Primul Range Rover construit vreodată va fi vândut la licitaţie pe 4 septembrie. Exemplarul este primul model care ieşit de pe banda de asamblare în 1969, având numărul de şasiu 001. Acest exemplar a fost costruit între 24 noiembrie şi 17 decembrie 1969 şi a fost înmatriculat pe 2 ianuarie 1970, cu şase luni înainte de lansarea oficială a mărcii Range Rover. Primul proprietar al maşinii a fost Michael Furlong, producătorul primelor două filme promoţionale pentru noul model.
Proprietarul a păstrat-o până în 1975, când a decis să o vândă. Maşina era vopsită acum într-o nuanţă aurie. Noua culoare şi schimbarea de proprietari a făcut ca istoricul exemplar să dispară pentru câţiva ani. Faptul că este modelul original a fost descoperit de actualul proprietar la începutul anilor '90. Acesta a decis să supună maşina unei restaurări profesionale ce a durat şase ani, precum şi revenirea la culoarea originală Olive Green. Automobilul şi-a păstrat toate componentele originale, inclusiv capota din aluminiu.
În 1997, maşina şi-a recăpătat şi numărul de înmatriculare original. Exemplarul Range Rover 001 va fi vândut la licitaţie de către Silverstone Auctions în cadrul unui eveniment ce va avea loc la Londra pe 4 septembrie 2014. Cel mai probabil, maşina va fi vândută pentru o sumă ce va varia între 100.000 şi 140.000 lire sterline.Via autoblog
Cum sa fie 0 barat? E intre cele mai bune masini in offroad din lume.
La Range Rover ma refeream si eu. Nu e la nivelul unui Defender, dar in orice caz nu e 0.
Pot sa jur ca nu ai condus nicio data un Range Rover, din nicio generatie Altfel nu ai putea sa spui asemenea enormitati. Atat Vogue cat si Sport merg foarte bine in Off Road pentru segmentul din care fac parte. Daca le compari cu masinii dedicate exclusiv off roadului, faci o mare gresala. Nici la momentul lansarii Range Rover nu se putea compara cu Defender.
Cat despre comparatia cu Logan in ceea ce priveste materialele eu nu stiu de unde ai tras concluzia asta! Poti sa determini calitatea materialelor din poze? Inca de la aparitie Range Rover a fost supra numit Rolls-ul masinilor de teren si daca te uiti la masinile 4x4 ale epocii, poti lesne observa ca nu se putea compara in ceea ce priveste confortul cu nimic din ceea ce se producea la acea vreme. Dar, probabil, pretentiile tale le depasesc cu mult pe cele ale lorzilor britanici.