Presat de necesitatea de a respecta noile norme europene pentru poluare, Fiat a dezvoltat o versiunea electrică pentru modelul de oraș 500 în varianta cabrio.
Chiar dacă designul este foarte asemănător cu cel al versiunilor cu motoare cu combustie internă, noul Fiat 500e a fost dezvoltat de la zero, fapt demonstrat inclusiv de dimensiuni.
Modelul electric are o lungime de 3.63 metri, cu 6 centimetri mai mare decât clasicul 500, în timp ce lățimea este de 1.69 metri, iar înălțimea de 1.48 metri. Ampatamentul a crescut de asemenea cu 2 centimetri.
Principalele diferențe vizuale sunt designul farurilor LED, partea frontală redesenată, în timp ce logo-ul Fiat a fost înlocuit cu un logo 500 pe grilă. La interior, Fiat 500e propune un panou de instrumente digital de 7 inch și un sistem de infotainment de 10.25 inch care integrează sistemul multimedia Uconnect 5.
Din punct de vedere tehnic, Fiat 500e utilizează un motor electric de 88 kW, echivalentul a circa 120 de cai putere, care îi permite să ajungă de la 0 la 50 km/h în 3.1 secunde și de la 0 la 100 km/h în 9 secunde.
Viteza maximă este de 150 de km/h.Bateria Li-Ion integrată are capacitatea de 42 kWh și oferă o autonomie electrică de până la 320 de kilometri.
Oarecum surprinzător pentru un model electric de oraș, bateria poate fi încărcată inclusiv la stații rapide cu până la 85 kW, caz în care o repriză de încărcare de la 10% la 80% durează 35 de minute. Alternativ, bateria poate fi încărcată la stații cu curent alternativ cu până la 11 kW sau la wall-box-uri casnice cu până la 7 kW, caz în care încărcarea durează aproximativ 14 ore.
Nu lipsesc nici o serie de sisteme de asistentă, iar pe listă figurează Automatic Braking, Blind-Spot Monitoring, Lane-Keep Assist și Adaptive Cruise Control.
Fiat 500e va fi disponibil inițial într-o ediție limitată de lansare de 500 de unități numită Launch Edition, care include faruri LED, jante de 17 inch, scaune cu tapițerie din piele și toate sistemele de asistenta menționate mai sus. Prețul acestei versiuni va fi de 37.500 de euro.
Noul Fiat 500 electric va fi produs începând din luna iunie la uzină de la Torino, în timp ce versiunile cu motoare cu combustie internă vor fi produse în continuare în Polonia.
Via Fiat
@clona mafia nesimtita
Nu poti sa te opresti ? Chiar trebuie sa scriu zeci de comentarii in care sa te injur ? ( Desi, cred ca ar trebuii sa te ignor. Nu merita sa ma enervez la un troll.
In schimb are un portbagaj minuscul. Astept reactia adevaratului fan skoda :))
Skoda Citigo este o masina de oras superba si mica. Are si un portbagaj foarte bun pentru oras si cumparaturi.
Se vede ca tu nu stii nimic. Skoda e-Citigo IV este viitorul in oras. Fiat 500 este o masina foarte mica si scumpa. Cum am zis si mai devreme, este o masina ok, dar pretul te face sa nu te apropii de ea. La banii astia iti iei Skoda Kodiaq Scout Full option. 5 stele EuroNCAP, 720 l portbagaj, si multe multe alte dotari/lucruri/calitati pe care acest Fiat NU le are.
Buna gluma cu apa care curge in portbagaj la Tesla :)))
Dar oprestete. Sau macar puneti alt nume de utilizator. :)
Honda E este o uratenie. Chiarm nu-si are rostul. Imi vine sa vomit, daca nu chiar lesin cand vad uratenia aia.
Nu inteleg preturile astea uriase la masinile electrice de oras. Nu ofera mai mult decat e-Citigo IV care este 20.000 de euro. Poate doar 50 km in plus la autonomie si cate ceva in plus, dar tot nu se justifica pretul. Diferenta de 17.000 de euro.
Sa nu uitam urmatoarea stire din 16.07.2019:
Tesla a decis să reducă prețul de pornire pentru Model 3, la 38.990 de dolari
https://www.automarket.ro/stiri/tesla-renunta-la-versiunile-ieftine-pentru-model-s-si-x-si-coboara-pretul-92531.html
TESLA Model 3 in cauza are o autonomie de 415 km WLTP, portbagaj de 425 litri, 5 stele EURONCAP, etc, etc....
Ce-i lipseste modelului american: reprezentanta si service in Romania....nu gasim nici macar o statie de incarcare a acestuia pe plaiurile mioritice, in conditiile in care in alte tari sin Europa sunt zeci si sute .......
In schimb, in Capitala Tarii, gasesti 250.000 de locuri de parcare si 1.250.000 de masini - SUNTEM NOI PREA BUNI pentru ei......?!
Sau nu reusim noi sa-i impresionam, cu NORMALITATEA....?!
“If you look at our electric competition, they are priced around 32,000 euros. The leap then from 24,000 to 32,000 is not so much, especially if you factor in government grants for electric vehicles. "
Citigo nu e competitor pt un F 500...deci nici Citigo electric pt 500 electric....
Au cam aceeasi dimensiune si cam atat.....
Citigo se compara cu Fiat Panda, Opel Carl, Hyundai i10, etc.
500 se compara cu Opel Adam, MINI Coper, DS3...si altele
Exista o diferenta intre masinile mici de oras ieftine si cele mici de oras scumpe.....chiar daca prin dimensiuni fac parte din acelasi segment....
Ambele masini fac parte din aceeasi clasa. Au aproape aceleasi dimensiuni, sunt de ora si sunt mici. Fac parte din aceeasi clasa. Sunt rivalii.
FIAT 500 este o maşină de fiţe !!!
Adică cel puţin la nivelul Mini făcut de BMW !!
Eu nu înţeleg să fie sub apreciate grosolan unele branduri (italiene, franceze) şi la superlativ altele (britanice, germane) !!!????
Este o porcărie.... mai ales că italienii au făcut maşini mai bune decât britanicii (de comparat cele de masă cu cele de masă, volum şi cele de lux cu cele de lux) !!
Fiat 500 este o masina destinata femeilor care vor ceva diferit si mic. NU este premium. Are sistem de infotainment, dotari bune. Dar nu este o masina de fite !
Skoda mare pentru barbati
Specialistul lu tata
Fiecare masina are un target.
fiecare MODEL aer un target de clienti PREPONDERENT
Am subliniat termenii poate intelegi cum stau lucrurile.
Si-or fi dat seama intre timp ca nu-i fezabil? N-au suficiente baterii? Nu exista suficienta cerere? Sunt prea scumpe? Sau un pic din toate.