După 38 de ani, Ford Capri revine în gama producătorului american. De această dată, însă, noul model nu va mai fi un simplu coupe, ci va fi un crossover electric care va fi bazat pe platforma MEB, dezvoltată de Volkswagen.
Înaintea lansării oficiale, confirmată pentru 10 iulie, Ford a publicat primele imagini oficiale cu noul Capri. Imaginile relevă doar farurile și stopurile noului model, care vor avea tehnologie LED și o semnătură luminoasă distinctă. În imagini putem vedea foarte puțin și din forma caroseriei noului model. Cel mai probabil, noul Ford Capri va fi un crossover coupe.
Deocamdată, Ford nu a dezvăluit mai multe detalii despre noul model. Așa cum spuneam, lansarea noului Capri va avea loc în 10 iulie.
via Ford
Ti-a furat careva contul sau, mai stii, ai stabilit ca este ziua optima sa oferi un rateu mamut ?
Crossover = Câte puțin din toate cele.
Nu ai înțeles, hai s-o luăm băbește: Capri Mk3 era un fastback coupe - adică, pe românește, este caroseria ce are pavilionul acoperișului gen pantă constanța din față până în spatele mașinii. Buuun, acum că suntem lămuriți ce și cum, vedem că în grupa Crossover găsim, de exemplu, Citroen C5X sau Toyota Crown care au fix caracteristica de fastback. Eu despre asta ziceam, se păstrează caracteristica fastback, au ba? pentru că reinterpretari ce nu au nimic comun cu originalul am tot văzut. Sper sa nu fie ceva gen Volvo xc40 sau mai stiu-eu-ce. Lămurit acum?
acum văd că cei de la Motor1.com au niște fotografii mai complete. Exact ce ziceam, în afară de zona montantului C, nu are nicio legătură cu vechiul Capri. Măcar la Puma au mai păstrat ceva din partea frontală cu faruri cu tot...
....Doar pentru faptul ca am decis sa-ti ofer ajutor, cu nobilul scop de a igieniza primul tau comment ?!?
Chiar se impune s-o luăm băbește.
Spune verde-n fata, Capri era declinarea Mustang Fastback destinata europenilor, modelul (pseudo)sport oferit de Ford pentru "asistatii" social de la acea vreme pe malul estic al Atlanticului, cei care n-aveau acces la rasfatul mecanic oferit de iconicul Mustang.
Acesta-i elemetul Tzero pe care-l asteptam sa soseasca din partea ta, tocmai d-asta mi-am permis sa revin cu o noua transa de contraargumente.
Ca sa n-o lungim, viitorul Capri n-o sa fie altceva decat un ghiveci estetic, asta din cauza *predictibilitatii* care pare sa sufoce designul auto actual.
N-am la dispozitie mult timp, tocmai d-asta îți solicit înţelepciune.
Sa-ti marturisesc ceva: nu agreez autocratia, doar ca sunt destule momente pe acest site cand este singura varianta care pare ca se impune a fi implementata.
Uneori chiar n-avem de ales, este nevoie de o mana forte care preia controlul si sa aseze lucrurile in matca lor fireasca.
Am vizionat si eu imaginea cu noul Capri pe Motor1.com si, asa cum era facil de anticipat, genereaza doar spaime printre iubitorii de frumos, chiar posibile stenturi.
Cu atat mai grav pentru Ford ca a readus la viata titulatura Capri doar cu josnicul rol de locomotiva a marketingului pentru un produs al carui viitor este cat se poate de incert.
Ford, cu aceasta nefericita creatie, parca si-a propus sa ofere laudatio hidosului.
Din pacate.
@ds, coincidenta sau nu, si pentru mine Ford Capri are o semnificatie aparte. Am un unchi care a detinut asa ceva in perioada nefasta a Romaniei. Culmea e ca lucra in cadrul armatei, si habar n-am cum l-au lasat sa conduca o masina capitalista. Cred ca a fost una din putinele masini la care m-am putut uita pe saturate si tin minte si acum cat m-a impresionat nu doar prin formele superbe, dar si prin senzatia de "solid" fata de Daciile si Trabanturile comuniste.
Sa oferi denumirea de Mustang unui EV este, cel putin in acceptiunea mea, mai grav chiar si decat necrofilia.
Daca "juratii" respectivi au decis ca tre' sa continue sa delibereze intr-o speta mai clara ca lumina zilei, treaba lor....dpmdv nu-i cazul sa oferim clementa, abordarile deviante trebuie tratate cu intransigenta care se impune, fara niciun gram de compasiune.
Ford ramane identificabil si suprapus exclusiv peste spiritul liber.
Tocmai de aceea, un GT350 lasat sa respire in voie sute de mile pe nesfarsitele sosele texane cu al sau V8 aflat la loc de cinste in patrimoniul ingineriei, cam asta-i tot cei demn de retinut si pus in practica cu celeritatatea cuvenita.
Vreau sa cred, ca profan de US, ca-n pustietatile respective politia rutiera devine cat se poate de discreta, chiar lipseste cu desavarsire, si asta doar pentru o cauza nobila.
Ave GT350 /GT350 R !
Totusi, ce mi se pare ciudat este ca Mach E a fost lansat cu acelasi nume ca o masina sport, inca in fabricatie. Culmea confuziei este faptul ca Mach E e un SUV si electric, deci fara nici o legatura cu Mustangul clasic.
Si da, in US inca mai sunt state in care politia inchide ochii, mai ales in zonele desertice sau cu densitate mica de populatie. Daca ai o masina deosebita si o calci mult peste limita legala, s-ar putea sa ai noroc sa scapi doar cu un avertisment de genul "n-as vrea sa vad masina asta cu rotile in sus" :) In Montana puteai odata sa-i dai bice dupa pofta inimii, dar asta a fost cu multi ani in urma. Catusele se strang tot mai mult, iar Germania din cate am auzit vine si ea din urma.