Bugatti: "Prețul mediu al exemplarelor Veyron vândute este de 2.3 milioane de euro"
Faptul că este primul Veyron fabricat în serie ar putea să-i aducă acestui exemplar un preț de tranzacționare peste așteptările specialiștilor, mai ales că licitația de la Pebble Beach atrage cumpărători cu buzunare adânci.
Nu este exclusă nici posibilitatea ca ultimul client de Veyron, posesorul exemplarului 450/450, să cumpere mașina 001/450. Cele două Veyron-uri s-au mai întâlnit în 2015, în luna martie, în cadrul standului Bugatti de la salonul auto de la Geneva. În cazul în care ultimul client de Veyron va face această achiziție, va putea să le vândă pe amândouă peste ani la un preț semnificativ mai mare, având în vedere faptul că ar deține atât primul, cât și ultimul Veyron fabricat.Clientul tipic de Bugatti deţine în medie 84 de maşini, trei avioane şi un iaht
Spre deosebire de modelele care l-au urmat, primul Veyron nu a reprezentat nicio ediție specială, având o combinație de culori exterioară de roșu cu negru și un interior crem, fără artificii. În contrast, ultimul Veyron, denumit "La Finale", a venit într-un exterior negru cu roșu și cu un interior care a păstrat această combinație de culori.EPA: Bugatti Veyron este cel mai poluant autoturism din lume
Via Motorauthority
Urmatorul articol fac pariu ca va fi despre Passat TDI :D
Si sa revin la subiect, eu zic sa o lasati mai moale ca nu intereseaza pe nimeni bugatti de vanzare, ca 90% de aici nu suntem capabili nici jantele sa le cumparam sau macar anvelopele alea imense