Primul Audi A5 se dezvaluie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Imagini in premiera ale noului Audi A5 au fost publicate pe site-ul oficial, dedicat in intregime modelului.
Audi A5 nu difera cu mult de fotografiile spion publicate in decursul acestui an. Dimensiunile sale sunt mai mari decat ale actualului A4 sedan, desi se asteapta sa fie un rival pentru Seria 3 de la BMW. A5 este primul model Audi care este construit pe o platforma noua, modulara, asteptata sa fie folosita si pentru noile generatii de A4 si A6 sedan, precum si de A8 in varianta cu ampatament marit.
Dimensiunile foarte mari fac din A5 o masina spatioasa. La interior avem de a face cu scaune sportive, volan si schimbator imbracate in piele si finisaje din aluminiu. Imaginile au dezvaluit ca modelul va fi disponibil cu un motor V6 TDI de 3.0 litri, unul V8 FSI si unul V6 FSI de 3.2 litri. Aceste variante de motorizare vor fi urmate de altele si mai puternice pentru modele de performanta ca S5 si RS5.
Toate modelele, cu exceptia versiunii de baza echipata cu transmisie fata, vor adopta sistem de tractiune integrala quattro.
Transmisia va include o cutie manuala conventionala cu 6 trepte, un multitronic Audi CVT sau un S-tronic cu doua comutatoare.Aceste informatii sunt doar preliminare. Vom reveni cu mai multe detalii odata ce Audi va lansa un comunicat de presa oficial.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
În cadrul evenimentului Kia EV Day, președintele companiei a recunoscut că Kia are nevoie de un model de oraș accesibil pentru a mări piața de mașini electrice. Constructorul sud-coreean lucrează la un viitor model care ar urma să devină un viitor rival pentru modele ca Renault Twingo. (27.02)
-
Cu ocazia inaugurării săptămânii modei de la Milano, John Elkann, președintele Stellantis, și Olivier François, CEO Fiat, au înmânat primele două modele ediție limitată Fiat 500e Giorgio Armani Collector's Edition, produse la fabrica Mirafiori din Torino, lui Giorgio Armani. (27.02)
-
Constructorul sud-coreean de automobile a publicat toate detaliile, inclusiv cele tehnice, referitoare la noul model cu zero emisii EV4. Acesta va fi disponibil în două variante de caroserie: sedan și hatchback, acesta din urmă fiind gândit în special pentru piața europeană. (27.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
si pt fraierii care nu stiu sa scrie si sa vorbeasca corect : ce inseamna jmecher ?
Traim intr-o epoca a globalizarii profunde unde diferentele intre firme sint doar la nivel de mici nimicuri ... dotari sau extra-optiuni . Performantele unitare la aceleasi cilindree , indiferent de marca sunt similare sau in limite de departajare de doar citeva procente .
Ceea ce Audi ne prezinta mai sus , celelalte mari firme germane ori au realizat deja , ori sunt pe cale sa repete performantele constructorului din Ingolstadt .
Asadar , mirati-va dar nu va extaziati ... Incercati sa vedeti partea frumoasa a lucrurilor ... Nemtii pot mai mult si vor da mai mult ...
Trebuie doar sa aveti rabdare .
Cu stima ,
CU STIMA UN IMPATIMIT DE CURSE CU BMW-URI
Din cate imi aduc aminte la masini de serie, berline, Mercedes E AMG sau Brabus(nu mai stiu exact)detine recordul de viteza, undeva pe la 400km/h.
Corectii?
Arrivederci.
Eu am condus foarte multe. Dupa parerea mea BMW este DE DEPARTE cel mai bun ca medie intre performante, confort, siguranta, aspect urmat de Mercedez si Lexus. Audi e pe undeva pe locul 5-6 in clasamentul meu. Sper ca cei care fac afirmatii atat de categorice in ceea ce priveste un model chiar stiu despre ce vorbesc si nu judeca doar dupa poze si dupa cum "suna". Stima!
Respecte pentru impatimitii de masini
De 7 ani de zile Audi face legea in cursele de anduranta si la Le Mans. Si ultima data a castigat Le Mans cu un motor diesel.
Cele mai mari revolutii in motorsport in ultimii 30 de ani Audi le-a facut.
No respect
nici BMV nici AUDI nu vor avea privilegiul de a fi masina anului.
masina anului este o masina fiabila,vanduta si ieftina.(de exemplu fiat panda,o masina destul de urata dar a iesit masina anului nu?)
Audi poate avea nota 10 din partea mea pentru design,traditie,calitate viteza etc...
dar pentru masina anului sunt cu totul alte criterii urmarite..