Primele informatii despre noile motoare V6 si V8 de la Mercedes-Benz
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Incepand cu vara acestui an, gama Mercedes-Benz va primi motoare V6 si V8 noi. Toate aceste propulsoare au un bloc motor de generatie noua, cu un unghi mai ingust, iar V8-urile au o capacitate cilindrica mai mica si sunt supraalimentate cu doua turbine pentru un plus de performante. Ambele tipuri de propulsoare in V primesc cea de-a treia generatie de injectie directa cu injectoare piezo-electrice, un sistem de combustie revizuit, aprindere cu mai multe scantei si angrenaje cu frecare redusa pentru reducerea consumului de carburant cu pana la 24%.
Motoarele V8 de 5.4 litri vor fi inlocuite de unitati cu o cilindree de 4.6 litri si primesc doua turbocompresoare, fiecare fiind montat pe cate un bloc de cilindri. Puterea maxima creste cu 12%, atingand 429 CP, in timp ce cuplul motor maxim creste cu 32 procente, atingand un maxim de 700 Nm. Aceste performante echivaleaza cu cele oferite de un V8 aspirat de 7.000 centimetri cubi.
Montarea turbinelor imbunatateste plaja de cuplu maxim, curba de cuplu si turatia de la care acesta este disponibil. Cu toate acestea, soferul nu simte deloc vreo intarziere a turbinei, iar motorul ofera 600 Nm intre 1.600 si 4.750 rpm. In cazul lui CL 500, model care va debuta in aceasta vara alaturi de noile motorizari, consumul de carburant scade cu 22 procente fata de generatia precedenta, in timp ce emisiile de CO2 ating 224 grame per kilometru.
Noile motoare V6 vor echipa modelel S350 din vara si CL350 din toamna lui 2010. Acestea renunta la unghiul de 90 de grade in favoarea unuia de 60 de grade, mult mai potrivit pentru configuratiile V6. Acesta reduce vibratiile in mod natural si ii ajuta pe cei de la Mercedes-Benz sa renunte la arborii de echilibrare, reducand semnificativ masa acestui propulsor. Spre deosebire de fratele sau mai mare V8, motorul de 3.499 centimetri cubi ramane un propulsor aspirat.
In comparatie cu generatia precedenta, motorul 350 CGI dezvolta 301 CP si 368 Nm. Cuplul motor maxim este oferit de la 3.500 rpm pana la 5.250 rpm. Versiunea precedenta a acestui motor oferea 268 CP si un cuplu motor de 350 Nm.
Cei de la Mercedes-Benz subliniaza faptul ca adevaratele imbunatatiri la acest motor stau la capitolul economiei de carburant si al emisiilor. Astfel, in cazul lui S350 consumul de carburant este redus cu 24%, iar emisiile acestuia sunt de 177 grame CO2 per kilometru. Acest lucru transforma motorul V6 de 3.5 litri de la Mercedes-Benz in etalonul clasei avand in vedere puterea dezvoltata.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
P.S
In asteptarea mariri taxelor fac si eu haz de necaz.