Primul exemplar Audi R8 V10 din SUA s-a vandut cu 500.000 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele doua exemplare ale supercarului Audi R8 V10 destinate publicului american au fost vedetele unei licitatii organizate in Florida, cu scop umanitar. Se pare ca americanii pun mare pret pe modelul german si la propriu si la figurat.
Batalia care s-a dus pentru cumpararea primului R8 V10 de pe teritoriul Statelor Unite a facut ca licitatia sa urce pretul final al acestuia pana la valoarea de 500.000 de dolari. Pretul platit de cumparator a depasit orice asteptare si chiar recordul stabilit anterior de Ferrari California.
Surprinsi de succesul obtinut, organizatorii au scos la licitatie si al doilea exemplar R8 V10 destinat americanilor, care a reusit sa se vanda cu 350.000 de dolari, adica "recordul" mai vechi detinut de supercarului italian.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. (22.11)
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
"cacat italian" e cam negandita.nu inteleg cum un cunoscator poate spune asa ceva.cred ca in ciorba cu litere de la gradinita educatoarea va dadea numa T,D,I si T,F,S,I. Audi r8 are pretentii cam mari de supercar.Fara lamborghini audi nu mai dezvolta multe dintre propulsoarele lor.Asa ca laudele le revin celor de la Lamborghini.
mighty engine was actually based on the Audi 4.2 V8 engine, sharing the 90 degree V-angle and bore centers, however the Lamborghini unit has a four valves per cylinder configuration instead of the 'Audi trademark' five valves and naturally two
more cylinders.An interesting note was that the entire aluminum space frame or so-called body-inwhite the Gallardo, built at Neckarsulm like the Audi A8 aluminum structure, only
weighs about 250 kg, completely finished, much less than a traditional steel space frame chassis would be thanks to Audi AG's extensive experience in this field. cutia de viteze, sistemul audio, aerul conditionat.. sunt de pe a8 ...deci tehnologie "italiana" deci cum e domnule mowgli audi fara lambo sau lambo fara audi?????
"Audi unveiled the Audi R8 5.2 FSI quattro on the 9th of December 2008. The engine is based on the unit in the Lamborghini Gallardo LP560-4 but is detuned to produce 386 kW (525 PS; 518 hp) and 530 N·m (390 ft·lbf) of torque. "
(sa-ti traduc?)-sursa wikipedia
"The 4.2-litre V8 has been replaced by a larger, more powerful 5.2-litre V10 engine borrowed from the Lamborghini Gallardo, outputting 386kW of power (528hp). " (sursa webwombat)
La fel si transmisia ii luata de pe lamborghini.Nu poti spune ca lamborghini nu se vindea inainte.Diablo a fost un model cu un succes deosebit.Doar ca noile modele sunt mai "street worthy".
Eu inteleg ce vrei tu sa zici ca fsi e dezvoltat de audi.de acord cu tine.Dar motorul?Blocul? Chiuloasa? etc? toate sunt de Lambroghini si in colaborare cu audi au imbunatatit propulsoarele.Fsi-ul de pe R8 este un motor bazat pe motorul Lamborghini de pe Gallardo.
Sanatate si te astept cu noi argumente domnule ..... ????
mighty engine was actually based on the Audi 4.2 V8 engine, sharing the 90 degree V-angle and bore centers, however the Lamborghini unit has a four valves per cylinder configuration instead of the 'Audi trademark' five valves and naturally two
more cylinders." IMPRUMUTAT DE LA LAMBO FACUT TOT DEAUDI ....GEEEZZZZ
2) motorul 5.2 + cutia de viteze + structura space frame sunt facut ela fabricile audi (aproape tot este facut la fabricile audi..)
astept argumentyele tale!
V-am mai urmarit si pe alte topicuri si imi place ca veniti cu pareri pertinete nu cu jigniri cum vin restu.atat am avut de spus
si data viitoare nu mai urmari.posteaza si tu, sa nu fim noi singurii "razvratiti,boi si prosti"
N-ai cu cine, ma, n-ai cu cine................
Masinile din VW AG sunt cele mai tari frate.............si eu m-am zbatut legat de HONDA, dar romanu' e cu pitici pe creier, are alte preferinte.
P.S: Mi se rupe de Vw , de tdi, de rivalitatea germano-franco-asiatica. Toyota mai are pana sa ajunga la nivelul Audi, iar fiabilitatea e mai mult un mit. Asta asa, ca nu apara discutii ca as fi partinitor.
P.S.: Apropo, eu am Logan. dati cu pietre :))))
L.E.: Automarket, inlocuieste sistemul asta imbecil cu coduri pt comentarii. Deaia v-au si scazut ne de comment-uri, pt ca sunt nevoit sa bag si de cate 3 ori un rahat de cod.
Euro-ii aia mari din titlu nu sunt tot una cu dolarii aia din articol.
Sau poate imi zici si mie Bogdane unde pot sa schimb niste dolari.
Acum si motorul este preluat de la Lamborghini.
Pana la urma motorul V10 este tot creatia germanilor...
pentru ca Audi l-a dezvoltat..si l-a pus pe Gallardo.
Nu trebuie sa uitam ca Gallardo este primul produs Lamborghini de la preluarea marcii de catre Audi...
Gallardo este creatie Audi 100%...si nu o creatie italieneasca.
Prin R8 V10 germanii pot sa concureze direct cu Porsche 911 Turbo, Ferrari F430, Nissan GTR si chiar cu fratele (ceva mai performant) Lamborghini Gallardo LP560-4
Problema este pretul de peste 145.000E fara taxe...
Nu stiu daca ai cumpara un R8 v10 cand ai alternative foarte competitive...marci cu o traditie in zona supercarurilor mult mai mare (Ferrari, Lamborgihni...etc).
Dar sunt multi oameni de bani gata care pot cumpara orice... trebuie doar sa vada modelul...si sigur vor fi impresionati...
pt ca designul R8-lui V10 este unul reusit. Iar daca ar fi sa fie folosit zilnic cred ca R8-ul este mult mai prietenos cu persoanele fara prea multe calitati de pilot. Si cand ma gandesc ca sunt atatia proprietari de masini de lux, din grupul Vw ( modele Audi, Vw, Bentley..etc) pasul spre un R8 este unul ft simplu...adaptarea se face ft repede (R8-ul avand multe elemente specifice marcilor din grup - motor, cutie, sistemul multimedia, tractiunea 4x4, anumite dotari..etc)