Primul Bugatti Veyron de serie este din nou de vânzare

de Sebastian Toma
Vineri, 24.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primul Veyron fabricat în serie va fi din nou de vânzare, de data aceasta în cadrul unei licitații. Exemplarul a parcurs puțin peste 1.200 de kilometri, dar experții îl evaluează la cel puțin 1.8 milioane de dolari.

Esential 2005 este anul în care a debutat pe piață Bugatti Veyron.
450 de unități Veyron a construit Bugatti.
Bugatti Veyron 001, primul exemplar al seriei limitate la 450 de unități, este din nou de vânzare. De data aceasta, modelul va fi vândut în cadrul unei licitații organizate la Concursul de Eleganță de la Pebble Beach din SUA. Programată la jumătatea lunii august, licitația din California va scoate la vânzare multe automobile clasice, printre care se numără și primul Veyron fabricat vreodată. Specialiștii din domeniu estimează că primul Veyron fabricat vreodată va fi vândut pentru o sumă cuprinsă între 1.8 și 2.4 milioane de dolari, la zece ani după ce a părăsit porțile fabricii. Identitatea proprietarului nu este publică, dar acesta a parcurs doar 1.229 de kilometri la bordul mașinii de 1.001 CP

Bugatti: "Prețul mediu al exemplarelor Veyron vândute este de 2.3 milioane de euro"

Faptul că este primul Veyron fabricat în serie ar putea să-i aducă acestui exemplar un preț de tranzacționare peste așteptările specialiștilor, mai ales că licitația de la Pebble Beach atrage cumpărători cu buzunare adânci.

Nu este exclusă nici posibilitatea ca ultimul client de Veyron, posesorul exemplarului 450/450, să cumpere mașina 001/450. Cele două Veyron-uri s-au mai întâlnit în 2015, în luna martie, în cadrul standului Bugatti de la salonul auto de la Geneva. În cazul în care ultimul client de Veyron va face această achiziție, va putea să le vândă pe amândouă peste ani la un preț semnificativ mai mare, având în vedere faptul că ar deține atât primul, cât și ultimul Veyron fabricat.

Clientul tipic de Bugatti deţine în medie 84 de maşini, trei avioane şi un iaht

Urmareste Automarket
Spre deosebire de modelele care l-au urmat, primul Veyron nu a reprezentat nicio ediție specială, având o combinație de culori exterioară de roșu cu negru și un interior crem, fără artificii. În contrast, ultimul Veyron, denumit "La Finale", a venit într-un exterior negru cu roșu și cu un interior care a păstrat această combinație de culori.

EPA: Bugatti Veyron este cel mai poluant autoturism din lume

Via Motorauthority

Comentarii (2)

  • Astept cu nerabdare de acum incolo articole despre bugatti-uri sh de vanzare de pe autovit si din intreaga lume :)))))

    Urmatorul articol fac pariu ca va fi despre Passat TDI :D

    Si sa revin la subiect, eu zic sa o lasati mai moale ca nu intereseaza pe nimeni bugatti de vanzare, ca 90% de aici nu suntem capabili nici jantele sa le cumparam sau macar anvelopele alea imense
    12 12
  • Cineva
    Orice ar spune lumea, Bugatti adevarat a fost Bugatti Type 57SC Atlantic si Royale. Restu sunt jucarioare !
    7 14

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru