Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a dezvăluit în toamna anului trecut primul model de serie după separarea oficială de compania-mamă.
Numit Polestar 1, modelul are propulsie hibridă și poate fi deja comandat în 18 țări, însă producția va începe abia în cursul anului viitor. Până atunci, suedezii au utilizat un prototip pentru o sesiune de teste de două săptămâni care a avut loc pe zăpadă în Suedia, la temperaturi care au coborât până la -25 de grade Celsius. Inginerii și-au concentrat atenția în special pe modul în care reacționează sistemul de propulsie hibrid și bateria în condiții extreme.
"Pe lângă faptul că sunt mulțumiți de șasiu, inginerii sunt impresionați în mod special de sistemul torque vectoring. Acum suntem încrezători în privința modului în care acest sistem îmbunătățește sensibilitatea și acuratețea. Am depășit acum o piatră de hotar în dezvoltarea lui Polestar 1, iar testele cu prototipul vor continua pe parcursul anului 2018", spune Thomas Ingenlath, CEO-ul Polestar.
Polestar 1 beneficiază de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 cu 4 cilindri și 343 de cai putere pe puntea față și două motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate.
De asemenea, Polestar menționează că sistemul de propulsie integrează și un electromotor care joacă rol de generator care furnizează în plus 39 de cai putere. În total, sistemul hibrid generează 600 de cai putere și un cuplu maxim de 1.000 Nm.Modelul poate parcurge 150 de kilometri în regim full-electric, mai mult decât orice alt hibrid de pe piață, conform celor de la Polestar.
Via Polestar
Comentarii (1)