Primii clienţi ai vehiculelor electrice vor fi esenţiali pentru succesul acestor modele
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorii de vânzări de la Nissan şi Chevrolet din Statele Unite ale Americii consideră că primii clienţi ai acestor modele sunt esenţiali pentru succesul vehiculelor electrice în următorii ani. Aparent, recomandările personale par să fie cea mai bună metodă de promovare a vehiculelor ecologice, iar primii clienţi ai acestor modele sunt pasionaţi de tehnologie şi majoritatea şi-au împărtăşit experienţele pe diverse reţele sociale.
"Aducerea acestor maşini pe şosea este cea mai bună soluţie pentru a înlătura temerile consumatorilor despre noua tehnologie.", a declarat Mark Perry, director de planificare produs al Nissan în America de Nord.
"Împreună, putem să cheltuim sute de milioane de dolari, dar la finalul zilei prietenii şi vecinii îşi vor împărtăşi experienţele, iar faptul că aceştia vor vedea vehiculele electrice pe şosea, vor vedea modele electrice la încărcat în staţii publice, doar acest lucru va stimula vânzările", a completat Perry.
Mark Perry se aşteaptă ca 13.000 de puncte de încărcare pentru vehicule electrice să fie introduse în Statele Unite ale Americii până la finele anului.
Nissan a vândut 2.186 de unităţi Leaf în SUA de la debutul modelului pe piaţă, în timp ce rivalii de la Chevrolet au comercializat 2.510 Volt-uri. Cei de la Chevrolet au descris clienţii de Volt ca fiind "persoanele la care alţii vin să ceară sfaturi despre maşini şi electronice", primii care achiziţionează noile gadget-uri de pe piaţă şi "dornici să încerce ceva nou şi netestat până atunci" atunci când fac o achiziţie importantă."Piaţa mainstream este foarte confuză. Avem nevoie să educăm clienţii pe măsură ce intrăm pe această piaţă şi ne aşteptăm ca volumele să crească. Nu-i o sarcină uşoară. Eticheta de eficienţă derutează clienţii, deoarece există prea mulţi termeni pe aceasta. Sunt trei moduri diferite în care EPA calculează eficienţa unui vehicul", a declarat Cristi Landy, director de marketing de produs pentru Chevrolet Volt.
Potrivit oficialului Chevrolet, 90% dintre clienţii de Chevrolet Volt sunt de sex masculin, iar majoritatea au studii superioare, în timp ce 45% dintre aceştia au mai multe diplome de învăţământ superior. Înainte să-şi achiziţioneze Volt-ul, 86% dintre clienţii acestui model nu deţineau un vehicul construit de GM şi nu au mai deţinut un asemenea model. Unii clienţi au renunţat la modele BMW, Mercedes-Benz şi Lexus în favoarea unui Volt, anunţă oficialul mărcii americane.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (0)