context , va fi mai avantajos ca taxa pe cmc ( fiind 3300 in loc de 4000 ) dar pentru cineva care isi permite M3 nou n-ar fi mare diferenta si , desi nu sunt fan BMW , personal mi se pare mai frumos 4.0 ne-supraalimentat 420 cp , cum este acum
isi uita chiar si istoria si traditia care iau ridicat de-a lungu aniilor.......
mi se pare o prostie ca dupa 40 de ani motoru de 'six in linie' sa fie schimbat de un 'banal' V6........
degeaba ca E34 si W124 vor ramane pe veci cele mai bune masini din istoria automobilului....si vor ramane atata timp cat va exista un mijloc de transport cu 4 roti si un motor......
BMW si MERCEDES-BENZ ijn curand .........R.I.P
PACAT...
Ce se mai laudau ei: domne noi vom face doar motoare aspirate pe benzina, si pac a aparut 35i, acum au dat de pamant si cu 6L.
Evident ca asta va fi un progres, dar sa nu-i mai aud pe fanii BMW urland ca ei respecta traditia, ca Audi e doar marketing.
Acum poate va convingeti si voi ca TOATE marcile se bazeaza foarte mult pe marketing si nu dau doi lei pe pretentiile voastre cu traditia.
Ca de aia au aparut X1 X3 X5 X6 si mai stiu eu cate x-uri or mai aparea.
Si o sa apara @bmw sa ne spuna ca deja motorul asta are pus de-o parte,o gramada de premii,si ca e o piesa de arta.Cert este ca o sa fie mult mai greu de umblat la el,iar clientul de dorobanti va trebui sa bage mana in buzunar adanc de tot................