Opel a prezentat miercuri primele imagini și informații despre Insignia facelift, fără să ofere însă detaliile complete.
Puținele imagini cu exteriorul demonstrează că noutățile de design sunt mai degrabă subtile, în contextul unor modificări minore la grilă, bara de protecție și poziționarea proiectoarelor de ceață.
Principala noutate este introducerea farurilor adaptive IntelliLux LED Pixel Light cu 84 de LED-uri pe fiecare far, care oferă o precizie mai bună comparativ cu vechiul format cu 32 de LED-uri.
În partea din spate, sedanul preia forma evacuării existente deja pe versinea break Sports Tourer. Nu în ultimul rând, Opel susține că Insignia facelift "arată mai lat și mai coborât decât înainte" chiar dacă dimensiunile nu s-au schimbat.
Constructorul german nu a publicat nicio imagine cu interiorul, însă menționează că a introdus posibilitatea încărcării wireless a smartphone-urilor și că a modificat forma grafică a sistemului de infotainment compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay.
De asemenea, Opel a oferit câteva detalii despre tehnologiile implementate pe Insignia facelift.
Sistemul Rear Cross Traffic Alert se adăugă la gama de sisteme de asistență deja existente: Forward Collision Alert, Lane Keep Assist, Side Blind Spot Alert, Adaptive Cruise Control with Emergency Braking, Traffic Sign Recognition sau Advanced Park Assist.Din păcate, Opel nu a oferit informații despre gama de motorizări, însă menționează că "Insignia va fi mai eficient ca niciodată datorită masei mai mici și a motoarelor noi diesel și pe benzină". Motorizările actuale sunt moștenite de pe vremea când Opel era deținut de General Motors, astfel că este de așteptat ca Insignia să primească unități din cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen.
Toate detaliile despre Insignia facelift vor fi făcute publice în 10 ianuarie, atunci când modelul va fi prezentat publicului cu ocazia Salonului Auto de la Bruxelles.
Via Opel
Varianta inainte de facelift ramane mai frumoasa!
Acest Opel Insignia te face sa uiti complet de restul turmei, gen Talisman, Mondeo, Hyundai i40, etc. Uiti chiar si de Mazda 6 sau Skoda Superb, care au fost surprinzatoare la vremea lor, dar s-au cam banalizat si ele. Doar noua Toyota Camry si Peugeot 508 mai par fresh si interesante, dar tot pe anumite directii, Camry pe tehnologie si 508-ul pe design; ca pachet general insa tot Insignia ar fi de preferat, in opinia mea.
Imi place in mod deosebit eleganta versiunii break, ce nu-mi place insa, in general, la toate masinile clasa D e ca au crescut foarte mult in dimensiuni, in lungime mai ales. Mai apropiat de normalul clasei, daca se poate spune asa, va fi noua Octavia de care pomeneam mai sus, o nuca greu de spart, prin oferta pe care o va propune. Dar recunosc ca, daca as face multe drumuri lungi prin tara si Europa, as alege un Insignia Sport Tourer, o masina tare faina.
Era nevoie de facelift?...Din punctul meu de vedere, orice prelucrare a generaţiei a doua a Insigniei nu va reuşi s-o pună în balanţă estetică (interior/exterior) nici măcar cu prima generaţie pre-facelift! A crescut, în schimb, gradul de confort (mă exprim în mod empiric). Iar dacă s-ar fi mizat în continuare măcar pe Ecotec 2.0 T (256 CP), atunci mi-aş fi călcat pe inimă, adică m-aş fi gândit la achiziţie nouă, în pofida arhitecturii involuate. Aşa însă nu mă împac cu ideea a două hibe laolaltă, prin urmare ţinta mea imediată nu se schimbă: Insignia OPC…