Primul hibrid Nissan va avea o autonomie dublă faţă de un model convenţional
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primul hibrid al celor de la Nissan şi Infiniti va avea o autonomie aproape dublă în comparaţie cu echivalentul alimentat cu benzină. Sistemul hibrid respectiv va debuta pe Nissan Fuga şi Infiniti M35 Hybrid şi va avea tracţiune spate şi două ambreiaje pentru a realiza transferul de putere între cele două motoare şi transmisia acestui model. Potrivit celor de la Nissan, noul sistem va fi mult mai simplu şi mai uşor decât cel folosit de Toyota şi va folosi baterii litiu-ion pentru a reduce la maximum masa acumulatorilor.
"De obicei, producătorii de automobile spun că economia de carburant la un model full-hybrid creşte cu 30% procente, în timp ce aceasta creşte cu 15% pentru hibrizi care nu se pot deplasa doar prin intermediul motorului electric. Noi ţintim o îmbunătăţire de 60 până la 90 procente în comparaţie cu echivalentul alimentat cu benzină", a declarat Koichi Hayasaki, şeful Nissan pentru dezvoltarea sistemelor hibride cu tracţiune spate.
Folosirea celor două ambreiaje elimină necesitatea unui convertor de cuplu – ca în cazul lui Touareg Hybrid, Cayenne Hybrid şi alţi hibrizi care folosesc acest element. Se pare că bateriile litiu-ion ajută şi ele foarte mult la această modificare, realizănd ceea ce inginerii rivali credeau că nu este posibil.
Inginerii Nissan au lucrat circa şase ani la dezvoltarea acestui sistem pentru a putea realiza toate îmbunătăţirile tehnice despre care au vorbit în această declaraţie.Sistemul hibrid al celor de la Nissan este cu 30 de kilograme mai uşor decât cel al rivalilor de la Toyota. Secretul stă în faptul că nu foloseşte două motoare electrice şi două invertoare de tensiune, care constituie o bună parte din greutatea şi costul acelui sistem hibrid. Sistemul electric al motorului este mult mai precis şi permite păstrarea motorului la turaţia de relanti pentru o perioadă extinsă de timp, ceea ce ajută la reducerea consumului de carburant. În cele câteva milioane de kilometri de teste, cei de la Nissan au observat că motorul cu combustie internă al modelului este oprit aproape jumătate din timpul petrecut în traficul urban.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Allan
Ambele motoare 1,5 dCi si 1,9 dCi sunt niste motoare extrem de competitive, cu performante foarte bune si mai ales consum redus si spun asta in calitate de fost posesor de Laguna 1,9 dCi 120 CP si actual posesor de Megane 1,5 dCi 105 CP.
Daca in privinta plasticelor si a calitatii de fabricatie pot sa reprosez unele lucruri in privinta acestor motoare, pe care tu le consideri "fosile", nu a am ce sa reprosez nu am avut probleme tehnice cu motorul nici uneia dintre masini singurele probleme avute au fost la alternator (Megane) si instalatia electrica (Laguna) plus inerentele pocnituri si scartaituri ale plasticelor.
Eu ma declar multumit de ambele modele, nu am avut niciodata pretentia ca Renault sa se comporte ca o marca germana sau japoneza dar pot spune un lucru: cat dai atata face.
Sper sa poti conduce modele echipate cu motoarele astea si sa iti formezi o parere obiectiva.
Daca Renault a dezvolat un motor 1.5 DCI 105 cai atunci este absolut umilitor, vezi cei de la Fiat au fabricat un 1.3(!!!!!!!) si 105 cai.
1.5 DCI cand a aparut mai exact? Acum 10 ani parca, deci 10 ani este o viata de om Sorine.
Acum 1.9 DCI si 130 cai....ce: numai 130 cai cand Fiat a dezvoltat unul de 1.9 si 150 cai respectiv 160 cai?
Dupa atatea argumente cred ca te-ma blocat.
Nu-i asa? Sorine....Fiabilitate DCI, este nu te contest, poate stii tu mai bine decat mine, dar de probleme cu injectoarele tipice DCI nu ai auzit?
In 20 minute am un meci de golf, poate te prind cand ma intorc si mai vb.
Allan
Inteleg ca tu conduci o masina electrica de golf ducand clientii de colo-colo, carandu-le crosele sau adaunand bilele seara.
Imi este clar ca ai mai multa experienta in motoare electrice decat noi toti care conducem masini pe benzina si motorina.
Sunt sigur ca seara cand te duci sa incarci bateriile te gandesti la cat de cool ar fi sa ai macar un hibrid printre masinile tale pentru a avea o autonomie mai buna. dar asta e, trebuie sa cari su cu carca, mai curge acid etc. e munca grea.
De asemenea vad ca citesti reviste despre masini Fiat si pricepi treburi interesante despre acerbitatea industriei auto.
Chiar cred ca ai potential.
Asa.
Asta a fost o paranteza ca sa stii ca te respect pe tine si parerile tale.
Dar. Dar trebuie sa iti pastrezi locul si sa nu te bagi in discutiiacolo unde nu te pricepi.
Dar nu te mai retin ca daca nu esti atent te lovesc meseriasii cu bilutele lor albe. Vorbim dupa program.
Stimabile, nu puterea face totul la un motor. Ca sa-ti dau cel putin un exemplu: 2.2 i-ctdi de la honda are doar 140cp insa la momentul aparitiei a fost, fapt recunoscut de toata lumea automobilistica care se pricepe, cel mai bun din clasa, iar drept dovada stau si de cele 19 recorduri mondiale pe care le are.
Peugeot si Renault sunt recunoscuti ca fiind printre cei mai buni constructori de motoare diesel, luand in considerare suma calitatilor motoarelor lor, si nu neaparat raportul putere vs cilindree.
Cat despre subiectul in cauza, multi producatori au declarat una si au realizat alta, dezamagind de multe ori, asa ca pana nu vad ce se intampla in realitate, nu prea cred.
Bine ar fi sa fie cum zic ei, nu doar pentru binele lor, ci si pentru cel al industriei, care are o mare nevoie de schimbare.
Pot sa iti confirm ca nu am avut nici o problema "tipica" cu injectoarele nici la Laguna si nici la Megane si asta datorita faptului ca imi place sa cred ca stiu sa merg asa cum trebuie cu o masina diesel.
Laguna, am luat-o de nou in 2002 si am dat-o la aproximativ 195.000 km, nu am schimbat nici un injector la ea, singura defectiune majora pe care o pot mentiona a fost schimbarea kitului de cablaj masa in rest consumabile (inclusiv bucse, 4 amortizoare, pe care tot consumabile le consider).
Cu Megane-ul am 108.000 km, este luat in 2007 am schimbat alternatorul la ea si cam atat in rest consumabile.
Am luat Mehane-ul pt. ca mi-a placut cum arata plus ca m-a impresionat motorul 1,5 dCi si cutia in 6 trepte perfecta pentru el la care se adauga faptul ca imi consuma cu 2-3 litri la 100 km mai putin decat Laguna, ceea ce la un parcurs anual de 45-50.000 de km/an conteaza mult.
Pot spune ca regret Laguna pt. faptul ca era mai solida decat Megane-ul dar pot sa te asigur ca ambele motoare sunt la inaltime.
Sa nu te mire daca o data cineva o sa iti faca flash-uri pe autostrada la 180 km/h dintr-un Renault Megane 1,5 dCi de doar 105 CP.
Toate cele bune si spor la jucat golf.
Iti urez toate cele bune, asa cu exprimarea si comportamentul meu de manelist.