Aston Martin a traversat o perioadă dificilă la sfârşitul anului trecut, când a fost nevoit să îşi schimbe proprietarul. Italienii de la Investindustrial au preluat controlul acţiunilor şi au promis că vor duce mai departe gama de supercaruri şi că vor încerca să aducă mai aproape brandul britanic de un nume cu greutate ca Daimler.
Nu a trecut mult şi Aston Martin deja semna un parteneriat solid cu Mercedes. La câteva luni de la acel moment, noi detalii despre înţelegerea celor două părţi încep să iasă la iveală.
Dieter Zetsche, preşedintele executiv Daimler, a declarat cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, că am putea vedea modele Aston Martin cu motoare Mercedes într-un viitor foarte apropiat.
„Cei de la Investindustrial, noul proprietar Aston Martin a fost convins că va fi foarte util să se asocieze cu cineva care deţine suficientă experienţă în producţia maşinilor rapide şi a tehnologiei necesare lor. Când iei astfel de decizii şi accepţi un ajutor din exterior este nevoie de cel puţin trei patru ani pentru a pune în producţia de serie rezultatele”, a declarat Zetsche.Oficialul nu a dorit să ofere alte informaţii despre parteneriat, dar surse apropiate înţelegerii susţin că AMG va furniza motoare V8 şi componente electronice pentru viitoarele modele Aston Martin în schimbul a cinci procente din acţiuni, trecute pe numele Mercedes.
Noile propulsoare, precum şi alte tehnologii AMG, sunt aşteptate să debuteze cel mai devreme în următorii trei ani, odată cu înlocuirea vechilor DB9 şi V8 Vantage.
via wcf
Asa este...cand ai pretentii si ceri sute de mii de euro pe masina atunci ar trebuii sa fie 100% originala si autentica. Si la Pagani se intampla la fel....tot de la AMG sunt luate. Ceva ceva este modificat la ele. Stii cum e....prost e cine da banii pe ele nu cine cere.
Mie imi place Aston mai mult ca Ferrari si Lamborgini....dar recunosc ca Ferrari este singura marca sport autentica care isi justifica banii ceruti pe masinile lor.
ps. Ei au avut probleme mari cu fiabilitatea in trecut....trebuia sa isi rezolve problema dar costa prea mult sa faca ceva nou de la 0. Asa ca au ales varianta sa cumpere ceva bun ce exista pe piata.
Ce sa construiasca de la zero cand Aston Martin pana acum luau motoare de la Ford
Nu e o rusine sa ai motoare de la altii, si cand zic asta cel mai bun exemplu e Lotus, care construieste niste sportive exceptionale cu niste banale motoare de Toyota.