După o lungă așteptare și multe insistențe venite din partea fanilor, BMW a cedat într-un final și prezintă acum primul M3 Touring din istorie. Așa cum era de așteptat, noul model este bazat pe versiunea M3 Competition.
Din punct de vedere estetic nu sunt noutăți majore. Avem aceeași grilă supradimensionată, jante de 19 inch pe față și de 20 de inch pe spate, patru terminații pentru sistemul de evacuare și embleme speciale BMW Motorsport.
Cea mai vizibilă modificare este, desigur, zona portbagajului. Cu bancheta rabatată, acesta are un volum de încărcare de 1.510 litri.
Pentru interior, bavarezii au pregătit ansamblul Curved Display, care integrează un ecran de 12.3 inch pentru instrumentarul de bord digital și un display de 14.9 inch pentru sistemul multimedia. Scaunele sport sunt îmbrăcate în piele Merino.
Fiind bazat pe M3 Competition, noul BMW M3 Touring ascunde sub capotă motorul de 3.0 litri, twin-turbo, care dezvoltă 510 CP și 650 Nm. Transmisia este una automată cu 8 rapoarte, iar tracțiunea integrală M xDrive este standard.
În aceste condiții, break-ul atinge 100 km/h în 3.6 secunde.
Viteza maximă este limitată la 280 km/h.Inginerii au recalibrat suspensia și au instalat un diferențial Active M. Opțional, frânele pot fi comandate și cu elemente carbon-cermice.
Știm deja că noul BMW M3 Touring a vizitat legendarul circuit Nurburgring Nordschleife și a parcurs cei 20.8 kilometri în 7 minute și 35.060 secunde. Un nou record pentru mașinile break.
BMW va deschide listele de comenzi, în Germania, în luna septembrie, iar producția va demara în luna noiembrie.
via BMW
DATI-MI UN METOCLOPRAMID, CA MI-E GREATA.
BMW 340 ARATA CUM AR TREBUI SA ARATE UN BMW.