Hyundai a anunțat în această săptămână ca va prezenta noua generație a modelului i20 cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, care își va deschide porțile la începutul lunii martie.
Până la dezvăluirea oficială, constructorul sud-coreean ne oferă două teasere, care scot în evidență o serie de modificări la nivelul designului. Astfel, noul i20 va avea un design "mai sportiv și mai dinamic", în timp ce "semnătură unică a farurilor scoate în evidență lățimea și postura" modelului.
Stopurile sunt poziționate tot orizontal, însă au o formă mai lungă și se intepatrund cu sticla de pe spatele modelului. Hyundai afirmă că noile schimbări estetice fac parte din noua filosofie de design "Sensuous Sportiness", care a fost prezentată anterior și pe conceptele Hyundai 45 și Vision T.
De altfel, producătorul afirmă că i20 este primul model Hyundai de pe piața europeană care primește noua filosofie de design.
Pentru moment, Hyundai nu a publicat niciun teaser cu interiorul noului i20, însă menționează în comunicatul de presă că instrumentarul de bord digital și sistemul de infotainment utilizează două ecrane cu diagonală de 10.25 inch care sunt practic unite într-unul singur.
Potrivit unor informații neoficiale care au apărut cu numai o zi în urmă, hatchback-ul subcompact va avea o lungime mai mare decât actuala generație pentru a oferi mai mult spațiu pentru pasagerii din spate, în timp ce gama ar urma să includă și versiunea de echipare N Line.
Cel mai probabil, vânzările pentru noua generație Hyundai i20 vor începe în a doua jumătate a anului.
Via Hyundai
Asteptam oricum si ecrane pe exterior.
Apoi citesc articolul. Nu este cazul. "Mai sportiv și mai dinamic" era designul. Dar acum sunt usurat. Sistemul de infotainment va fi performant si va avea beculete colorate (denumite in contextul articolului "semnatura luminoasa").
Imi aduc aminte cu nostalgie vremea cand sofatul insemna altceva. Nu sistem de infotainment. Lumea se bucura la beculete si dotari pe care nu le folosesc nici macar odata. Dar este bine sa le ai, ca este la moda. Si sunt convins ca la capitolul pret aceasta masinuta se va incadra la nivelul la care era un Santa Fe acum 12-13 ani. Si nu pretul este problema, ci faptul ca diferenta de pret este in accesorii care te incurca la sofat, nu te ajuta. Progresul tehnologic real este in fapt un progres de marketing.
Trist.
Citesc presa auto de multi ani, dar voi inceta. Ii las pe altii sa se entuziasmeze ca au incarcat electrica la supermarket. Eu ma duc la piata sa imi cumpar mere. Pe mine m-ati piedut de musteriu.
imi aduc aminte cand s-a lansat vw golf 4: motoare cu 5 supape / cilindru???? 2 motoare turbo in gama benzinarelor , si nici macar nu erau varf de gama???? 2 versiuni tdi inca de la lansare, iar mai apoi 4 motion chiar si pe diesel? toate astea in clasa compacta ????cutie automata cu 5 si mai apoi cu 6 trepete??
mda, alte vremuri, si au trecut. curand vom fi ca si stallone in "demolition man"