Esential
122 | de cai putere dezvoltă Duster după tratamentul Elia AG. |
589 | de euro costă recalibrarea sistemului ECU pentru aportul de putere. |
18 | inch este mărimea jantelor oferite de Elia pentru Duster. |
122 | de cai putere dezvoltă Duster după tratamentul Elia AG. |
589 | de euro costă recalibrarea sistemului ECU pentru aportul de putere. |
18 | inch este mărimea jantelor oferite de Elia pentru Duster. |
După ce a fost lovit în plin de criticile publicaţiilor olandeze şi franceze, din cauza rezultatelor slabe obţinute la testele de frânare şi stabilitate, Dacia Duster revine pe prima pagină a publicaţiilor europene cu primul său pachet de tuning. SUV-ul românesc a trezit interesul germanilor de la Elia AG, specializaţi în modificarea modelelor alianţei Renault-Nissan, Dacia şi Volkswagen.
O premieră pentru proaspătul model românesc, kitul de tuning pregătit de Elia include două pachete de accesorii, unul mai discret, botezat "Adventure" şi unul ceva mai complex, care modifică complet SUV-ul. Primul pachet vine cu o bară de protecţie frontală cromată, cu sigla Duster, şi praguri laterale, de asemenea cromate.
Kitul complet include însă noi spoilere faţă şi spate, praguri laterale, bosaje ceva mai largi, o terminaţie a evacuării cromată, proiectoare de ceaţă înlocuite cu lumini LED şi trei seturi diferite de jante. Primul se numeşte Alia Ventis, are 16 inch şi costă 110 euro/bucată.
Al doilea se numeşte Elia Opal, măsoară 18 inch şi vine cu două finisaje diferite, unul negru şi unul argintiu, preţul acestora fiind de 185, respectiv 169 de euro/bucată.Elia AG nu s-a mulţumit însă doar cu modificări de ordin estetic. Nemţii au umblat şi sub capota SUV-ului, unde au modificat sistemul ECU al unităţii diesel de 1.5 litri dCi pentru a reuşi să obţină un total de 122 de cai putere şi 265 de Nm, cu 12 cai şi 25 de Nm în plus. Aportul de putere va mai scoate din buzunarul clienţilor încă 589 de euro.
via | autoevolution
Masinile au cauciucuri care stau pe JANTE.
O JANTA, mai multe JANTE.
Hai concentra-ti-va un pic, ca sa nu mai rada lumea de voi ca sunteti analfabeti.
Arata frumos masina, iar plusul de putere cred ca e o placere.
Care este costul unui Duster nou?
I rest my case.
cauciucul e materie prima din care se fac mai multe produse iar masinile sunt alea care fac treaba sa mearga :))
stie cineva care e pretul pentru restul modificarilor?
http://www.youtube.com/watch?v=utZE1AK_Ifg&feature=player_embedded
Adică ceva la care nu mai contează distanţa de frânare de la 130 km la 0 Km, dar se duce unde numai greii pot, făcând din Tiguan, BMW X1 şi tagma nişte jucărele pentru păpuşele.
Decât jenţi negre, eu mai bine aş investi în kitul de mai sus.
Tiguan si X1 sunt masini de oras cu garda ceva mai mare care au 10 clase peste Duster la tinuta de drum, siguranta, comfort, materiale folosite si dotari.
Duster e cea mai proasta alegere si iti spun si de ce :
1 ca si masina de oras.. siguranta praf, stabilitate varza, dotari, confort.. ..e un Logan inalt.
2. ca si masina de teren, nu ai troliu nu ai ce cauta .. da o ploaie si te uiti la ea intepenita in noroi.
Si este un lucru foarte bun, va aduce un + Romaniei.
Daca tu crezi ca Duster este o masina fara probleme la siguranta la impact, atunci Tiguan si X1 sunt SUPER SIGURE iar Q7 e super-super sigura nu ?
Dusterul full : nu are tabla galvanizata, nu are climatronic, nu are un interior primitor, are scaunul ala de bucatarie fara suport lateral, are frane pe tambur.
In momentul in care iti iei Dacia sti clar ce ai luat.. sti ca ai o masina mai buna decat TATA si Gelly. Deja sa compari Dacia cu Hunday sau Skoda sunt Sf-uri ambele au cel putin 20 de ani avans.
Capul tau vine standard gol ?
Ma refeream la ce a spus Ignis sa mergi cu Duster pe Forestiere.. prin padure... adica Offroad ( si spuneam ca fara troliu esti degeaba) oricum la mai putini banii iti iei NIva care ii da clasa la offroad oricand.
Asa pe drum cu gropi si urcat borduri le urc si cu Loganu .. nu am nevoie de Duster,
au mai fost masini din astea super scumpe si super bune si super super sigure care la euro-ncap au avut surprize. au fost remediate ca doar de aia sunt marci premium.
uite: http://www.euroncap.com/results/bmw/x5.aspx
http://www.euroncap.com/results/audi/q7.aspx
nu ma astept ca dacia sa se dea peste cap cum s-a dat bmw. e totusi o marca low-cost. si ca sa evit sa fiu facut prost, tampit sau in orice fel, zic ca nu ma astept sa fie mai sigure ca tiguan sau x1. nu prea are cum ca astea au deja 5 stele. probabil o sa aiba in jur de 3 stele
http://www.youtube.com/watch?v=p2VEn1IWLoA
P.S. : au terminat pe un onorabil loc 15 din 32 (tinand cont de concurenta) in una din cele mai mai dure competitii OFFROAD din Europa
Tipic dacia,SIGURANTA 0 ! Ca si loganu rasturnat de nemti.
Multi mananca k.k.t ca prefera o dacie noua de cat un "cazan de golf IV" .Da ei nu stiu ca loganul "FULL OPTION" are 2 airbaguri si "cazanu" cum ii zic ei are 10 airbaguri.Ei nu stiu ca golfu are esp,abs,asr,msr si o multime de sisteme de siguranta.Romanu fudul ii place sa mearga cu masina noua frate.Ba vrei masina noua i-ati un fiat,un hyundai,un ford da nu`ti lua frate toate gunoaiele francezilor.Piesele care le-au pus pe clio acu 10 ani ,le pun pe loganu de azi ca sa`l cumpere prostii.Si m-ai lasatima cu patriotismul,sunt curios cati dintre voi daca aveati 30.000 de euro pt o masina v-ati fi luat tot DACIA,va zic eu NICIUNU !
un tampit poate sa bage bani in duster!
mai bine isi cumpara o masina de teren mult mai buna si mai sigura !
----------------------------
succes celor care arunca cu banii pe fereastra (fara numar...ca sunt destui) =))
Zicea cineva de blocante si mai ales de autoblocant pe fata... Cam cate planetare crezi ca o sa rupi intr-o singura zi pe asfalt uscat ? Prima data una, ca dupa aia nu se mai misca masina...
Mai spunea cineva (altcineva) de troliu, ca fara el nu faci nimic... Fara anvelope nu faci nimic. Fara troliu te poti descurca. Fiecare tip de anvelopa se foloseste pt ce a fost facuta, alea de iarna pt zapada si frig, alea de vara pt uscat si caldura, alea de noroi... pt noroi. Si la noroi nu intra bfg mud-terrain sau si mai rau, all-terrain (sau echivalent, de la alte firme).
Legat de filmuletul din trial: Masina s-a descurcat bine, dar pilotul... de toata jena. Cine i-a spus ca la vale trebuie sa puna frana... din cauza asta era sa o si dea de copac. La vale a 1-a pe mic... daca are reductor, evident.
"Dusterul full : nu are tabla galvanizata, nu are climatronic, nu are un interior primitor, are scaunul ala de bucatarie fara suport lateral, are frane pe tambur."
Mai informeaza-te si din alte surse nu doar din comentarii de 2 bani ale unor "priceputi" ca si tine.
Dacia a introdus tabla galvanizata pe Logan PH1 incepand cu productia modelelor de la sfarsitul lui 2007!
Climatronic... mai adauga cateva mii de euro la pretul Dusterului si dupa aia o sa sariti ca e prea scump ca sa fie ieftin.
Cand ai stat ultima oara in scaunul de Duster ca vad ca nu ai retinut prea multe! Scaunul de Duster ofer un suport lateral chiar mai bun decat cele de pe Logan PH2!
Cu ce viteza crezi ca ai putea tu sa circuli in Romania de ai nevoie de frane cu disc pe un SUV? Daca stii si poti sa mergi cu viteza (desi nu cred!) atunci orienteaza-te catre o masina cu frane ceramice.
@Gigel
Tipic romanului de rand! CULTURA 0! CIVILIZATIE 0! RESPECT 0! "EXPERTI" MAXIM!
Loganu' rasturnat de nemti a fost o mare porcarie(asta daca ai fost interesat cu adevarat de fenomen si nu ai coclit povestea ca babele de la colt!) la fel cum a fost si testul olandezilor pentru stabilitatea Duster si al francezilor pentru franare. De ce?
Pai de ce Tiguan a fost echipat cu cauciucuri de asfalt si Duster cu cauciucuri mixte(m+s) si au "omis" sa precizeze asta? Poate pentru ca au capatat o trasatura ata de intalnita la majoritatea romanilor: INVIDIA!!
Voi (si cei ca voi) incercati sa va abtineti de la comentarii bazate pe ideile "ilustre" ale pietonilor forumisti, mari experti in industria auto si mai ales ai marcii Dacia si RETINETI ca daca "standardele" voastre personale sunt peste nivelul unui Logan, Sandero sau Duster NU VA OBLIGA NIMENI sa le cumparati!
PS: Pana mai strangeti inca o mie, doua de euro peste Duster, continuati sa faceti economii plimbandu-va cu Mercedesul... o marca adevarat si pe gustul vostru! Cum care Mercedes? Citaro!!
Daca sunteti curiosi intrati pe forumul la dacia sa vedeti cati se jura ca nu mai cumpara dacii si zic ca au luat tapa vietii lor.Vedeti cum arata un logan ruginit dupa 2 ani,uitativa la semafoare cum se aprind stopurile la loganuri parca is pomuri de craciun.
Zicea cineva mai sus,loganul nu e masina romaneasca.E renault ansamblat de sclavii romani ca pe un puzzle...
A dat ibiza pe 4000 de euro si si-a luat sandero stepway frate 1.6 benzina de 12000 euro.
Si acu regreta ca a fost cel mai mare prost cand a cumparat ciuveiul asta de dacie.Consum mare,AC`u nu raceste nici pe jumate cat ibiza si stabilitate 0 s-a rasturnat acu 2 saptamani.
Il ajunge 6000 de euro reparatiile.
Concluzie?
A dat 18.000 de euro pe o caruta de dacie care e mai varza ca o ibiza veche de 10 ani...
Din toate "fostele socialiste" au mai ramas SKODA (sub patronajul VW) si DACIA (sub patronaj RENAULT- NISSAN)
Deci pastrandu-ne cumpatul sa spunem ca e OOOK
In termeni REALI:
- NU AVEM SOMAJ pe acolo - poate doar puturosii...
- Vor redeschide fabrica ARO fie si pt piese auto
= locuri de munca
- E O PRODUCTIE UTILA- uite ca se exporta si aduce bani.
Regretabil e ca guvernel din 90..pana acum nu au fost in stare sa FOLOSEASCA ENORMUL AVANTAJ PE CARE IL AVEA ROMANIA- NU ERA INHAMATA LA CARUTA RUSILOR...
Era OARE rau sa fi produs acum:
- autobuze (de ce au SABOTAT ROCAR?)
- ARO sub o "tutela"- ex NISSAN (de ce au sabotat ARO?)
- Microbuze/utilitare - tot sub un nume MARE...?
Asa am devenit PIATA pt tot felul de panarame de 2-parale..
FORD ne trateaza ca o tara de pliznoti...
NU SUNT INTREBARI RETORICE.... CI NEMERNICII aratate pe fata........
Va veni vremea cand vor DA SEAMA....... FITI SIGURI DE ASTA!
Pana atunci ... NU MAI INJURATI DACIA SI REANULT-NISSAN.
AJUTATII - fie si cu CRITICI , DAR NEAPARAT UTILE.
Dacia este masina ideala pentru majoritatea romanilor, dar o parte din romani sunt prea fuduli si increzuti sa isi ia una. Lasa ca oricum Dacia nu duce lipsa de clienti. Cumpara strainii intr-o veselie. Cine nu ar vrea o masina buna care e si ieftina? Romanii! :))
Toate cele bune
idioti!