Primele teasere: Peugeot RC-Z, rivalul lui Audi TT
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Peugeot ne prezinta formele noului RC-Z prin intermediul unui teaser care surprinde numeroase elemente de design ale noului coupe al producatorului francez. Versiunea de productie a acestui model va fi dezvaluita la Salonul Auto de la Frankfurt in aceasta toamna, la doi ani de la prezentarea conceptului 308 RC-Z la acelasi salon auto. Diferentele dintre cele doua versiuni sunt minore, si au aparut din nevoia de a face acest model sigur pentru circulatia pe drumurile publice si viabil pentru productia de serie.
Principala schimbare a fost operata la nivelul plafonului, care a fost prezentat pe 308 RCZ sub forma unui acoperis din sticla, si a fost intarit cu doua elemente metalice in cazul versiunii de productie. Cele doua elemente sunt amplasate de-a lungul siluetei lui RC-Z si ofera o ridigitate crescuta a sasiului.
Din fericire pentru fanii Peugeot si nu numai, elemente precum stopurile si blocurile optice au ramas neschimbate, iar linia modelului este extrem de apropiata de cea a conceptului 308 RC-Z.
Viitorul Peugeot RC-Z va rivaliza cu modele precum Audi TT si va fi disponibil in primavara anului 2010.Via | Auto-media
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Gata sa mai terminam cu urateniile de TT...
Bravo, as vrea sa o vad in productie...
Oricum, va fi foarte rar vazuta la noi, cocalarilor le plac AUDI si BMW...
BRAVO!!!
Si motorul de 1.6 THP de 200 si ceva de cai... merge. NOTA 10!!!
*in DEX "patetic" inseamna "plin de patos", "ceva care impresioneaza puternic" ...asa ca iei
cat despre 206 cc, 307 cc , vezi ca au garda mult prea mare, unghi de bracare mic, suspensii relativ rigide ( asa mai mult sa te amageasca) , si nu au punte independenta spate. Sunt doar de design care a fost fain cand erau singurii pe piata de consum ......repet vrei design? audi r8 e design in segmentul sport...........
Frumoasa masina ( xd), urat limbaj ( ba....)
Pacat........
am zis de r8 in segemntul sport. asa am incheiat. si as fi nebun sa le compar . ai dreptate.
Aston rules........
tot ce e pana la clasa sport sau lux eu il numesc cazan. E parerea mea. Le-am calarit pe toate......asa ca nu imi voi schimba parerea pt un amart de cazan sau de dragul discutiei.
Carnea de porc si masinile cad greu la stomac.......
Dar .... atat - concurentul lui TT ..... ma face sa rad...
Cand facea peug decapotabile altii faceau rulmenti si scule pentru prasit...
Lasand istoria deoparte... acest model este in gama TT si altii... putini pe degete... Dar va face fata, din multe motive:
1,design si STIL
2.motorizare de 1.6 THP si peste 200CP
3.si altele...
Intotdeauna, daca priviti in spate, peug a avut modele pe care alti constructori nici nu se gandeau sa le aiba... adica: 206CC cand a aparut i-a spart pe toti, 307CC, vezi un coupe adevarat care a fost 406 pininfarina... etc..
Vreti sa comparati cu VW???? au scos si ei EOS??? hahahahha sau PASSAT CC hahahahhihihih
Hai, sa nu vorbim de stil, linii, design... va rog...
Si sa nu mai vb ca AUDI, VW, SKODA la pui una langa alta si acoperi farurile si stopurile si nu stii care si cum e...
Am vazut tot pe aici o stire cum ca SKODA va veni cu un concurent pt GOLF... hahahahha ... e mare criza... da am si eu o intrebare... platforma nu e aceeasi de golf??? haha... S-au trezit si cehii sa faca hatcback... hahahaha
PEUG+CITROEN a insemnat tot timpul inovatie, tehnica noua si design si stil...
Asa ca ... ramaneti in continuare fani de AUDI si VW si BMW... ca toti cocalarii de pe la noi...\
Cam atat...
Apropo... 406 coupe, 407 coupe... imi dati modele comparative de la VW, toyota, honda... ia sa vedem...
Eu astept un coupe adevarat de la VW... hahahahha
Sau un TDI care sa nu te faca sa iti pui vata in urechi...
Succes si va doresc sa imbatraniti cu pozela masinilor nemtesti in maini.. Hai pa.
@xela: nici nu as fi putut spune mai bine.
@Jumbo Jet: :)))
Sincer abia astept sa iasa pe piata. Peugeot se bazeaza atat pe design cat si pe motorizari. Nu mi-ar fi rusine cu 200 cp sub capota unei astfel de masini. Da blocurile optice par a fi imprumutate de la 207, so what ?! Utati-va la plafon, la capota, sunt sigur ca designul interior o sa fie primitor si spatios. Trebuie sa iasa pe piata cu ceva traznet !
Este adevarat "nu este nemteasca" dar pentru cati conteaza ? Sunt posesor de TT 8N si sunt multumit dar masina asta dar in afara de opel gt si 350/370z nu are rival pe segment.
Sincer abia astept sa intorc capul dupa un Peugeot ! (ca fan al nemtestilor :) )
Gabi
Nu ma intereseaza prea tare problema design-ului pentru ca nu merita. Fiecare cu gusturile lui, nici o masina nu e frumoasa pentru toata lumea.
Dar in rest, ai face bine sa mai studiezi si sa verifici.
In primul rand, traditia de zeci de ani nu este suficienta ca sa faci un lucru bun (in cazul de fata, o masina). Au fost cazuri in care firmele cu traditie beton s-au prabusit in flacari.
PEUG+CITROEN or fi la design si stil peste Audi (ramane de discutat) dar la "tehnica noua si inovatie" sunt in urma lui Audi. Garantat. Si cu destul de mult.
"Asa ca ... ramaneti in continuare fani de AUDI si VW si BMW... ca toti cocalarii de pe la noi...\"
Astept scuze din partea ta pentru magaria asta.
"Sau un TDI care sa nu te faca sa iti pui vata in urechi..."
Common Rail-ul de 2.0, V6-le de 3.0, V8-ul de 4.0, V10-le de 5.0 si V12-le de 6.0.
As fi vrut sa le aud pe cele de la Peugeot cum suna...dar nu am avut cum fiindca ei nu au asa ceva (adica peste 3.0)...
de cand e audi tt pe piata?
acum abia au reusit sa scoata farncezii maimuta din palarie????
cand de fapt tt este la a patra generatie daca nu ma insel......( e posibil pt ca am ramas cam in urma cu noutatile :P )
Nu laud nemtii foarte rau, dar chiar nu au competitor pe piata europeana...... Pinifarina, Giugiaro, sunt case de tunning care mai au de invatat de la Porche Gembala, ABT Tunning sau Techart.......lasa pisicile sa miaune ca atat o sa faca. doar miauna..... noi suntem cocalari.......in opinia lor., pacat ca la semafoare raman in urma...........
Peugeot cu 206wrc si 307ccwrc au castigat titlul la constructori si piloti de mai multe ori... Gronholm a dominat cu 206 cum a facut Schumi in F1!!!
Citroen a castigat titlu constructori wrc in 2003, 2004, 2005 si la piloti in 2004, 2005, 2006, 2007. DA??? E clar???
Baietii de la PSA au jucat in WRC si au castigat tot, timp de aproape 10 ani... in ce ordine au vrut ei!!!
Acum , Peugeot a castigat Le Mans... a batut pe audi...
In formula 1, peugeot a participat in F1 alaturi de pescarolo (daca ai habar,...) in anii '90.
Daca tot spui de WRC sau F1... de cand nu ai auzit tu in aceste sporturi de VW, AUDI??? De fapt de VW nu ai auzit nicodata pt ca nici nu a participat... Iar Audi nu a fost in WRC de vreo 20de ani!!! CLAR???
Spui ca PSA e un grup mic???? PSA e infiintata in 1974!!!
Topul producatorilor de autovehicule in 2008 la vanzari sta asa:
locul 1VW, locul 2 PSA, locul 3 Ford. Deci peug+citroen loc2 la vanzari...
Locul 1 VW (compus din VW, audi, skoda, seat...etc...).
reno loc5
fiat loc6
bmw loc7
toyota loc8
daimlerMRZ loc9
DACA ar fi fost AUDI concurent separat ca BMW sau MRZ... ce loc ar fi fost???
Hai PA!
Faci clasamente de vanzari strict europene? hai sa vedem topul in lume. Ca sa nu te fac de HAi PA, o sa te las pe tine sa te documentezi, ok? Am recunoscut Lemans -ul, mai sus daca te uiti. Dar daca 2 schiopi alearga la mondiale e clar ca unul din ei va castiga, LOGIC NU? Nu cred ca ai fi pregatit tu sa vezi ce inseamna nemtii in wrc la superlativ. Si ca sa intelegi si mai clar, schiop 1 Pejos , schiop 2 Citroen, hai sa vedem un pic de quatro pe langa ce ziici? sau 4 motion.....r 32 , mai are rost?
daca nu joci in liga nu inseamna ca nu esti bun.....poate e prea josnic clasamentul si lista de participanti ca sa merite efortul....
HAI PA
Performantele din sportul cu motor nu au decat rareori si in foarte mica masura legatura cu performantele masinilor "civile". VW si Audi au o prezenta slaba spre nula in principalele sporturi cu motor dar compenseaza la greu pe sectorul civil. Tehnologia incorporata pe aceste masini este cu mult peste majoritatea concurentei. Peugeot si Citroen nici n-au ce sa caute intr-un astfel de comparativ.
Faptul ca Peugeot a castigat paispe editii ale WRC nu reprezinta pentru clientul de Peugeot nici un avantaj cu exceptia "ego - boost-ului" (la fel ca si in cazul UNORA dintre proprietarii de Audi si Volkswagen, care, intamplator sunt cocalari si manelisti).
Daca ar fi sa mergem pe principiul asta (ca performante in sportul cu motor = performante pe sosea) atunci si camionul Roman e nemaipomenit. Doar a castigat locul 2 la nus`ce editie a Dakar-ului, nu?
De aceea, eu sunt de parere ca in sportul cu motor se implica (cu destul de putine exceptii) in mod special constructorii care au o problema pe piata. Asa, ca sa compenseze cumva deficitul de imagine.
Dupa cum spuneam mai sus, cea mai tare tehnologie accesibila pe piata (adica aia pe care tu ca potential client poti s-o cumperi la liber) nu se gaseste nici la Peugeot, nici la Citroen. De fapt, cel mai tare motor diesel de la Peugeot (V6-le de 3.0) nici macar nu e 100 % creatie Peugeot. E facut in tovarasie cu Ford daca nu ma insel. Deci nici macar atata n-au fost in stare sa faca singuri...
Oricum , n-am stiut ca cei din WRC sau Lemans sunt schiopi si numai 2... in fine...
Aaaa... si nemtii la WRC sunt =ZERO!!!
quatro=4motion... e cam acelasi.. nu uita de apartenenta la grup.
@george
Probabil e foarte adevarat ce spui tu legat de "tehnologia" de pe VW si AUDI... era o gluma...
Ideea e ca nici tu habar nu ai... spui ca cel mai tare motor PSA e cel de 3.0hdi... asta nici macar nu a aparut inca... habar nu ai...
Motor tare nu inseamna cel mai puternic... Ca exemplu iti dau : 1.4hdi - motorul anului 2006, 1.6 hdi de 110CP-best in clasa,
1.6THP -2009 &BMW, exemplele pot continua...
Daca pt tine o cilindree de 4 sau 6 litri inseamna best... atunci sorry...
Daca tot spui ce best e grupul (VW AUDI, Skoda, Seat) in motoare mari, afla ca motoarele lor in categoria 3-4 litri si peste 4 litri nu sunt in primele 5 pe anul 2009... Asta spune tot. Q.E.D.
BMW are cele mai mari si puternice si bune motoare peste 3.0.
A, alta comparatie intre PSA si grup AUDI: au inlocuit TDI urile de 2.0 care au fost introduse pe passatul cel nou la aparitie in urma criticilor de zgomot si nu numai... stiai treaba asta???
Documenteaza-te... binenteles, denumirea a ramas, dar codul motorului e altul...
Daca vrei ca PSA sa se bata cu AUDI sunt 2 pareri : a ta la motorizari de tractoare si a mea la motorizari mici, economice, fiabile si tot tacamul... daca intelegi.
Inafara DSG si quatro... tehnologia e aceeasi... aici e singura diferenta.
In rest, HDi ramane HDI chiar daca nu e de 6 litri...
Legat de procentajul de lucruri facute singuri... nu uita ca de ex un Golf, Octavia si un A3, un passat, superb si un A4, impart aceeasi platforma... aceeasi tehnologie (motoare noi tip FSI. TDI..) dar diferentele de pret sunt majore... IMAGINE... asta e..
Cand o sa ajunga PSA sa aiba motoare de peste 3.0 atunci probabil o sa invete si AUDI sa faca citadine cu vanzari... haha
PSA nu are motiv sa faca masini de peste 250 si ceva de cai...
Daca am compara strict ca marca de ex (nu corporatii) VW cu PEUG si ati pune cate modele sunt la unul si la altul, care a fost primul care a produs o noutate de model etc... o sa vedeti ca va da cu virgula...
Daca voi considerati ca din acest motiv sunt constructori slabi si modelele lor nu inglobeaza tehnologie... e parerea voastra, din partea mea sa nu va cumparati niciodata.
Apropo... ai vazut bordul, volanul la C4??? Ai vazut C6??? Ai vazut stilul din 607 care are 10 ani acus si nu l-au modificat inca? Ai vazut ce guri cascate a lasat aparitia 407??? Ai vazut acum C3 picasso? Conceptul DS???
Cred ca nu are rost...
Din pacate, voi sunteti impresionati de un GTI sau de un R8...
Daca voi comparati un GTI cu un 308-C4 sau un R8 cu un RC-Z, atunci nu stiti nimic.
Asa ca ramane un HAI PA.
As of the twenties, sporty cabriolets and derivatives were present at both ends of the Peugeot range, from the 5 hp Type 172 R to the 18 hp valveless Type 174 S, and including the 9 hp Type 177 M and the 12 hp Six.
The first mass-produced Peugeot, the 201, was available in cabriolet and coupe versions, just like the 301, which also included a roadster and a Spider equipped with a folding windscreen. The 401 could also boast a broad choice of bodies. These included a convertible coach saloon and a superb roadster, to which was added the splendour of the Eclipse. The Eclipse, a coupe-cabriolet with an electrically retractable sheet metal roof, was a product of the imagination of stylist Georges Paulin; put on sale by Peugeot in October 1934, it is regarded as the first volume production coupe-cabriolet in history.
As regards the 601, a top-of-the-range car fitted with a high-class six-cylinder engine, it inherited superb bodies — Grand Luxe coach saloon, roadster, cabriolet and Eclipse — which were to win fame in the "Concours d'Elegance" very much in fashion at that time. The new and elegant "Sochaux Spindle" design added to the appeal of the models of the 402 to 202 generation. No less than four "pleasure" variants characterised the 402: coach saloon, four-seater cabriolet, roadster and Eclipse, for which the roof panel control system became mechanical from 1937 on. The little 202 range was added to in 1939 with the launch of a pretty cabriolet. It would be revived following the war and produced until the end of 1948.
The coupe and cabriolet tradition was perpetuated following the war. The cabriolet 203, with very pure lines, was launched at the 1951 Paris Motor Show. Apart from its elegance, its equipment was superior to that of the saloon, including leather upholstery. With an even more sophisticated finish, it would be called Grand Luxe in 1954. One year after the cabriolet, a coupe was introduced, with an original roof panel design. It would disappear from the catalogue in April 1954.
For the cabriolet 403 launched at the 1956 Motor Show, the Peugeot Styling Centre adapted the body design of the saloon designed by Pininfarina. The passenger compartment was leather trimmed and the wheels received spoked trims as standard features. Produced in the La Garenne workshops, but costing 80% more than the saloon, the model proved very expensive. A magnificently designed hard top would be proposed at the 1959 Motor Show, but its existence would be short-lived.
Also designed by Pininfarina, the cabriolet 404, revealed in 1961, was the first Peugeot to bear the bodybuilder's logo, the car being assembled in its Turin workshops. Unlike the 403, this cabriolet shared no common stamped parts with the 404 saloon. Its body style was reminiscent of the Fiat 1500 and 1600 S cabriolets by the same creator. The injection engine model, which offered an extra 13 hp, was unveiled at the 1962 Geneva Motor Show. The following year, Peugeot launched the coupe proposed solely with the 85 hp 1.6-litre injection engine.
Creations of the Brand's styling office, the coupe and cabriolet 204, introduced at the 1966 Motor Show, kept the general body design of the saloon (produced in cooperation with Pininfarina), with a shortened wheelbase. They would be replaced four years later by the cabriolet and coupe 304, which, with power increased to 80 hp, would become the 304 S in 1972. As regards the coupe 104, which appeared in 1973, its short wheelbase made it basically a small city car. It was also provided with a rear blind. Its ZS version with a more powerful engine (66 hp) in 1975 would give it performance more worthy of the highway.
The coupe and cabriolet 504 were launched jointly six months after the saloon. But apart from the mechanical assembly, the two cars had nothing in common with the latter. The wheelbase was reduced by 19 centimetres and the rear track was widened by five centimetres. As regards the engine, it was proposed only in an injection version. Pininfarina's talent made these cars very attractive models marked by Italian art. These were in fact new cars having special on-road performance. They would subsequently benefit from the V6 of the future 604.
In recent times, the coupe 406, also due to Pininfarina, has often been considered as one of the most elegant ever proposed by Peugeot. It was definitely one of the most beautiful cars of its time.
In 2000, the launch of the folding-roof 206 CC was an historic event for the Lion brand. A brilliant descendant of the visionary invention the Eclipse, this car, representing its modern version, gained a large following. Its highly affordable price made it a great commercial success, even becoming the best-selling cabriolet in Europe. The 207 CC and 307 CC, and the new 308 CC are following in its tracks.
George a scris mult mai bine esentialul mai sus, avand aceeasi tinta ca si mine. Nu critic doar de a critica ci pentru ca e loc de mai bine. Din spatele culiselor, am vazut insa cum stau treburile pe la mai toti. Problema cu francezii e mai veche. E adevarat ca tinta lor nu este luxul, si asta in timp a fost conturata de situatia economica a Frantei care este pentru ei etalonul in perceptia clientului la general asupra produsului finit. S-a cultivat mult prea tarziu la ei ideea de lux si sport pentru a se impune pe piata de domeniu. Din start sa ataci un TT si sa faci publica afirmatia e si mai grav, nefiind pozitionat in segment macar la fel de bine ca Audi de cel putin 2 ani de zile. peste noapte unu' se constipa si scoate nush ce Z . Asta e mesajul de baza care am vrut sa il transmit.
Respect curajul acestor afirmatii de la PSA, dar ma bufneste rasul sa vad ce tinta au ales. Bine ca nu au zis vreun z sau m de la BMW.........
Nu stiu unde puteai du conduce 10.000 de masini, poate fiecare vreo 10 metri de pe tir jos si apoi iar sus...
Eu nu ii inteleg pe cei care afirma ca daca nu ai motor de peste 3.0 si peste 250CP aia nu e masina...
Ia sa spun si eu... afirmatie: care constructor nu are echivalentul lui C4Picasso, C3 Picasso, C3pluriel, 807, 207CC, 308CC, 107, 407Coupe nu e constructor de masini... e de conserve!!!
cum ar fi? sunt FOARTE MULTI care nu au asa ceva...
RC-Z e concept din 2007, documenteaza-te!!!
Ce vroiai sa spuna... am facut un concept, a fost un studiu de design (au mai facut asta.. vezi nautilus 1997-asta l-am vazut in paris expus... vezi RC de acum 2003i...) dar nu il bagam in productie ca concuram TT-ul... Iaca faassss.
O sa-l concureze... si o sa vanda mai multe decat audi. pretul estimat e intre 26.000 si 37.000 euro pt franta... motoare de 2.0 hdi 170CP , 1.6THP de 156CP si 214CP.
E ok?? Nu au ei 3.2FSI ca cel mai puternic TT, dar restul sunt ok.
TT are 1.8FSI 160CP, 2.0FSI de 200CP si 2.0TDI de 170CP.
Sunt motoare mai mici la peug numai ca la fel de puternice.
Care-i problema ta ca ataca segmentul TT????
Poate daca nu era criza lansau si 608... si poate la lansare o sa bage si ei cum au bagat audi care au afirmat ca e motorul TDI de pe R10-lemans e pe Q7 si A8, PSA va baga HDI FAP V12 pe 608... de unde poti sa stii....????
Un lucru e cert... Audi a renuntat la A1 si inca ceva pt Frankfurt 2009... oare de ce???
Majoritatea sunteti impotriva francezilor... toti visati motoare de peste 3.0 litri si toti spuneti ca japonezele sunt cele mai fiabile...
Astea sunt titlurile citite de voi, atata stiti!!!
Tinta PSA este si luxul, dar cel cu bun gust... (C6, vechiul 607...)
Pune tu un cocalar ca multi cei de pe la noi sa aleaga intre un A6 3.0TDI si un C6 2.7HDI... sa vedem... 99% vor zice AUDI... oare de ce??? Din cauza fiabilitatii, tehnologiei... NU!!!
Asta e spiritul!!! Spirit de turma de cocalari.
Legat de afirmatiile cu atacul la TT... oare de ce nu comentezi reclamele facute de Audi in ultimii ani in care s-au legat de toti, mrz, bmw, acum de ferrari cu R8... (nu ca s-ar compara)
Nu e nimic rau in competitie..
Iar daca RCZ va fi cu 5000-10.000 euro mai ieftin si la aceleasi performante si dotari mai bune (designul e oricum superior), vanzarile vor fi foarte bune.
Mai putin la noi, unde cocalarii isi vor aduce seconduri la 150.000km si vor fi la fel de impresionati de ei si intre ei...
HAI PA
Spuneati mai sus de DESIGN INVECHIT... sunteti dusi cu pluta...
Nu va uitati la AUDI ca A4, A6 si A8 arata la fel de 8 ani de zile??? Cu ce au venit acum in plus??? cu niste LEDURI???
Cocalarii isi puneau leduri la BMW-urile lor din anii 80, aduse la "70.000 km" :))) din germanica...
Daca ati ajuns sa spuneti ca desginul mai ales la PEUG si CITROEN e invechit inseamna ca ... pentru voi design inseamna KIA, LOGAN, Hyundai...
VW golf... zero design, A3 zero, polo nou zero, passat nici nu mai spun... (si de cand dumnezeu a ajuns o masina populara=VW sa aiba mobila de "lemn" in ea-passat... haahahahha). Clasa muncitoare sa aiba si ea insertii de lemn.. aa.. plastic pardon.
Cam atat...
Ba nu , inca ceva...
Ati vazut interiorul la 3008??? Au imprumutat elemente din design interior de la audi... dar a iesit mult mai bine...
Vedem RC-Z in 2010.. si il punem langa TT...
Ai spus extrem de multe prostii in comentariile de mai sus. O sa ma opresc doar asupra catorva.
http://www.automarket.ro/stiri/407-coupe-gt-cea-mai-puternica-versiune-din-istoria-peugeot-22527.html
"Peugeot a anuntat lansarea celui mai puternic motor care a facut parte vreodata din gama constructorului din Sochaux."
Deci, ai grija cand iesi pe strada ca pe aici pe la noi, sunt niste chestii care se deplaseaza in diverse directii (li se spune masini) si daca nu esti atent, ar putea sa te loveasca.
"Eu nu ii inteleg pe cei care afirma ca daca nu ai motor de peste 3.0 si peste 250CP aia nu e masina..."
Inteleg ca nu intelegi. Nu inteleg de ce vorbesti. Si spui atatea prostii. 250 CP sunt suficienti la un 607? In afara de biciclete, ai mers in viata ta cu vreo chestie care are roti? 250 CP, indiferent din ce cilindree ii scoti, nu sunt deloc suficienti. Habar n-ai pe ce lume esti...
Si ca sa lamurim ce-i cu tehnologia VAG, ca sa nu ramai cu impresia ca saracii nu stiu sa faca decat motoare...Si ceea ce o sa citesti mai jos e doar o parte din chestiile pe care le-au facut...
Ventilatie prin plansa de bord
Injectia directa de motorina
Turbina cu geometrie variabila
Chiulasa cu 5 supape/cilindru
Injectia diesel Pumpe-duse
Dinamic suspension
Cutia de viteze transversala cu 6 trepte si 3 axe
Tractiune integrala Torsen quattro
Tractiune integrala Haldex 4motion
Sistemul procon-ten
Caroseria de aluminiu
Bara stabilizatoare decuplabila
Motor G40/G60
2.1/2.2 biturbo
2.7 biturbo
Fuel stratified injection
1.9 TDI 110 CP (1995)
1.9 TDI 150 CP PD (2000)
Pompa de injectie de motorina cu gestiune electronica
TSI 1.4 170 CP (cu turbo si compresor)
V10 TDI
VR5, VR6 (2.8/2.9/3.2/3.6)
W8
W12
Magnetic ride
PS. Esti cumva de parere ca toti fanii VAG sunt cocalari?
Acum sa iti desenez ca sa intelegi :
De la A la B cu motor mic, pt saraci si datornici.....
De la A la B cu motor mare pt. clasa superioara care face ceva pe cei de mai sus.....
Vezi la BMW conceptul de z care va si apare bazat pe cadru carbon din tehnologia aerospatiala si invelisul aferent.
Multumesc
- Ai Peogeot, model x si y esti tare frate, ai orice altceva esti prosti frate,
- Ai BMW, model X si Y esti tare frate, ai orice altceva esti manelist si prost si incult.
- Ai WV nu stiu ce model, Y si Z, esti tare frate, esti perfect si masina ta este carului lui Dumnezeu, nu ai WV esti maimuta surda ca pestii.
- Ai FIAT, esti un idioti care nu stie sa conduca si iti place pizza si evident spaghetele.
Cam asta am inteles eu citind cele 100000 de miliarde de posturi si fraze de mai sus.
Sincer... ma bucur ca sunt prost si ca nu ma pricep, dar recunosc ca m-am amuzat teribil citind prostiile de mai sus. Sincer... mie imi place ca sunt atatea modele pentru ca ai de unde alege si ceea ce este si mai tare este ca nu exista masina perfecta.
Cand o sa fie prima persoana perfecta o sa stam de vorba, dar... pana atunci... fiecare cu gusturile lui.
Parerea mea: toate masinile sunt o apa si-un pamant ca orice altceva facut de umanitate... au doar 2 slabiciuni: se strica si nu plac tutoror :)
George... ai cautat si tu sa vezi despre motorul nou de 3.0 HDI... felicitari, ai gasit... inca nu s-a vandut nici o masina cu acest motor...
faza cu ventilatia in bord si injectia directa de motorina o au toate masinile, chiar si loganul!!!
Ramaneti voi la parerile voastre, nu-i nicio problema.
Toti sunteti specialisti in VW, BMW si AUDI, dar cand vine alt constructor habar nu aveti ce vorbiti si aruncati cu "noroi".
GEORGE, sunt curios cati cai are masina ta... nu cea de jucarie care ai avut-o de mic... sunt suficienti? Daca ai servici te duce si te aduce, ai fost si in concediu cu ea? Sau presupun ca inca nu ai strans bani pt peste 250CP....
Tu iti dai seama ca prin afirmatia ta ca sub 250CP nu sunt masini se inglobeaza peste 90% din modelele existente????
Pt EU_MAMALOR... am vazut si eu filmul despre care vorbesti... sincer nu prea mi-a placut... pe tine vad ca te-a marcat... revino la realitate... sau asta vrei sa te faci cand ai sa fii mare????
Ca sa inchei, RC-Z a fost un concept, va fi in productie... cui ii va place il va cumpara, cui nu nu. Dar, atata timp cat cei ca voi sar de 5metri si spun ca ba e design invechit, ba ca nu exista tehnologie, ba ca PSA e grup mic... atunci....
ramaneti voi la VW si AUDI...
Si da GEORGE, nu toti fanii VAG sunt cocalari dar 70% din fanii VAG sunt... (valabil pt RO)
Cam atat, SUCCESURI.
Nu stiu de ce se abereaza in halul asta pe aici...
Era vorba de RC-Z, parca nu?
Model, fain, ca majoritatea de la peug.
A... ca nu srie pe el Audi, bmw, mrz... asta e... nu ar trebui sa spuneti tampenii...
Bravo pt comentariul facut de NEO GALAXY.
In rest o varza totala.
Oricum, peug e si el tare si e comparabil la orice ora cu VW.
Asta e, pt cei care le sta in gat acest lucru nu au decat sa inchida ochii, sa se uite in alta parte.
Daca ar fi dupa unii de aici, nu ar trebui sa existe cei de la PEUG si multi altii.
Problema e ca cei care sunt FANI sau cel mai mult au auzit de un model, marca de pe la altii, fabulatii si alte povestioare nu pot accepta ca mai exista si altceva inafara de ce stiu ei.
Este foarte adevarat ca studiile referitoare la marci se fac international, dar sa nu uitam ca tot timpul apar discutii... pe forumurile germane domina masinile germane, pe cele franceze cele franceze, etc...
DAR, institutiile specializate fac clasificari si topuri si etc...
Sa nu uitam de exemplu ca PEUGEOT 308 a castigat premiul VOLANUL DE AUR in GERMANIA - BILD in concurenta directa cu GOLF... deci se poate...
Asa ca mai exista si lucruri care nu tin de nationalitate si alte prostii de genul asta.
Fiecare masina e frumoasa in felul ei (mai sunt cateva exceptii...) si fiecare isi are fanul ei. Sa nu uitam ca cele mai diverse, multiple versiuni ale aceluiasi model (3 usi, 5 usi, break, SW, decapotabila, alte modele de NISA) le au francezii... poate asta spune ceva... versatilitate deosebit de mare....
Iar faza cu peste 250CP este o mare tampenie.