Ford a publicat joi primele imagini și informații oficiale despre utilitara electrică E-Transit.
Constructorul american menționează că noua utilitara va fi disponibilă în 25 de configurații, întrucât va avea versiuni cu caroserie de autoutilitară, autoutilitară cu cabină dublă și autoșasiu, la care se adaugă numeroase opțiuni pentru lungime și pentru înălțimea plafonului.
De asemenea, clienții vor avea la dispoziție versiuni multiple pentru masa maximă autorizată, care în varianta de top va ajunge la 4.25 tone.
În Europa, E-Transit va avea o sarcină utilă de până la 1.616 kilograme în cazul autoutilitarei și până la 1.967 kilograme pentru varianta autoșasiu. Spațiul disponibil pentru încărcătură este de până la 15.1 metri cubi, similar cu cel oferit de versiunea diesel cu tracțiune spate a lui Transit.
Din punct de vedere tehnic, Ford E-Transit va fi echipat cu un motor electric de 269 de cai putere și cuplu maxim de 430 Nm, astfel că modelul va deveni cea mai puternică autoutilitară pentru marfă din Europa.
Între timp, bateria va avea o capacitate netă de 67 kWh, iar autonomia anunțată de Ford este de 350 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP.
Utilizarea modului de condus Eco va avea ca efect o reducere a consumului cu până la 10%.Acumulatorul va putea fi încărcat la stații de încărcare rapidă cu până la 115 kW, caz în care o repriză de încărcare de la 15% la 80% va dura 34 de minute. Alternativ, bateria poate fi încărcată și la stații cu curent alternativ cu până la 11.3 kW, caz în care o încărcare completă va dura 8.2 ore.
Opțional, E-Transit poate fi achiziționat cu funcția Pro Power Onboard, care permite utilitarei să devină o sursă de energie mobilă cu putere de până la 2.3 kW pentru echipamente electrice. Această opțiune reprezintă o premieră europeană pentru vehicule comerciale.
Printre opțiunile suplimentare pentru reducerea consumului se numără și încălzirea programată Scheduled Pre-Conditioning, care permite ajustarea temperaturii din habitaclu în timpul procesului de încărcare. La interior, E-Transit mizează pe un ecran touch de 12 inch cu sistemul de infotainment Sync 4.
De asemenea, Ford menționează că pe lista sistemelor de asistență disponibile se numără Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assist, Pre-Collision Assist, Blind Spot Information System, Lane Change Warning & Aid, Reverse Brake Assist sau Intelligent Adaptive Cruise Control.
Nu în ultimul rând, costurile cu revizia pentru E-Transit vor fi cu circa 40% mai mici comparativ cu versiunile cu motoare cu combustie internă. În plus, revizia se va efectua la intervale de un an fără limită de kilometri, în timp ce bateria are o garanție de 8 ani și 160.000 de kilometri.
Versiunea europeană a lui Ford E-Transit va fi produsă la uzina Otosan Kocaeli din Turcia, acolo unde se produce și Transit Custom Plug-In Hybrid.
Lansarea comercială a utilitarei va avea loc abia în primăvara anului 2022, adică peste aproximativ un an și jumătate.
Via Ford
Indubitabil
Problema este alta.... Ford nu le produce.
Câteva la mişto cu reclamă multă în UK dar doar aşa de show
Ford o să aibă un viitor foarte sumbru dacă nu se trezesc.
Daca nici ei nu pot sa faca asta, atunci nu stiu cine ar mai avea sanse de reusita. Ford face unele din cele mai accesibile masini de pe piata americana la ora actuala. Vorbesc despre calitate/pret.
Si asta se intampla acum cand 90% din vanzari sunt inca pe motoare cu combustie, domeniu la care sunt experti.
Eu personal nu ma bucur de falimentul nimanui, pentru ca imi doresc sa existe concurenta.
Nu tb sa prezici viitorul sa-ti dai seama ca neadaptatii dispar, e suficient sa te uiti la trecut.
În doar 10 ani, New York-ul a trecut de la strazi pline de cai, la străzi pline de automobile.
Si da, aparitia fumegatoarele a dus rapid la interzicerea atelajelor cu tracțiune animală.
Valabil și azi dc vrei sa dai o tura cu căruța pe străzile din orașe și pe șosele.
Aşadar, multă, enorm de multă minciună, ipocrizie, diversiune, rea-voinţă şi rea-credinţă îi “motivează” pe e-zombi, dar numai aşa îi putem vedea/accepta în elementul lor. Evident, îşi vor schimba caracterul în aceeaşi măsură în care stăpânul autoritar şi înverşunat al minţii lor, alias sarsailă, ar fi dispus la acelaşi gest.
Eu ti-am dat exemplu ca in New York, intr-un termen foarte scurt, balega pe strazi a devenit istorie.
Si asta pe la 1900.
Tu nu si nu, ca ai auzit tu ca in Texas vacarii se duc la mall cu iapa.