Primul MINI electric de curse, sau Racing Mimi pentru fanii săi, a intrat în al treilea sezon de Super Rally. Este construit pe baza unui model de serie, de la care mai păstrează bateria și motorul cu 184 CP, dar în rest a primit mai multe îmbunătățiri.
Spre exemplu, are o masă proprie redusă cu circa 230 de kilograme, un sistem de răcire suplimentar cu gheață carbonică și un diferențial față cu alunecare limitată.
La București, în etapa finală a campionatului național de Super Rally, Racing Mimi a scris istorie și a devenit campion național în Clasa 2A (tracțiune față). Mai mult, este pentru prima oară când un automobil electric care câștigă un asemenea titlu în luptă directă cu mașini cu motoare convenționale.
În ciuda condițiilor meteo nefavorabile, primul Mini electric de curse și pilotul său, Horia Platona, au reușit să termine pe primul loc în clasament, la numai 1 punct de locul al doilea. Campionul clasei 2A s-a decis în ultima manșă cronometrată a etapei de la București.
Campionatul Național de Super Rally a găzduit în total 6 etape, organizate pe circuite stradale în orașe din România.
În 5 curse, Mini electric a avut două clasări pe locul 3 și a fost mereu în primele 3 locuri în clasamentului clasei 2A.
Înaintea etapei de la București era pe locul 3, la 6 puncte de locul 1, așadar era o luptă strânsă pentru titlul de campion național, având în vedere că cel puțin 4 piloți aveau șanse la titlu.
via BMW România
Comentarii (0)