Noul Xiaomi SU7, prima mașină produsă de compania chineză, a primit deja peste 100.000 de comenzi, la doar o săptămână după ce marca a dat startul vânzărilor noului model. Pe piața din China, noul model propune un preț de pornire echivalent cu 27.500 de euro pentru versiunea de bază. Există și o versiune cu autonomie mai mare, botezată Max, iar prețul modelului poate ajunge până la echivalentul a 38.200 de euro.
Datorită numărului foarte mare de comenzi, Xiaomi și-a avertizat clienții că aceștia vor trebui să aștepte între 4 și 7 luni până când își vor primi mașinile. Legat de acest aspect, compania chineză a livrat deja primele 5000 de exemplare ale noului model. Acestea fac parte din ediția specială Founder’s Edition.
Așa cum am aflat anterior, noul Xiaomi SU7 primește un motor electric de 299 de cai putere. Astfel, noul model atinge 100 de km/h în 5.3 secunde și o viteză maximă de 210 km/h. În funcție de versiunea aleasă, autonomia este de 668 de kilometri sau de 800 de kilometri.
via Economica
Tot mai bine un Bemveu DIZAL sh luat cu 10000 euroi de la rebuturi din Germania.
Lasand gluma la o parte, la banii astia primesti multe.
Germanii deja plang cu ale lor motoare termice, scumpe si invechite.
Este despre mentalitatea generațiilor! Bănuiesc ca atunci cand s-a trecut de la cal la automobil, erau fix aceleași discuții, dar nu erau dezvoltate rețelele sociale ca sa dezbată vehement subiectul
Am exemplu de anul trecut, băiatul meu s-a dus in Belgia cu mașină electrica (nu dau nume de marca, nu era Tesla, nu era mașina lui erau 2 cupluri) I-am spus ca este riscant cu autonomia, timpul de încărcare, bla, bla gânduri de om in vârsta. N-au avut nici o problema, n-au pierdut timp (oricum te oprești sa te dezmorțești după 200-300km), DAR INCARCATUL NU ESTE IEFTIN cum se crede si sigur n-au făcut liniuțe in trafic
Sa vedem si niste teste reale si de siguranta.
Banuiesc ca ajunge repejor si prin Olanda si Norvegia, ca aia sunt mai inapoiati si nu se pricep la mașini..
Pentru unii încă-i o surpriză performanța motorului electric… dar veriga slabă la un BEV este bateria și asta este clar ca nu este rezolvată și nici nu sunt semne ca în următori 3-5 ani se va rezolva.
Să vorbești încă de accelerația unui BEV este ca și cum îți curge din gură de 3 ani (aproximativ).
În oraș sunt toți zmei, se cred miezul din fanta doar pentru că au motorizare electrică, dar pe autostradă merg toți pe banda întâi, ca tataia, de teamă să nu facă pana prostului.